20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cheick Tioté  (Lest 144126 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

  • Gjest

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Cheick Tioute
« Svar #1 på: 22. Aug. 2010, 18:03 »
På en herlig dag er jeg så frekk jeg starter tråd på Tioute: NUFC har signert ham, forutsatt at han får arbeidstillatelse

http://www.nufc.co.uk/articles/20100822/tiote-close-to-united-move_2240137_2130896

Herlig. Har ikke sett ham. Men han vil gi oss sårt tiltrengt fart sentralt på midtbanen.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioute
« Svar #2 på: 22. Aug. 2010, 19:38 »
Forøvrig er det folk som har sett gutten på youtube. Skal visst være god til å crosse. Utrolig viktig. Er i stand til å løpe opp motstander pga farten, takle og vinne ballen og deretter sette i gang et angrep med en god crosser.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Cheik Tioté
« Svar #3 på: 22. Aug. 2010, 20:42 »
Noen google-oversatte sitater fra et Twente-forum:

Although Tioté self evidently eager to go abroad wanted, which is new for me, I find the time very detrimental for Twente. Had then waited until the end of this year, winter break, he would probably still a few games can shine in the Champions League. Naturally, his asking price would only have benefited. The Twente receivables currently circulating around mi can not easily be taken seriously. If you ask me, just another fine example of craftsmanship of Twente not actually receive the amount to be published in the media! Personally I think at least 8-9 million Twente has cashed for Cheick, even though still a bargain for Nufc ..
Twente or less on course will be largely dependent on his replacement, but I am confident that we will get stronger from here again!

Cheickie, Take care, my humble opinion you have chosen a great club. All you hear at home in the CL and you're in Nufc unfortunately not quick to play ..

----------------

Something around € 4.5 m would be a really ridiculous amount. Understand that we do not sell him now mather. We already had little midfielders and now we lose perhaps the best. 'm Wondering who it should be replaced.




Vi kan ha gjort et rimelig smart kjøp her!


Cheick Tioté* forøvrig:)

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Cheik Tioté
« Svar #4 på: 22. Aug. 2010, 20:48 »
håper han er så god som alle vil ha det til da... spilte jo i nederland, ikke all verden det:) men det er jo heller ingen grunn til at han IKKE skal være god:)

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Cheik Tioté
« Svar #5 på: 22. Aug. 2010, 21:00 »
Det har kommet mange spillere fra den nederlandske æresdivisjonen som har gjort det bra både i Premier League og de andre store ligaene i Europa!

Og til admins: smelte sammen de to Tioté trådene. Jeg blir lett forvirret...  :P

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Cheik Tioté
« Svar #6 på: 22. Aug. 2010, 21:22 »
jeg er mer for å fusjonere de to trådene

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #7 på: 24. Aug. 2010, 18:19 »
Nydligt!

men....e d ikje proppfullt på sentral midt nå?

6 stykker: barton, smith, nolan, guthrie, kommende gosling og kommende vuckic.
+ Tiote.

for all del, det er en lang sesong. jeg føler de har en plan med kjøpene dette året.
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #8 på: 24. Aug. 2010, 21:44 »
Ser for meg at vi i veldig få kamper kommer til å spille uten en defensiv midtbanespiller. Dvs at vi før Tiote kom kun hadde en i Smith, som for det første holder et begrensa nivå, og for det andre kommer til å dra på seg en heil kortstokk denne sesongen. No har vi back up på både offensiv og defensiv midtbane, og barton, nolan, smith, guthrie og tiote som eg tror kommer til å spille mest, som sentrale midtbanespillere, er ikkje så masse for et lag som nok ofte komemr til å spille med 3 sentralt.

Ps: Beklager mitt livs mest rotete innlegg !

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #9 på: 25. Aug. 2010, 10:17 »
Du har selvsagt rett i at midtbanen vår ikke på noen måte er overbefolket med hensyn til at vi i de fleste ligakamper kommer til å spille med tre på midten. I tillegg kommer det cupkamper her og der, og kampbelastningen vil være stor. I tillegg har vi, som du sier, en del spillere som kommer til å plukke opp en hel del gule kort gjennom sesongen, og vil få et par/tre karantener av den grunn, og da må vi ha en fullgod erstatter å sette inn. Med Tiote har vi nå en så og si komplett sentral midtbane. Da mangler bare en kantspiller, kanskje en spiss og gjerne en forsvarsspiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #10 på: 27. Aug. 2010, 11:02 »
http://www.google.com/hostednews/ukpress/article/ALeqM5hYubrfvtY6yjSe5v2M6D5_MG4KZA

Hughton, who confirmed that Ivory Coast midfielder Cheick Tiote has been granted a work permit, also revealed that talks over a move for Marseille's Hatem Ben Arfa have also resumed after weeks of speculation.

Herlig. Da er Tiote i boks.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #11 på: 27. Aug. 2010, 12:05 »
http://www.google.com/hostednews/ukpress/article/ALeqM5hYubrfvtY6yjSe5v2M6D5_MG4KZA

Hughton, who confirmed that Ivory Coast midfielder Cheick Tiote has been granted a work permit, also revealed that talks over a move for Marseille's Hatem Ben Arfa have also resumed after weeks of speculation.

Herlig. Da er Tiote i boks.

Betyr det at han rekker Wolves kampen? Han har vel hatt preseason med sin gamle klubb (Twente?) og bør vel ikke være altfor rusten...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil

Yahh

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #13 på: 27. Aug. 2010, 12:18 »
Sweet! Veldig spent på han  :)

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #14 på: 27. Aug. 2010, 12:22 »
Veldig fin singering. Kommer relativt billig, internasjonal erfaring, riktig alder og vi trengte en spiller som kan utfordre Smith om den mer deffensive rollen på midten.