20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester Utd - Newcastle Utd 06.10.18 kl 18.30  (Lest 8999 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lateralus

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
    • Vis profil
Sv: Manchester Utd - Newcastle Utd 06.10.18 kl 18.30
« Svar #60 på: 07. Okt. 2018, 08:28 »
Etter å ha kjempa i 70 minutter og med midtbane tom for krefter, hadde det kanskje hjulpet å hatt fotballlspillere på benken og sette inn. Ble trøbbel med en gang Kenedy måtte av, og da Atsu kom inn senere var det game over. Cluet når du blir så hardt pressa, er å kunne ta vare på ballen litt når du vinner den tilbake. Da de tok en kontring og Atsu på helt utrolig vis klarte å gi bort ballen med tidenes drittpass i en 4 mot 3 kontring. Det øyeblikket.... da skjønte jeg hvor landet lå og hva som venta. Akkurat det er faktisk ikke Benitez sin feil.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Manchester Utd - Newcastle Utd 06.10.18 kl 18.30
« Svar #61 på: 07. Okt. 2018, 10:33 »
Rafa er virkelig lojal mot en av to taktikker. For meg var det åpenbart at vi trengte en ekstra mann på midten i andre omgangen, når ting så til de grader virket shaky. Kanskje stoler han ikke på Hayden, men tror det kunne demmet opp bedre enn det stusselige forsøket de leverte

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Manchester Utd - Newcastle Utd 06.10.18 kl 18.30
« Svar #62 på: 07. Okt. 2018, 10:59 »
Merkelig at me skal gå så tom for krefter i går etter 65-70 min.... Med Kenedy ut med skade var definetivt det som snudde kampen. Fekk spillerne beskjed frå sidelinja om å falle ned og forsvare seg??? Såg ikkje ut som dei hadde krefter igjen til ein gong å gå i duellar, ei heller markere..... Ritchie for eksempel.
Og kva Joselu hadde utpå der å gjera forstår ikkje eg. Fått inn ein som kunne spela foran midtforsvaret for eksempel visst det var slik at dei fekk beskjed å falle ned. Kva med Schar eller ein annan forsvarspiller...….
Har ikkje oversikt over skader i laget no, men Joselu og Atsu var ein stor bommert spør du meg...….

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Manchester Utd - Newcastle Utd 06.10.18 kl 18.30
« Svar #63 på: 07. Okt. 2018, 16:52 »
Kan jo ikkje kalle d en bommert når d ikkje finst alternativer og sette....

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Manchester Utd - Newcastle Utd 06.10.18 kl 18.30
« Svar #64 på: 08. Okt. 2018, 11:05 »
Så ekstremt bittert tap. Men når ManU kan sette innpå Sanchez og vi har Atsu - så ja...
Og hadde vi hatt litt mer kvalitet der fremme burde vi jo leda med mer enn 2 mål også. Normalt sett ville et Rafa-lag kvælt denne kampen når man leda 2-0.

Det brenner på dass - men jeg ser ikke at der fins noen bedre manager til å ta dette videre. Vi har heller ikke noe rom for å gjøre store endringer på laget da der ikke fins noe kvalitet i bakhånd.
Føler at 10. plassen sist sesong var maksimalt av hva vi kunne forvente og antakeligvis en enorm overprestasjon ut fra laber kvalitet i stallen. Akkurat som da vi kom på 5. plass evner ikke Ashley forstå viktigheten av å bygge videre på det. Da står vi her igjen - i knestående. Paradoksalt nok hadde vi kommet bedre fra forrige sesong dersom vi akkurat hadde berga plassen og kommet på 17. sist sesong. Så jævlig forutsigbart og totalt etter Ashleys blueprint som eier. Vi skal gjøre akkurat det som skal til for å beholde PL-inntekter, intet mer.
Han er en enorm verkebyll for hele klubben. Hvor mange ganger må historien gjenta seg før vi blir kvitt han?

Jeg sier det bare - den Rondon-dealen var ikke en spesielt god deal. Vi kom ut i null der - med en okei PL-spiss inn i bytte mot en annen. Vi mista fjorårets beste spiss i Gayle - og gud skal vite jeg har savnet bevegelsen hans på topp uansett hvor begrensa han er fremfor kassa på dette nivået.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Manchester Utd - Newcastle Utd 06.10.18 kl 18.30
« Svar #65 på: 08. Okt. 2018, 13:08 »
Kan jo ikkje kalle d en bommert når d ikkje finst alternativer og sette....
Hva med Schar og Clark innpå for å krige i dueller??

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Manchester Utd - Newcastle Utd 06.10.18 kl 18.30
« Svar #66 på: 09. Okt. 2018, 00:05 »
Hadde vi satt innpå Schär og Clark, hadde Rafa blitt hudflettet for å gjøre altfor defensive bytter. Men kan alltid "ta" en manager på noe, det vil alltid være noen som er misfornøyd med grepene som gjøres.

Enten er de for dårlig, for defensive, for offensive, for tidlig, for seint, feil spiller inn, feil spiller ut.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Manchester Utd - Newcastle Utd 06.10.18 kl 18.30
« Svar #67 på: 09. Okt. 2018, 12:27 »
Hadde vi satt innpå Schär og Clark, hadde Rafa blitt hudflettet for å gjøre altfor defensive bytter. Men kan alltid "ta" en manager på noe, det vil alltid være noen som er misfornøyd med grepene som gjøres.

Enten er de for dårlig, for defensive, for offensive, for tidlig, for seint, feil spiller inn, feil spiller ut.
Ja eg er enig Anders, men var veldig skuffa over innsatsen til spesielt Ritchie og dei andre midtbanespillerne som "STOD" igjen der etter Kenedy gjekk ut...........


Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Manchester Utd - Newcastle Utd 06.10.18 kl 18.30
« Svar #68 på: 11. Okt. 2018, 17:10 »
Absolutt, og jeg sier ikke nødvendigvis at å bytte inn Schär og/eller Clark hadde vært feil 😉

Men vi får bare håpe de bruker pausen nå til å få opp litt spirit og glød, for fremover må vi virkelig begynne å plukke poeng!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒