20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sydentur  (Lest 17467 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

  • Gjest
Sv: Sydentur
« Svar #15 på: 26. Feb. 2008, 23:26 »
hehe, ja, gleder meg stort allerede :D Blir nok mye chilling i sola og festing om kveldene. Ekstremt dyrt der da, men er man der bare en uke så skal vel budsjettet holde. Mye tipper du man bruker på en uke på ayia napa? 5k?

og hva er  Napa Queen? :P

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #16 på: 27. Feb. 2008, 10:43 »
5k holder vel akkurat tenker jeg.

Napa Queen: http://www.google.com/search?hl=no&client=opera&rls=nb&hs=8Qd&q=napa+queen&btnG=S%C3%B8k&lr=lang_no

Tror egentlig ikke den kjører lengre men, hehe :)

plebbster

  • Gjest
Sv: Sydentur
« Svar #17 på: 27. Feb. 2008, 16:20 »
hehe, det var den båten hun reiselederdama ba oss holde oss unna ;)
Tipper fruen ville gått litt bananas hvis hun fant ut at jeg drev og looka på en sånn båt uansett. Føler at det er tryggere (og kanskje koseligere..?) på mer landlige enn maritime plasser når det kommer til fyll og fest.

hvis man går inn på en av de øverste linkene (vg-linken) på den aDDis la ut, så kan man se søstera til en venn av meg. Kan vel si at hun kjøpte katta i og med at mor og far fikk vite om det ;) Var på førstesiden i VG papirutgave også.

Men med 5-6k i kofferten og vett i hodet så skal jeg klare å komme meg helskinnet hjem. Gleder meg bare så sykt 8)

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #18 på: 27. Feb. 2008, 18:43 »
Alanya i 2 uker her  ;)
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #19 på: 27. Feb. 2008, 19:28 »
Road trip her.. Danmark,sverige,amsterdam og italia;)))

Marokko i mars;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #20 på: 28. Feb. 2008, 22:17 »
Road trip her.. Danmark,sverige,amsterdam og italia;)))

Marokko i mars;)
Mulig det blir en road trip på meg og en kamerat også. Blir ikke så eksotisk i såfall, mer harry-tur delux. Stavanger - Vegårshei i Mercedes MBtrac 7(?)00. Jævla langt, og enda lengre når du ikke får kjøre i mer enn 50km/t, hehe. Blir bare en vei i så fall, men jeg vet ikke helt om jeg blir med allikevel. :)
« Siste redigering: 28. Feb. 2008, 22:21 av Håvard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Sydentur
« Svar #21 på: 03. Mars 2008, 17:23 »
Har vært i både Agia Napa og Sunny Beach på "fyllaturer", og må si at jeg syntes Sunny Beach var en del bedre. Mye mer bajasfaktor på Kypros enn det var i Bulgaria, pluss at hotellet vi bodde på var helt hinsides fett!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #22 på: 03. Mars 2008, 21:50 »
Harry turer er kult;) Blir to bobiler på oss.. 10 stk så reiser;) Banana bar osv:P sweet.. Og klart hidepark eller va det hetter så jeg kan pisse på meg..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #23 på: 26. Okt. 2008, 21:53 »
Alanya i 2 uker her  ;)
Hvordan var Alanya? Jeg og et par kamerater har bestilt tur dit i to uker i sommer.

Noen som har noe spesielt å anbefale der bort?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #24 på: 27. Okt. 2008, 10:30 »
Alanya i 2 uker her  ;)
Hvordan var Alanya? Jeg og et par kamerater har bestilt tur dit i to uker i sommer.

Noen som har noe spesielt å anbefale der bort?

Var ganske bra der. Perfekt temperatur, bra uteliv osv. Nattklubber som Robin Hood (svær bygning med inndelt i flere klubber, sinnsykt høylytt musikk), Havana(stor kapasitet, men litt for mange tyrkere), The Doors (mange skandinavere), James Dean (også mange skandinavere). Alt ligger ved havnen og kleopatrastranden. Det tar helt av her om kvelden og natten, et folkehav. Det er også mange bra restauranter i nærheten av havnen. Vi bodde i Atatürk Street på Grand Okan Hotel. Ganske bra hotell, litt små rom (maks 2 stk.), men ellers bra.

Hvorfor har dere bestilt så tidlig? Hvor bestilte dere? Ser ikke bort fra at man også drar til Alanya neste sommer...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #25 på: 27. Okt. 2008, 11:42 »
Alanya i 2 uker her  ;)
Hvordan var Alanya? Jeg og et par kamerater har bestilt tur dit i to uker i sommer.

Noen som har noe spesielt å anbefale der bort?

Var der for 2 år siden!   På en norsk pub, tror den heter Vikingen så bruker dem å samle opp en gjeng med gjester og så drar de 1 gang i uken til en fotballbane litt utenfor byen, så er det kamp:)   De ansatte mot gjestene!   Faktisk ganske morsomt:)
Han ene som jobbet der var også sinnsykt lik Emre, bare en stor utgave da:)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #26 på: 27. Okt. 2008, 13:50 »
Alanya i 2 uker her  ;)
Hvordan var Alanya? Jeg og et par kamerater har bestilt tur dit i to uker i sommer.

Noen som har noe spesielt å anbefale der bort?

Var ganske bra der. Perfekt temperatur, bra uteliv osv. Nattklubber som Robin Hood (svær bygning med inndelt i flere klubber, sinnsykt høylytt musikk), Havana(stor kapasitet, men litt for mange tyrkere), The Doors (mange skandinavere), James Dean (også mange skandinavere). Alt ligger ved havnen og kleopatrastranden. Det tar helt av her om kvelden og natten, et folkehav. Det er også mange bra restauranter i nærheten av havnen. Vi bodde i Atatürk Street på Grand Okan Hotel. Ganske bra hotell, litt små rom (maks 2 stk.), men ellers bra.

Hvorfor har dere bestilt så tidlig? Hvor bestilte dere? Ser ikke bort fra at man også drar til Alanya neste sommer...

Billigere å bestille så tidlig. To av de jeg reiser med bestilte i forrige uke og betalte ca 5700. Jeg og han andre bestilte på lørdag og betalte 6700 for to uker. Bestilte fra Ving. Vi skal bo på Sunpark Marina og Sunpark Beach.
Link: http://www.ving.no/book/bookMatrix.aspx?&categoryid=1&resortid=9311&hotelid=9519&moreinfo=true

Hørt mye bra om The Doors og Robin Hood. Var du på Auditorium? Synes det ser bra ut :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #27 på: 27. Okt. 2008, 17:02 »
Var ikke på Auditorium, men to av de andre jeg reiste med var der. Var visst bra det, er faktisk lyst ute når showet er igang der. Det er en buss som kjører deg dit. Man hentes ved havnen og i løpet av en 10 minutters busstur er man der.

6700 hørtes veldig dyrt ut synes jeg. Betalte selv litt over 5000 for 2 uker på hotell + fly t/r. Bestilte da i januar samme året.

Anbefaler The Doors, var mest der.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #28 på: 17. Mars 2011, 01:33 »
Noen som tenker seg til syden nå i sommer?

Har sponset tur til Magaluf i sommer, men vet ikke om jeg gidder å bruke tid på det - kjører heller kanskje på med roadtrip i sommer. Det virker rett og slett mye mer spennende og varierende.

Men stikker jeg på sydentur i sommer, så blir det i hvert fall til magaluf  ;)

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #29 på: 17. Mars 2011, 12:27 »
Blir 2 uker i Hellas med kona tror jeg.
Blir vel kansje litt 7UP eller Pepsi Max.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.