20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299495 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Faustino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 196
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1440 på: 29. Mai 2020, 20:17 »
1. Juni skjer der. Mark my words!  8)

Nå er i alle fall datoen for gjenåpningen av sesongen vedtatt og det er lov å håpe at nettopp dette var årsaken til at det drøyet såpass med å gokjenne fit and proper testen. Men så er det sikkert en del planlegging og teknikaliteter som ennå må på plass rundt ligastarten så hvem vet hva de holder på med de som sitter der.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1441 på: 29. Mai 2020, 22:08 »
Ja de har masse igjen å finne ut av. Blant annet hva de skal gjøre med overgangsvinduet. Ryktes at de vil bli ferdig med alt av kamper før klubber kan handle igjen.

Hadde vært gull med bekreftelse på mandag, men har mine tvil. Tenker midten av Juni er mer sannsynelig. 😎

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1442 på: 30. Mai 2020, 12:55 »
Er vel på tide å gi opp no.. Joelinton på topp i 5,5 sesonger til blir bra det.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1443 på: 30. Mai 2020, 14:59 »
Nei, dette har eg ikkje lengre tru på. Her er det noko gale. Kan jo håpa dei greie finne ut av det, men eg tippar det ikkje verte noko av. Kan ikkje forstå det skal ta so lang tid.

Hadde me snakka om Man U so hadde det teke maks 1 mnd og vore godkjent for lengst!

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1444 på: 30. Mai 2020, 19:02 »
Er vel på tide å gi opp no.. Joelinton på topp i 5,5 sesonger til blir bra det.

Blir gøy med lokaloppgjør mot Sunderland i League One om et par sesonger ja.
Oppkjøpet er bare å skrinlegge og klubben kommer til å synke nedover liga systemet under fortsatt Ashley styre.

Mathiassen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 235
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1445 på: 30. Mai 2020, 23:36 »
Hva skjedde med optimismen og tålmodigheten her inne? Det er forsatt håp og ingenting er avklart enda
 

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1446 på: 31. Mai 2020, 10:17 »
😂 Det er jo bekreftet at det fortsatt er i premier leagues hender. De jobber nok alt de kan med å få avtalen igjennom. Men ting tar tid. Er pandemi i verden. Prosjekt restart har nok tatt mye/alt fokus. Akkurat nå jobbes det med en avtale for sommerens overgangsvindu. De vil at vinduet skal utsettes slik at ingen kan kjøpe spillere før alle kamper er ferdig. Tenker vi har flere uker med venting igjen, men hva så? Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves heter det 😎🎉

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1447 på: 31. Mai 2020, 15:09 »
https://www.themag.co.uk/2020/05/what-could-rafa-benitez-have-done-with-the-cash-as-shown-he-generated-86m-pl-profits-for-mike-ashley-newcastle-united/

Gleder meg til dette er over.. Har fortsatt troa (såvidt), men med Newcastle så vet man aldri. Som regel når vi øyner håp så kommer vi fort ned på jorda igjen. ;D

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1448 på: 01. Juni 2020, 10:50 »
Er det en ting jeg ikke liker, så er det at det plutselig blir stille rundt denne saken. Det er begrenset for hvor lang tid PL kan bruke på å godkjenne en overtagelse, covid eller ei... Ett utfall bør komme inne en kort kort periode, ellers tror jeg dette er over.. Krysser fingrene og koser meg med løse rykter.

"I know for a fact that Lee Charnley has emptied out his office at the ground."


Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1449 på: 01. Juni 2020, 21:05 »
Skulle ikke det bli annonsert i dag da? Merkelig.. Trodde media hadde peiling ;D

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1450 på: 01. Juni 2020, 22:27 »
Saken er fortsatt hos PL.
Virker ikke som noen journalister har troverdige kilder.
Skal man tolke Richard Masters, virker det som de fortsatt har litt igjen før de er ferdige..
Sitat
“What we need to ensure is that all of the processes are followed properly and when the decision is made it is the right one.”
Tviler på at dette blir offentliggjort noe særlig mye før oppstarten.
Jeg vil tippe at det tar minst 2 uker til.

Fortsatt optimist i forhold til oppkjøpet, men tror det har blitt enorm nedprioritert.

Fansen blir jo nesten holdt for narr av Newcastle (Ashley og folka hans), premier League og spesielt journalister. Og vil nesten strekke meg så langt som konsortiumet også.
Selger og kjøper bør komme med en felles uttalelse; vi er enige om et kjøp av klubben, PL utfører testen. Så vi i det minste har noe håndfast å forholde oss til.
Greit at PL ikke uttaler seg om testen, men noen smuler av troverdig info fra noen av partene hadde vært greit.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1451 på: 02. Juni 2020, 08:23 »
Jeg antar at det er slik at begge parter må være enige om å gå ut i offentligheten, og at der garantert er en klausul om at ingenting skal offentliggjøres uten samtykke fra begge.

Jeg er også ganske sikker på at Ashley ikke er noen pådriver for å gi spesielt med info ut til omverden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1452 på: 02. Juni 2020, 09:21 »
Fansen blir jo nesten holdt for narr av Newcastle (Ashley og folka hans), premier League og spesielt journalister. Og vil nesten strekke meg så langt som konsortiumet også.
Selger og kjøper bør komme med en felles uttalelse; vi er enige om et kjøp av klubben, PL utfører testen. Så vi i det minste har noe håndfast å forholde oss til.
Greit at PL ikke uttaler seg om testen, men noen smuler av troverdig info fra noen av partene hadde vært greit.

Helt enig, ettersom det ble offentlig for lenge siden. Men tipper hverken kjøper eller selger var gira på at det skulle skje, så nå har de tettet alle skott. Da City ble kjøpt visste man lite før det plutselig ble annonsert.

kjotpuck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1453 på: 02. Juni 2020, 12:24 »
Har fulgt saken tett siden den starta.
Virker som alt egentlig er ok, testen er ferdig. Så vi venter bare på den offentlige bekreftelsen. Eller kjøper/selger venter , de har fått en uoffisiell bekreftelse på at ting er klart.

Pl sjef masters gikk vel av vervet igår og ny mann trer inn.
Så har vel litt med at han nye sjefen skal ta underskrifter og vurdering med executive pl board før dette blir offisielt.

slipper masters og avslutte med en kontroverdiell avgjørelse og er jo han nye sjefen som vil ha med de å gjøre fremover.

Ordner seg detta!

kjotpuck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1454 på: 02. Juni 2020, 12:28 »
ble feil å skrive at han fratrer, det gjør han ikke, men er en ny sjef på gang som sikkert skal hs noen ord med i diskusjonen som begynnte igår.