20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 199421 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1260 på: 01. Sep. 2017, 01:38 »
Toon hvor ble det av spillerne vi skulle signere i går? Ser ikke helt poenget med å skrive ting du ikke engang tror på selv. Du må være den minst realistiske personen jeg har vært borti. :P Du er vel superfornøyd med at vi ikke kjøpte noen siden det bare hadde blitt bomkjøp uansett? :)
Toon prøver bare å balansere. Det er så mange her som forteller hvor elendig alt står til og hvordan vi garantert kommer til å rykke ned, så derfor må han ta i litt...

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1261 på: 01. Sep. 2017, 01:39 »


Sier alt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1262 på: 01. Sep. 2017, 03:08 »
Er skremmende og latterlig.. Og det kommer ikke til å endres så lenge MA sitter som eier!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1263 på: 01. Sep. 2017, 06:23 »
Toon hvor ble det av spillerne vi skulle signere i går? Ser ikke helt poenget med å skrive ting du ikke engang tror på selv. Du må være den minst realistiske personen jeg har vært borti. :P Du er vel superfornøyd med at vi ikke kjøpte noen siden det bare hadde blitt bomkjøp uansett? :)
Toon prøver bare å balansere. Det er så mange her som forteller hvor elendig alt står til og hvordan vi garantert kommer til å rykke ned, så derfor må han ta i litt...

Ein fortel no berre om realitetane. Det er jo heilt utruleg i grunn at me har Rafa Benitez som manager, men likevel held dei på slik som dei gjer. Viktig med litt humor og det er det TooN driver med, standup på høgt nivå. Realist og seriøs vil eg sei at eg er. 
Lurer verkeleg på kva Benitez tenke no.
« Siste redigering: 01. Sep. 2017, 06:25 av lgrinde »

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1264 på: 01. Sep. 2017, 07:56 »
Den lista Benson. Den forteller en haug. Når vi i tillegg kan nevne at Fulham, som har vært championshiplag noen år nå, legger inn et bud i sjiktet vår rekord på vår nr. 9. Ja da blir dette enda mer absurd...

Tenker at dette vinduet kan oppsummeres med at vi har fått noe mer kvalitet i bredden på benken, med kun Merino som en soleklar forsterkning i 11'en.
« Siste redigering: 01. Sep. 2017, 07:58 av siddis »
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1265 på: 01. Sep. 2017, 08:41 »
Katastrofe.

Håper Rafa stikker og at skuta synker slik at Mike må selge den og vi kan starte på nytt.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1266 på: 01. Sep. 2017, 08:52 »
Toon hvor ble det av spillerne vi skulle signere i går? Ser ikke helt poenget med å skrive ting du ikke engang tror på selv. Du må være den minst realistiske personen jeg har vært borti. :P Du er vel superfornøyd med at vi ikke kjøpte noen siden det bare hadde blitt bomkjøp uansett? :)
Toon prøver bare å balansere. Det er så mange her som forteller hvor elendig alt står til og hvordan vi garantert kommer til å rykke ned, så derfor må han ta i litt...
The winner is Pontare👍

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1267 på: 01. Sep. 2017, 08:55 »
Katastrofe.

Håper Rafa stikker og at skuta synker slik at Mike må selge den og vi kan starte på nytt.

Nei. Me har 2 nedrykk under Ashley og han er framleis her. Det me må håpa på er at me verte kjøpt opp i løpet av sesongen og får ny eigar. Det kan kanskje få Benitez til å verte verande. Og då kan me verkeleg starta på nytt.
« Siste redigering: 01. Sep. 2017, 08:57 av lgrinde »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1268 på: 01. Sep. 2017, 10:07 »
Toon hvor ble det av spillerne vi skulle signere i går? Ser ikke helt poenget med å skrive ting du ikke engang tror på selv. Du må være den minst realistiske personen jeg har vært borti. :P Du er vel superfornøyd med at vi ikke kjøpte noen siden det bare hadde blitt bomkjøp uansett? :)
Mye av det jeg skriver er sarkasme og veldig overdrevet.
Er så dritt lei å gå inn på et forum for klubben jeg elsker og lese så mye negativt spy.
Så lei å lese om nedrykk osv. Blir bare trist.
Så bestemte meg for at jeg skal ikke blitt dratt ned i det hullet der.
For utrolig mye av det som skrives her inne er bare mjøl. Veldig urealistiske ting andre veien. Som eks nedrykk når vi taper første kamp mot Spurs.

Ashley er jo en forbanna fjott, og vi alle ønsker han bort. Benitez derimot er positiv til klubben. Ja han er uenig med hvordan klubben drives. Men han har godtatt det og vil gjøre det beste ut av det. Og venter forhåpentligvis ut Ashley. Og det er akkurat der jeg er også.

Så dagen de fleste her inne slutter med å dra klubben ned ,skal jeg starte med å skrive realistisk.
Dumt det ses på som så negativt at jeg prøver være positivt.Men uten et motpol hadde dette forum også sunket ned i et svart hull.

Jeg har sett på årets stall spiller for spiller og det ser egentlig ganske bra ut. Vi har god balanse, vi har enkelt spillere som er potensielle matchvinnere. Vi har ikke de helt store navnene, men det kan også være en positiv ting.

I overgangsvinduet handlet vi 8 spillere. Noe som faktisk tar de fleste lag på kvantumitet. At det ikke ble spillere som Messi og Ronaldo tror jeg de fleste må stikke fingeren i jorda på.
Jeg er fornøyd med at vi ser ut til å ha fått en god/solid oppgradering i hjertet av Forsvaret. Vi har fått en kreativ , sterk ballvinner på midten. Vi har fått hurtige og sultene vinger. Og vi har fått en forbedret utgave av Mitrovic på topp.

Vi skulle gjerne hatt en vb, en 10er, en spiss til og en oppgradering på keeper. Men krise er det absolutt ikke.
Tror og håper vi vil overraske mange lag i år. Nedrykk tror jeg er langt unna.

Så får vi håpe Ashley får solgt klubben. Til hvem spiller ingen rolle da det ikke kan bli verre enn det er.
God sesong folkens!! Har gledet meg til dette siden nedrykk.

❤️Newcastle❤️

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1269 på: 01. Sep. 2017, 11:21 »
Toon hvor ble det av spillerne vi skulle signere i går? Ser ikke helt poenget med å skrive ting du ikke engang tror på selv. Du må være den minst realistiske personen jeg har vært borti. :P Du er vel superfornøyd med at vi ikke kjøpte noen siden det bare hadde blitt bomkjøp uansett? :)
Mye av det jeg skriver er sarkasme og veldig overdrevet.
Er så dritt lei å gå inn på et forum for klubben jeg elsker og lese så mye negativt spy.
Så lei å lese om nedrykk osv. Blir bare trist.
Så bestemte meg for at jeg skal ikke blitt dratt ned i det hullet der.
For utrolig mye av det som skrives her inne er bare mjøl. Veldig urealistiske ting andre veien. Som eks nedrykk når vi taper første kamp mot Spurs.

Ashley er jo en forbanna fjott, og vi alle ønsker han bort. Benitez derimot er positiv til klubben. Ja han er uenig med hvordan klubben drives. Men han har godtatt det og vil gjøre det beste ut av det. Og venter forhåpentligvis ut Ashley. Og det er akkurat der jeg er også.

Så dagen de fleste her inne slutter med å dra klubben ned ,skal jeg starte med å skrive realistisk.
Dumt det ses på som så negativt at jeg prøver være positivt.Men uten et motpol hadde dette forum også sunket ned i et svart hull.

Jeg har sett på årets stall spiller for spiller og det ser egentlig ganske bra ut. Vi har god balanse, vi har enkelt spillere som er potensielle matchvinnere. Vi har ikke de helt store navnene, men det kan også være en positiv ting.

I overgangsvinduet handlet vi 8 spillere. Noe som faktisk tar de fleste lag på kvantumitet. At det ikke ble spillere som Messi og Ronaldo tror jeg de fleste må stikke fingeren i jorda på.
Jeg er fornøyd med at vi ser ut til å ha fått en god/solid oppgradering i hjertet av Forsvaret. Vi har fått en kreativ , sterk ballvinner på midten. Vi har fått hurtige og sultene vinger. Og vi har fått en forbedret utgave av Mitrovic på topp.

Vi skulle gjerne hatt en vb, en 10er, en spiss til og en oppgradering på keeper. Men krise er det absolutt ikke.
Tror og håper vi vil overraske mange lag i år. Nedrykk tror jeg er langt unna.

Så får vi håpe Ashley får solgt klubben. Til hvem spiller ingen rolle da det ikke kan bli verre enn det er.
God sesong folkens!! Har gledet meg til dette siden nedrykk.

❤️Newcastle❤️

Som jeg skulle sagt det selv Toon! :) Meget bra skrevet og en god refleksjon.
Vi som Newcastle supportere må begynne å se virkeligheten i øynene og forstå at vi HAR en eier som ikke ønsker å satse mange millioner mer enn det vi tjener inn og at vi ikke lenger er et topplag i PL, vi holder ikke til i topp 10 engang.
Så hva med å prøve å være litt mer realistisk og faktisk støtte laget og snakke litt mer positivt om de spillerne vi faktisk har....for vi har ikke en så dårlig stall. Det er bare "unproven" PL kvalitet.
Jeg har troa på at vi faktisk klarer å havne mellom 12-15 plass i år og det må ses på som en god plassering for å være oss.

Uansett, fint innlegg fra deg Toon 8)

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1270 på: 01. Sep. 2017, 11:44 »
Fint at noen er positive. Så kan andre få være det motsatte. Med tilstanden i klubben i dag er man i sin fulle rett til å skrive eder og galle her på forumet. Ingens meninger er *riktige*. Selv er jeg enig med deg Toon. Vi holder oss nok fint. Men det er i stor grad TIL TROSS FOR. Fordelen er at den dagen klubben blir skjøttet på en god måte og vi er der oppe i toppen er det ingen som kommer til å sette mer pris på det en oss:)

(PS. Sjekk ut Gunners-forumet. Det er definisjonen på dommedag)
« Siste redigering: 01. Sep. 2017, 11:48 av lefsen »

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1271 på: 01. Sep. 2017, 15:04 »
For første gang jeg kan huske er Newcastle uten en skikkelig god spiss vi kan stole på. Alltid har vi hatt en måljeger som vi vet kunne være god for et tosifret antall mål. Det er jeg ikke sikker på om Gayle, Mitrovic eller Joselu er kapabel til.

Vil også påstå at vi mest sannsynlig har de svakeste keeperne i PL. Kan være jeg undervurderer Freddy Woodman, men i og med at han ikke er 1. valg mener jeg det. Verken Elliot eller Darlow er av skikkelig PL kvalitet. Ikke topp i Championship heller.

Forsvaret og midtbanen kan være god nok for PL, men ingen har bevist det utenom Shelvey og Ritchie. Resten er veldig ferske i PL sammenheng.

Veldig mye av det samme laget som rykket ned som er der også nå. Hvor gode de er på dette nivået denne gangen er veldig vanskelig å gjette, men at vi har den svakeste stallen i PL skal man ikke se bortifra.......... Samtidig kan det være at vi har den beste manageren i PL.

Alt i alt tror jeg ikke vi rykker ned med Benitez som manager, om vi ikke er uheldige med skader. Samtidig er jeg ganske sikker på nedrykk om Benitez velger å gå. La oss håpe at han ikke gjør det.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1272 på: 01. Sep. 2017, 15:06 »
Katastrofe.

Håper Rafa stikker og at skuta synker slik at Mike må selge den og vi kan starte på nytt.

Nei. Me har 2 nedrykk under Ashley og han er framleis her. Det me må håpa på er at me verte kjøpt opp i løpet av sesongen og får ny eigar. Det kan kanskje få Benitez til å verte verande. Og då kan me verkeleg starta på nytt.

https://www.theguardian.com/football/2017/sep/01/rafael-benitez-job-offers-newcastle-mike-ashley-west-ham?CMP=fb_gu

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1273 på: 02. Sep. 2017, 08:56 »
Flott innlegg Toon og jeg er helt enig i at vi må forsøke å være mer positive. Allikevel, jeg synes bare det er så utrolig merkelig at man for endte gang ikke forstår at det hadde lønt seg med litt dekning på de mest prekære plassene. Rett før deadline day var feks Joel Campbell, Andreas Pereira og Munir på lån s pillere vi lett kunne hentet BILLIG. En av dem kunne hjulpet oss i 10'er rollen, men det driter vi altså i. Vb var kanskje enda mer prekær, men vi klarer altså ikke å komme opp med en låneløsning en gang. Tagliafico virket både oppnåelig og spennende, men vi klarer altså ikke dra den i land. Vi trenger ikke bare ny eier, vi trenger ny sportsdirektør som faktisk har en slags oversikt i markedet. Det virker nesten som at de famler i blinde hele gjengen. Over til det positive, amerikaneren vår er vel snart klar igjen og da kan Manquillo hoppe over på venstre. Mbemba har også vært veldig god. I tillegg er jo Valdemort straks tilbake så kanskje vi kan bruke han mer i en slags 10'errolle? Vi har brukt de få midlene våre godt, men skulle bare så gjerne hatt 3 spillere til....

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1274 på: 02. Sep. 2017, 12:44 »

Forsvaret og midtbanen kan være god nok for PL, men ingen har bevist det utenom Shelvey og Ritchie. Resten er veldig ferske i PL sammenheng.


Clark har vel sine kamper, selv om laget han spilte på var rimelig råttent.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."