20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 198583 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Transfersommeren 2017
« på: 11. Mai 2017, 01:06 »
Prøver å samle alle diskusjoner rundt overgangsvinduet i en tråd :)

Daily mail mener å tro at vi er ute etter Mangala og Fernando.
Positive til begge de jeg. Colback og Hanley ut :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #1 på: 11. Mai 2017, 06:57 »
Fernando Torres anyone?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #2 på: 11. Mai 2017, 13:33 »
Silly season virkelig godt i gang. Er også linka til Leganes sin brasilianske midtbanespiller Gabriel Pires, som vi har vært linka til i januar. Den gang bekrefta vel spilleren at der hadde vært interesse, men det var per da ikke aktuelt. Marca som melder.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-defender-achraf-lazaar-13019725

Der vil forsvinne spillere ut også. Achraf Lazaar kan være førstemann ut døra. Merkelig case, virka som en spennende spiller - men har etterhvert havnet aller nederst av samtlige backer i stallen. Realt bomkjøp der altså.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #3 på: 11. Mai 2017, 14:10 »
Fernando Torres anyone?

For meg faller han i samme kategori som de fleste andre overårige stjerner vi har blitt linket til. Yaya, Defoe o.l. Dyre navn på vei ned. Nei takk, må finnes noe bedre der ute. 
No fate but what you make

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #4 på: 11. Mai 2017, 14:17 »
Skal innrømme at jeg ikke har sett en eneste borokamp i år, men kunne Alvaro Negredo vært noe? Var sabla god for noen år siden i hvertfall...

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #5 på: 11. Mai 2017, 15:16 »
Tenkte på det samme, men virker veldig tung og statisk og vil funke som en eldre versjon av Mitrovic. Altså en spiller som hadde helt sikkert vært knall, men alene på topp funker det rett og slett ikke.

Jeg syns det hadde vært så enormt spennende med en annen spiller som flere har nevnt her. Men Josh King hadde vært fort bra. Fart, fysikk og norsk. 16 mål i PL og vil koste rundt 15 (?) mill. Kunne vært en strålende mørner av forsvar før vi slenger innpå Gayle i det 70. minutt.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #6 på: 11. Mai 2017, 22:46 »
Kunne godt tenkt meg halve 11ern til Ajax jeg. Klaasen, younes, ventman, sanchez, viergriever, dolberg ikke minst...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #7 på: 12. Mai 2017, 09:40 »
Tenkte på det samme, men virker veldig tung og statisk og vil funke som en eldre versjon av Mitrovic. Altså en spiller som hadde helt sikkert vært knall, men alene på topp funker det rett og slett ikke.

Jeg syns det hadde vært så enormt spennende med en annen spiller som flere har nevnt her. Men Josh King hadde vært fort bra. Fart, fysikk og norsk. 16 mål i PL og vil koste rundt 15 (?) mill. Kunne vært en strålende mørner av forsvar før vi slenger innpå Gayle i det 70. minutt.

No skal dei vel ha 4 gonger so mykje.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #8 på: 12. Mai 2017, 20:56 »
Batshuayi og Iheanacho bør vel ønske seg fast spill i PL snart?

kjotpuck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #9 på: 12. Mai 2017, 21:57 »
Iheanacho

Dette er mitt førstevalg!
Ung og sykt målfarlig

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #10 på: 13. Mai 2017, 10:24 »
King blir i dag nevnt i flere medier. King kan vel spille i 10'er rollen han?

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #11 på: 13. Mai 2017, 12:46 »
King blir i dag nevnt i flere medier. King kan vel spille i 10'er rollen han?
Nei? Han har begrenset teknikk og null pasningsfot.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #12 på: 13. Mai 2017, 13:17 »
King eier heller ikke spesielt god spilleforståelse såvidt jeg kan se... Iheanacho lukter det derimot fugl av!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #13 på: 13. Mai 2017, 17:51 »
Ny King scoring i dag. 17 i premier league og spilt mest i 10er rollen foran spissen. FANTASTISK!! Om dere ikke syntes King er god nok for Newcastle fatter jeg ingen ting. Da tror jeg dere skal stikke fingeren i jorda. Newcastle er ikke det vi var på  midten av 90-tallet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #14 på: 13. Mai 2017, 17:52 »
King eier heller ikke spesielt god spilleforståelse såvidt jeg kan se... Iheanacho lukter det derimot fugl av!

Tar helst begge to, men må jeg velge ville jeg valgt King.
Det med spilleforståelse er jo bare tull. En mann med 17 mål har jo selvfølgelig bevegd seg bra. Gjort riktige valg i rom etc. Så tynn suppe å klage på spilleforståelse.
« Siste redigering: 13. Mai 2017, 17:55 av TooN »