20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brighton (Premier League) - 24.09.17, 17:00 - TV2 Sport Premium/Sumo  (Lest 6447 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Pokker. Her hadde vi sjanser nok til å få med oss poeng.  Dorsvaret var stort sett solid.  På midtbanen savner jeg en DM som er mer konstruktiv når han får ballen. Og vi trenger en mer fysisk spiss. Perez synes jeg faktisk gjorde mye rett i  dag. Tok i mot ball og vendte ballen ut på kant. Utfordringen var at innleggene var dårlige og bevegelsene i boksen så som så.

Jeg synes Benitez burde ha startet med gamez mot et antatt svakere lag som brighton. Vi blir for ubalanserte fremover.  Atsu får null hjelp av Mbemba

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Faen så dårlig! Elendig resultat, og vi sitter igjen med 0 poeng mot lagene vi rykket opp med. Dette er lag vi MÅ slå! Alt for slapt store deler av kampen..

Det fungerer ikke med Joselu og Perez sammen på topp, når begge suger balle til å avslutte! Vi skriker så jævlig etter en målscorer..

Merino er eneste som får godkjent idag.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Mbemba skulle hatt frispark på målet og Hemed skulle fått raudt kort for stemplinga på Yedlin. Viss ikkje han får det i etterkant skjønnar eg lite. Skal og seiast at frisparket som fører til målet er so totalt unødvendig. Svakt av Lascelles. Ser me sliter veldig når Ritchie ikkje er heilt på topp og slit med å koma inn i kampen. Svak kamp av oss, men det er so unødvendig tapa kampen. Litt slik mot Huddersfield og. Skapar nok til å kunne minst ta med eitt poeng. Vil berre gløyma denne so fort som mogleg. Håpar spelarane gjer det same.
Treng ein skikkeleg god spiss i januar!
« Siste redigering: 24. Sep. 2017, 22:54 av lgrinde »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Må si at Brighton var gode i går da. De kommer til å bli vanskelige for flere lag som gjester de. Selv City slet i 70 minutter før de maktet trenge gjennom. Så vi trenger ikke grave oss ned etter dette resultatet.
Samtidig er det kjipt å tape mot lag vi er forventa å kjempe mot for å unngå nedrykk. De bortekampene vi bør vinne er mot slike lag. Føler vel gårdagen underbygger hvor vi sliter. Hadde vi hatt en god spiss kunne vi fort vunnet denne kampen. Joselu blir neppe noen goalgetter over natta, samme gjelder også Perez. Må også si jeg er skuffet over at ikke Aarons er på benk en gang, samt at ikke Murphy ble benyttet utover. Slike spillere mener jeg kan være gull verdt slik ståa var i går.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Nok en kamp vi taper fordi vi ikke handlet en ordentlig spiss :)

Skremmende hvor dårlig Joselu er til å avslutte...
« Siste redigering: 25. Sep. 2017, 11:14 av snkz »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Forøvrig mener jeg at "som vanlig" er Merino og Ritchie våre beste. Det meste vi skaper er Ritchie involvert i, og Merino er stadig en ekstremt smart fotballspiller.
Nå møter vi LFC hjemme neste kamp - som betyr at vi bør være solide bakover skal vi hente noe ut av den kampen. Det taler til fordel for Hayden neste kamp. Samtidig har jeg veldig lyst til å se Shelvey sammen med Merino sentralt nå. Potensielt en midtbane som bør være i stand til å styre kamper på dette nivået.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Merino  -   Shelvey
      Hayden

Benitez spilte vel slik med Mascherano, Gerrard og Xabi Alonso?

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Merino  -   Shelvey
      Hayden

Benitez spilte vel slik med Mascherano, Gerrard og Xabi Alonso?
Hadde vel Torres på topp da...

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Vi har jo Joselu.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
http://www.nufcblog.co.uk/2017/09/25/nufc-star-slated-following-his-performance-in-yesterdays-defeat-at-brighton/

Må si meg enig her. Ayoze har jeg mista all tro på. Treg, mister ball alt for ofte, mangler hovmesterblikket man forventer av en 10'er, uten evne til å utfordre eller skape noe som helst.

Har og i mitt stille sinn tenkt det trekløveret som nevnes over her på midten. Hayden som ryddegutt, Shelvey og Merino i mer offensive/kreative roller. Alternativt prøv Ritchie i 10-er'n og Murphy/Arons på høyrekanten, Atsu på venstre.
No fate but what you make

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Må si meg enig! Det hjelper ikke at forsvaret er bedre enn på lenge, når de to fremme er noe av det svakeste vi har hatt på ei stund. (tenker det på målpoeng)

Har også tenkt samme tanke som både deg og Eivind, og tror vi kunne tjent på å prøve dette!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Nokon andre får oppretta kamptråd til sundag. Eg abdiserar :(

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Som Newcastle-fan bør du ha lært innen nå at man kan ikke bare legge seg ned etter et tap! Kjør på neste også Lars ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Skulle gjerne hatt en Kane i troppen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Som Newcastle-fan bør du ha lært innen nå at man kan ikke bare legge seg ned etter et tap! Kjør på neste også Lars ;)

 Ok. Gjer eit nytt forsøk :D

« Siste redigering: 27. Sep. 2017, 08:44 av lgrinde »