20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 198640 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #405 på: 13. Juli 2017, 19:39 »
Bytte Darlow mot Traore er jeg for, vi må få vekk en keeper for å få inn en bedre.. og jeg liker Krul  :P
Syns Darlow var god i fjor, men syns også at redningene hans alltid går ut i farlig område.. Og tror vi kommer til å bli straffet mye hardere for det enn i championchip.

Med Traore så kan det jo plutselig komme seg, han er jo enda ung. Zaha var jo ganske lik.

Vi har mange gode keepere nå,,, og Adama Traore har vært linket med Chelsea bbla. En spiller med enormt potensiale enorm hurtighet, en type Bolasie som må lære seg bruke ferdighetene,, I bytte mot en okey keeper..Lett..

Når det gjelder Navas en spiller jeg egentlig ikke har så mye sansen for er dette tross alt en spiller som har vært så og si fast i City de seneste årene og sikkert kan tilføye oss noe. Kanskje over the top..Men om vi får han gratis og ikke til en ekstrem lønn ser jeg ikke dette som så ille..

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #406 på: 13. Juli 2017, 19:41 »
Med Navas hadde vertfall ein spisstype som Mitrovic kommet meir til sin rett.
Hadde vært fint og hatt alternativ med både tradisjonelle vinger og "innover-vinger" med "feil fot" på både høgre- og venstresiden, spesielt da med Mitrovic.
Om Mitro/Murphy ikkje har noko fremtid i klubben, ser eg heller ikkje vitsen med Navas da Atsu og Ritchie trives best på høgrevingen.

Ein byttehandel med Traore og Darlow - pluss litt penger fra oss så klart - er eg meget positiv til, trur Benitez kunne jobba bra med han for å forbedre den siste lille biten, den som teller - nemlig sluttproduktet.

Atsu har jo blitt satset mye på venstre...I  tillegg har vi Aarson som er en klassisk ving og visstnok har vært skånet mot skader og er på bedringens vei..Navas er også en klassisk ving, kjapp men liker ikke innleggsfoten/avslutningsoften hans..

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #407 på: 13. Juli 2017, 19:44 »
Renato Sanchez og Gnabry på lån fra Bayern ryktes det om. Sånn spillemessig er nok dette noe av de bedre vi kan få,MEN må si jeg er skuffet over hvordan klubben går fremover. Farmerklubb for større lag 😢 Vi er Newcastle United!! Trodde vi faktisk skulle vært der Everton har vært i sommer. Benitez skulle få masse midler osv. Vi har kjøpt Atsu og en stopper liksom. Vi drømte om shaw, Sigurdsson, Pickford osv . Alt er bare ræva om dagen! Første sesong på 25 år jeg har vært så likegyldig til. Skal vi virkelig konkurrere med swansea, burnley, huddersfield til året.?
Savner 90-tallet ...

Fælt å se vi ikke hopper inn i dealer som Iheanacho til 25 mill pund. Spillere vi kan ha i mange år. Bygge laget rundt. Og som har bevist de er gode nok for nivået i pl.Vi er enten linka til gamle travere på 30+ eller unggutter på lån. Sørgelig. Skulle faktisk ønsket vi pøsa ut med kroner. 50 mill pund på Sigurdsson. Ja prisen swansea har satt er helt vill, men da hadde hvertfall andre klubber tatt oss seriøst. Nå står vi på sidelinjen og ser spiller etter spiller gå til klubbene rundt oss. Må faktisk si jeg begynner å tvile på Benitez også , om disse vi er linket til er fra hans liste syns jeg han rett og slett ikke han har godt nok innsyn. Syns han har gjort mye rart i tidligere klubber også. Se de moderne managerene,( koeman for eks) kjøper jo kanonspillere. Vi havner bare lengre og lengre bak i rekka 😢

Prisen på Atsu var jo gull med tanke på at han også har et potensiale...

Stopperen vi har hentet holder høy klasse i følge en kamerat av meg som følger spanske ligaen tett...

Bedre å være tolmodig og se hva vi kan få enn å kjøpe en haug med søppel...

Og gnabry og renato sanches på lån er jo JACKPOT...2 klassespillere...

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #408 på: 13. Juli 2017, 19:46 »
Hvis dere seriøst mener at Gnabry og Renato Sanches på lån er for dårlige signeringer må dere løpe et par runder rundt huset gutta  ::)

Selv om jeg skjønner frustrasjonen din Toon så trenger vi jo ikke kaste oss på den enorme pengegaloppen. Mister vi Raffa derimot så klikker jeg i skækk vinkel!!!!! Det er nok en grunn til at mange klubber sitter litt på gjerdet foreløpig. Det som irriterer meg mest er at det virker å ta så lang tid å fullføre dealene våre. Det er for meg helt uforståelig at vi ikke feks er mer kontante med Jacob Murphy akkurat nå. Allikevel... skulle vi ende opp med Appelt Pires og Murphy før helga hadde det vært en godt start på vinduet mener jeg.

Lån uten opsjon skal ikke en klubb så stor som Newcastle drive med. Må gjerne kjøre lån av u21 spillere, men da skal det være opsjon på kjøp. Vi skal da ikke være en farmerklubb for de største lagene vi egentlig hører hjemme sammen med.

Den enorme pengegaloppen som du sier, tror jeg det ikke finnes noen vei utenom dessverre. Har blitt slik pga de voldsomme summene alle lag i premier League får. Og det med at vi ikke kan konkurrere med de andre klubbene rent økonomisk er jo bare tull. Newcastle er vel en av få som faktisk drives godt. Penger finnes, men de skal liksom gni og vende på hver krone. Skal absolutt gjøre en kanondeal økonomisk hver bidige gang. Det sportslige driter de totalt i. De har ikke skjønt at det ofte henger sammen.

Jeg var en av få som har støttet Ashley. Han gjorde mye bra økonomisk for klubben. Med private rentefrie lån etc. MEN nå må vi komme videre. Og jeg tror om vi noen gang skal klare etablere oss i toppen med lag som city,manu,chelsea,arsenal må det trolig en brønn uten bunn i til. Jeg tar imot kinas rikeste mann med åpne armer.

Ja,,, renato sanchez og gnabry med opsjon,,,, drøm!!!!   Vi skal være evig takknemmelige om vi får så høy kvalitet på lån........ Har det rabla for folket eller...

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #409 på: 13. Juli 2017, 23:55 »
Hvor er renato sanchez og gnabry linken? Har ikke sett det noe annet sted enn her.

Ser the chronicle melder om at Newcastle vil få sjansen til å signere Darren Randolf... Hvis vi får han, og han skal være første keeperen vår, så blir jeg plutselig veldig lite optimistisk til sesongen. Da har vi 3. bedre keepere fra før av, selv om ingen av de bør være 1.keeperen i PL de heller.

15 millioner pund for Joe Hart eller Alphonse Aréola burde vi heller gå for, hvorfor skal vi på død og liv signere en helt ny startelver, spreng heller banken for 4 nøkkel spillere i hvert ledd

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #410 på: 13. Juli 2017, 23:58 »
Aldri om me signera Randolf! Er jo berre WH som vil tilby han sidan dei ser Benitez er ute etter ny keeper.
« Siste redigering: 13. Juli 2017, 23:59 av lgrinde »

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #411 på: 13. Juli 2017, 23:59 »
Blir faktisk riktig forbanna om vi signerer Randolf, da sitter vi med 6 greie reserve keepere og ingen skikkelig 1.keeper >:(

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #412 på: 14. Juli 2017, 09:41 »
Virker litt rart at vi skal være interessert i Randolph når vi ikke var interessert i Hart som Hammers kjøper som Randolphs forsterker. Står vel heller ingen plass at vi faktisk er interessert, kun at Hammers vil tilby ham til oss.
Om vi ikke skulle finne ny keeper i sommer, så er jeg fortsatt trygg på at vi har gode nok keepere for PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #413 på: 14. Juli 2017, 12:00 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/15409764.Newcastle_target_ready_to_submit_transfer_request_in_order_to_force_through_Magpies_move/

Talentfull, ung engelsk spiller som VIL til Newcastle. Her er det bare å bla opp storboka Charnley! Get him over the fuckin' line....
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #414 på: 14. Juli 2017, 13:06 »
https://www.theguardian.com/football/2017/jul/14/lazio-liverpool-lucas-leiva-transfer?CMP=share_btn_tw

Kjedelig spiller, men til 5 mill er han et smart kjøp for en nyopprykka klubb som oss, spør du meg.

Gnabry, som noen hevda vi visstnok var linka til, er utleid fra Bayern til Hoffenheim ett år.
« Siste redigering: 14. Juli 2017, 13:48 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #415 på: 15. Juli 2017, 11:34 »
Ryktes at Newcastle har godtatt prisen Norwich krever for Jacob Murphy. 10 mill pund + add ons for 2 mill. Spennende å se om det dukker opp noe mer konkret rundt denne? Foreløpig bare lest det på Ed Harrisons blog.
No fate but what you make

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #416 på: 15. Juli 2017, 11:39 »
Chronicle melder det også :)

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #417 på: 15. Juli 2017, 12:06 »
Håper det går i boks. Men vi trenger nok tyngre signeringer
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #418 på: 15. Juli 2017, 15:09 »
Murphy ikkje med i kamptroppen til Norwich i dagens kamp mot Cambridge
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #419 på: 16. Juli 2017, 13:48 »
Skjer med nufc ? Transfersommeren er i full gang men om nufc ser eg ikkje rykter eingang. Lukter allerede fullstendig panikk i januarvinduet.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]