20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu Januar 2018  (Lest 94990 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #420 på: 30. Jan. 2018, 11:16 »
Klubben er dessverre drevet av en helt ubrukelig gjeng. Vi prøver veldig hardt å hente spillere akkurat nå. Men det ansvarlige apparatet i klubben har ikke erfaring, nettverk eller kunnskap nok til å få til noe som helst. Man må være på godfot med speidere og andre klubber for å få til en handel, og her virker det som om vi er sjanseløse.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #421 på: 30. Jan. 2018, 12:39 »
Badou N'Diaye endte også opp i Stoke. Vi var visst interessert, men kan selvfølgelig ikke konkurrere med en storklubb som Stoke. Synd, hadde et håp om å få se en gammel Glimt-helt ikle seg Newcastle-drakta.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #422 på: 30. Jan. 2018, 12:57 »
Helt ufattelig. Burde jo egentlig bli protester av dette, men om det ganger klubben nå tviler jeg på. Hvis Benitez ikke drar fra dette, og vi klarer å berge plassen er det intet mindre enn et mirakel. Det er faktisk mer kvalitet i mitt andre lag, Rosenborg enn Newcastle.

Snakket med flere i Rosenborgsystemet i fjor, de sa at det var litt gambling å handle Bendtner, Trondsen og Adegbenro til de summene. Men klubben var villig til å satse fordi gevinsten av å komme til Europa var stor. Skulle ønske Mike Ashley for en gangs skyld kunne tenke litt slik... Han klarer ikke å se langsiktig.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #423 på: 30. Jan. 2018, 13:28 »
Helt ufattelig. Burde jo egentlig bli protester av dette, men om det ganger klubben nå tviler jeg på. Hvis Benitez ikke drar fra dette, og vi klarer å berge plassen er det intet mindre enn et mirakel. Det er faktisk mer kvalitet i mitt andre lag, Rosenborg enn Newcastle.

Snakket med flere i Rosenborgsystemet i fjor, de sa at det var litt gambling å handle Bendtner, Trondsen og Adegbenro til de summene. Men klubben var villig til å satse fordi gevinsten av å komme til Europa var stor. Skulle ønske Mike Ashley for en gangs skyld kunne tenke litt slik... Han klarer ikke å se langsiktig.

Eneste måten å utvikle en klubb er å satse slik Rosenborg gjorde. Jada, satsingen må være innenfor det de har råd til å i verste fall tape, men likevel. Hva gjorde Newcastle når de hadde muligheten med Europaspill og bygge videre på sesongen med 5. plass? Henta Vurnon Anita......
No fate but what you make

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #424 på: 30. Jan. 2018, 14:07 »
Skjer mye på overgangsfronten nå, bare ikke hos oss.
WBA sikret seg Sturridge foran oss, og er nå nærme å sikre seg Schürrle også! Watford sikret seg Deulofeu, og er i samtaler om Dendoncker.

Vi skal ha forhørt oss angående Slimani i går, men Leicester nekter å låne/selge til en PL-rival.

Også melder "marca" at vi skal være villige til å la Merino gå! (Står på Sky)
"Newcastle are open to offers for midfielder Mikel Merino, who is wanted by Athletic Bilbao, according to Marca."

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #425 på: 30. Jan. 2018, 14:20 »
Hvorfor kunne ikke bare Ashley ha solgt klubben i november når han har null intensjon av å investere i det hele tatt? Klarer ikke å skjønne det.. Han kommer i beste fall til å få 100 - 150 mill for klubben når vi rykker ned, og rykker ned gjør vi med denne stallen.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #427 på: 30. Jan. 2018, 14:38 »
Pep bekrefter at Mangala blir i Shitty.

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #428 på: 30. Jan. 2018, 15:01 »
Hahaha det her er heilt utruleg. Flaut, skandale, tragisk osv. Litt sjokka, sjølv om det ikkje er noko nytt dette her.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #429 på: 30. Jan. 2018, 16:44 »
Kan det være at Ashley har tenkt å selge oss i sommer uansett om det blir nedrykk eller ei og vil nå tømme klubben for cash? Derfor skal det ikke brukes noe på overganger?

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #430 på: 30. Jan. 2018, 16:48 »
Kommer ingen inn nå. Håpløst og skremmende dårlig av eier og ledelse i klubben. Noe av det mest skuffende jeg har vært med på som supporter av NUFC.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #431 på: 30. Jan. 2018, 16:58 »
Kan det være at Ashley har tenkt å selge oss i sommer uansett om det blir nedrykk eller ei og vil nå tømme klubben for cash? Derfor skal det ikke brukes noe på overganger?

Ja, og har tv-pengene trygt plassert i sports direkt aksjer.. SPYR!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #432 på: 30. Jan. 2018, 16:59 »
Kommer det ingen spiss inn legger jeg inn håndkleet. Orker rett og slett ikke mer. Lei og frustrert. Takk skal du ha Ashley..

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #433 på: 30. Jan. 2018, 18:00 »
Det var Chronicle som vanlig det..... Hauser ALLTID opp forventningene, og skylder på alt annet når de ikke møtes.

Godt poeng! icNewcastle er forferdelig gode til å hause opp forventingene til overgangsmarkedet og argumenterer godt for hvorfor Mike (C)Ashley bare MÅ bruke penger denne gangen. Og gang på gang igjen så skjer det ikke. Som sagt så argumenterer de godt nok for synspunktene sine, men det er heller aldri noe mer enn det. Det eneste det til sjuende og sist bidrar til, er å gjøre vondt verre, fordi fansen blir skuffet igjen, eller enda mer skuffet.

Jeg leser disse artikelene jeg også, og håper jo på gode nyheter, men det er neimen ikke mye av det jeg leser fra den kanten som jeg tror på lengre.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #434 på: 30. Jan. 2018, 18:15 »
Chronicle har dessverre blitt Newcastles svar på VG, Nettavisen og Dagbladet....

Klipp og lim fra andre medier, klipp, lim og gjenbruk av gamle artikler osv, osv.....  Hater spesielt disse" Five things we learnt......", blah, blah, blah....

Sky, BBC, Telegraph, Guardian og delvis Craig Hope i Daily Mail er vel de mest troverdige?

Apropos: http://www.skysports.com/watch/video/sports/football/competitions/premier-league/11229190/benitez-we-still-have-time-for-deals

Rafa virker å ha flere jern i ilden? Får håpe noe brukbart materialiserer seg.
« Siste redigering: 30. Jan. 2018, 18:17 av Geordie »
No fate but what you make