20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2018  (Lest 146121 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #330 på: 09. Juli 2018, 22:54 »
Litt "kjedelig" signering, med tanke på at han var her i vår.
For all del en veldig bra signering, men vi har bare styrket troppen med Ki siden vi slo Chelsea.

Jeg tror det kommer mer, og veldig gledelig at Kenedy kommer med opsjon! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #331 på: 09. Juli 2018, 23:10 »
Forhåpentligvis kommer det litt flere når mitro, mbemba osv blir solgt.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #332 på: 10. Juli 2018, 00:08 »
Tenk om Rafa har snakket med Max Meyer  :-* you heard it here first ;)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #333 på: 10. Juli 2018, 00:40 »
Det skjer ikke, men det hadde vært sjukt moro! 😉

Man City midfielder Oleksandr Zinchenko is still yet to make a decision on his future with Newcastle now also in the hunt for his signature. - (via @TimNash_1) #NUFC

Vanskelig for å se at vi er ute etter Zinchenko, nå når Kenedy kommer. Det som eventuelt taler for, er at Zinchenko kan vikariere på venstreback. Men da hadde det vært mest naturlig at Atsu hadde forlatt klubben.

Ellers skulle jeg ønske at vi hadde vurdert Fabian Schär. Ofte vært linket til klubben, og ettersom Deportivo La Coruna rykket ned, kunne han ha kommet billig. Ville vært en fin-fin backup som stopper sammen med Clark.
Ville foreslått Emre Colak (blitt linket tidligere vinduer) også, men han gikk merkelig nok til Al-Wehda for €1mill...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #334 på: 10. Juli 2018, 09:09 »
Bytte ut Clark med Schär kunne vært snacks! 😊 Liker godt at vi har vært litt linket til Youssouf Poulsen. Lager ikke mye mål, men deilig workrate som vi trenger i vårt lag.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #335 på: 10. Juli 2018, 12:54 »
Virker som vi har avslått eit bud på 25 mill pund på
Lascelles fra West Ham. Skambud.  Kva verdsetter
dere kapteinen vår til?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #336 på: 10. Juli 2018, 13:05 »
Til en konkurrerende PL-klubb så vil jeg si at verdien han har for oss er over £50m. Utenlands så kanskje £40m+?

£30m er sikkert en fair markedspris, men han har en særlig viktig spiller for oss. Uansett uvurderlig etter mitt syn så et salg av Lascelles bør kun komme om han slår seg fullstendig vrang, nær sagt uansett bud som måtte komme.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #337 på: 10. Juli 2018, 15:58 »
Lascelles er på langt nær noe Woodgate som var en komplett midtstopper. 30 mill tror også jeg er en fair pris hvis vi kun ser isolert på hans kvaliteter på banen. Men når vi faktorer inn hans lederegenskaper utenfor banen spesielt, at han er vår kaptein, signalene et slag av ham vil gi overfor supportere om klubbens ambisjonsnivå og at Benitez kanskje sier nok er nok, så mener jeg 30 mill er alt for lite. Han bør kun selges om vi får latterlig mye for ham, så mye at alle er enige tom. Benitez, om at dette er et budt som det vil være idiotisk å takke nei til.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #338 på: 10. Juli 2018, 16:00 »
Litt "kjedelig" signering, med tanke på at han var her i vår.
For all del en veldig bra signering, men vi har bare styrket troppen med Ki siden vi slo Chelsea.

Jeg tror det kommer mer, og veldig gledelig at Kenedy kommer med opsjon! :)

Jeg tror det kommer mer, og veldig gledelig at Kenedy kommer med opsjon! :)

I følge transfer center til Sky er det ikke snakk om opsjon.

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #339 på: 10. Juli 2018, 16:17 »
Det har jo tidligere vært snakk om opsjon, men av hva jeg har forstått er det uenighet i hva opsjonen skal ligge på som har gjort at avtalen har tatt så lang tid. Det er meldt mye forskjellig, men jeg er redd sky har rett i at det er uten opsjon. Det er også slik jeg tolket ordlyden fra chronicle tidligere. Vi får håpe at ikke alt er kommet frem og at det er med opsjon. Uten opsjon er jeg redd Kenedy, gitt et vellykket låneopphold, blir for dyr neste sommer.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #340 på: 10. Juli 2018, 19:28 »
Det er bare å se på stats med og uten Lascelles for å finne verdien hans. Burde kanskje ligge rundt £30m i dagens marked, men for Newcastle burde prisen ligge på MINIMUN £150m. Ikke fordi det er det han er verdt som en spiller i 2018, men fordi det er minst det han har vist seg å være verdt for Newcastle.

Burde ikke selges uansett pris btw.
Nei.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #341 på: 12. Juli 2018, 11:07 »
Noen som har forklaringen på hvorfor Merino ønsker seg bort? Utrolig trist å se han gå synes jeg. Ujevne prestasjoner, men sett under ett en ok første sesong i PL, og toppnivået var meget høyt.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #342 på: 12. Juli 2018, 11:44 »
Noen som har forklaringen på hvorfor Merino ønsker seg bort? Utrolig trist å se han gå synes jeg. Ujevne prestasjoner, men sett under ett en ok første sesong i PL, og toppnivået var meget høyt.

Sier sjøl han vil bort for å spille førstelagsfotball. Synd han ikke ser at han ville fått spille mye utover året uansett førstevalg eller ikke. Tror ikke veien til førstelaget hadde vært veldig lang for han med noen gode innhopp og god innsats på trening. Min mening er at det viser manglende fighter-mentalitet, og da er det like greit at han stikker.


Kenedy klar: https://www.nufc.co.uk/news/latest-news/magpies-sign-kenedy-on-loan

Next!!!  :D
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #343 på: 12. Juli 2018, 12:45 »
Merino uttrykte vel tidlig en hjemlengsel til Spania, tror det går mer på det enn mangel på førstelagsfotball. Fant seg ikke til rette i Newcastle/England.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #344 på: 12. Juli 2018, 15:36 »
Helt sykt å se hvor mye penger alle andre lag kaster rundt seg. I dag tenker jeg på West Ham og Fulham.

West Ham har vel snart svidd av 90 millioner pund? Tipper at Fulham kommer med en forespørsel om lån på Mitrovic som blir akseptert. Da mister Newcastle ekstra cash slik at pungen til Benitez er tom for å kjøpe spiss.