20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 571547 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tremblem

  • Gjest
Sv: Alan Pardew
« Svar #2430 på: 03. Des. 2013, 16:55 »
Jeg har argumentert hardt for å sparke Pardew tidligere, da jeg er av den oppfatning at han generellt ikke holder mål. Han har gjort mye rart, og sesongens elendige resultater i fjor var etter mitt syn først og fremst Pardew sin skyld. En formdupp var venta, men å gå fra en 5. plass til nedrykkskandidater, med stort sett det samme laget, er svakt.
 
Status pr. nå er at det kan se ut som han har lært av tidligere feil. Han gjør ikke store endringer fra kamp til kamp, spillere brukes i samme posisjoner, og ikke minst i posisjoner det ser ut som passer de. Et spor av KONTINUITET tror jeg er stikkord her. At spillere i tillegg banker på døra hans og maser på å få spille, er enbart positivt! Det betyr at det for første gang på lenge er seriøs konkurranse på en del plasser.

Det skal derimot noe mer enn noen bra kamper til for å overbevise meg om at han er rette person. Er laget i samme posisjon i mars/april kan vi begynne å snakke om en bra sesong, og at Pardew begynner å vise at han har kvaliteter det er verdt å ta vare på.

Forøvrig, sparke Pardew nå ville vært galskap, og en tankevekker er vel at den eneste eieren i verden som er gal nok til å gjøre det, vel, han eier Newcastle United Football Club!


Howay the lads, TOON, TOON!!!!

Andi

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 251
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2431 på: 06. Des. 2013, 12:07 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/9059838/alan-pardew-and-tim-krul-win-barclays-november-manager-and-player-awards

Månedens manager og månedens spiller - ikke det beste omen akkurat før vanskelig bortekamp i morgen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2432 på: 06. Des. 2013, 14:11 »
Gratulerar!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2433 på: 06. Des. 2013, 14:23 »
Fullt fortjent. Må si jeg er rimelig lysten på Rene Girard den dagen Pardew ikke er manager for oss lenger.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2434 på: 13. Feb. 2014, 09:55 »
Tenkte på det i går, om jeg hadde blitt lei meg om Pardew plutselig hadde fått sparken nå. Svaret jeg ga til meg sjøl var nei. Er lite jeg vil savne. Han har ikke gjort det forferdelig, han har ikke gjort det fantastisk, gjort det helt greit, sikkert derfor jeg ikke har noen sterke følelser rundt det.

Det var mer følelser når Hughton fikk sparken. En sympatisk mann som hadde ført oss tilbake til Premier League, en ting som ga han en plass i hjertet mitt.

Merker jeg er litt lei Pardew, sikkert siden jeg forbinder han med Ashley.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2435 på: 13. Feb. 2014, 10:06 »
Problemet er jo og at det er so ustabilt. Me går på ei seiersrekke før jul med 7 seirar på 9 kampar og no er det omvendt. 6 tap på siste 8. Ser jo ut som spelarane berre gir F i resten av sesongen, etter salget av Cabaye, og Pardew har lite han skulle sagt.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2436 på: 13. Feb. 2014, 10:11 »
Føler det veldig likt deg, Panzer. Er vel en følelse av likegyldighet og apati.
Det er nok heller frykten for hva Ashley skal bytte Pardew ut med som er mitt største problem.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2437 på: 13. Feb. 2014, 10:18 »
Føler det veldig likt deg, Panzer. Er vel en følelse av likegyldighet og apati.
Det er nok heller frykten for hva Ashley skal bytte Pardew ut med som er mitt største problem.

Trur dette gjelder dei fleste av supporterane, både i Newcastle og alle andre stadar i verda. Dei siste resultata heima på St James Park hjelper ikkje akkurat på dette heller.

KarlRudolf

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2438 på: 13. Feb. 2014, 11:07 »
Ønsker helst at Pardew og Ashley skal forlate NUFC "hand i hand"... Selger Ashley, so forsvinn Pardew på dagen. Mistar vi Pardew ser det derimot mørkt ut...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2439 på: 13. Feb. 2014, 11:15 »
Jeg ønsker Pardew ut for alt i hele verden nå. Om det så er Joke som kommer inn. Jeg orker ikke mer av alt pisset han lirer av seg, dårlige unnskyldninger og negativ holdning.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2440 på: 13. Feb. 2014, 13:06 »
Problemet er at Pardew aldri vil forsvinne da Ashley har han i sin hule hånd og han kan få Pardew til å gjøre hva han vil!

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2441 på: 13. Feb. 2014, 13:44 »
Nå fikk jeg ikke sett kampen igår, og folk begynner kanskje bli litt lei mitt (tunnel)syn på både Ben Arfa og Pardew.

Men jeg klarer ikke la være å lure på hva faen Alan Pardew tenker med angående lagoppstillingen igår? Hva ligger bak begrunnelsen for å benke Ben Arfa? Han har ikke prestert bra i år, men det tør jeg påstå at det ikke er mange av de fremste som startet igår, som har. Sleng på at vi er totalt blottet for kreativitet fremover, og viktigheten av å ha Ben Arfa er stor. Om ikke akkurat i denne kampen, så hvertfall tenke litt mer langsiktig og få han i gang. At spillere som Sammy og Cisse starter før han er intet mindre enn en katastrofe. Jeg kjøper heller ikke det med defensiv jobbing i denne kampen, ettersom vi er så skralt representert offensivt. Det burde absolutt være plass til Ben Arfa med dagens stall, punktum.

Jeg er så forbanna lei av Pardew nå at jeg spyr. Uavhengig av styret, så er det helt latterlig, de prioriteringene han gjør.
Jeg begynner nesten å håpe seriøst at Ben Arfa går til en bedre klubb i sommer, jeg unner virkelig ikke en sånn spiller å være i den situasjonen han er i nå.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2442 på: 13. Feb. 2014, 16:09 »
Jeg ønsker Pardew ut for alt i hele verden nå. Om det så er Joke som kommer inn. Jeg orker ikke mer av alt pisset han lirer av seg, dårlige unnskyldninger og negativ holdning.

Helt enig! Klarer ikke trynet hans lenger.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2443 på: 13. Feb. 2014, 19:32 »
Hvis alternativet er Joe Kinnear så er det jo helt bananas. Regimet gjør at jeg ønsker at Pardew blir, da man mest sannsynlig ender opp med noe enda verre ved et bytte.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2444 på: 14. Feb. 2014, 09:35 »
Det er ikkje særleg gøy å vere nufc-fan fortida, det skal i alle fall vere sikkert!
Eg kjenner til beskrivelsen med å vere apatisk, eg klare nesten ikkje å bry meg om at vi taper 0-4, men faktisk forventa det! Når var det sist vi forventa å tape HEIME på St.James Park mot Sunderland til dømes?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!