20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs PSV Eindhoven 29.07 [friendly]  (Lest 12073 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Newcastle vs PSV Eindhoven 29.07 [friendly]
« Svar #45 på: 02. Aug. 2006, 15:10 »
Det er sant det du seier, men for min del er det ikkje livsviktig å sikre oss Wayne Bridge. Mitt poeng er at vi må skaffe oss ein venstreback som faktisk er godkjend defensivt òg. Ein back som klarar å posisjonere seg i forhold til resten av backfiraren og som ikkje blir svimmel av ei simpel overstegsfinte.

Dette har eg sakna heilt sidan Beresford gav seg.

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Newcastle vs PSV Eindhoven 29.07 [friendly]
« Svar #46 på: 02. Aug. 2006, 15:15 »
Miguel hadde vært perfekt. synd vi ikke skaffet oss han.
Andreas Martins

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Newcastle vs PSV Eindhoven 29.07 [friendly]
« Svar #47 på: 02. Aug. 2006, 16:11 »
Miguel er høgreback. Var betre i EM 2004, men absolutt. Han er meir komplett enn Carr, med betre basisferdigheiter både defensivt og offensivt. Spørsmålet er kor vidt vi har ressursar til å forsterke denne plassen, i og med at både ein spiss og ein venstreback er langt meir nødvendig.

Tvilar på at Miguel er interessert uansett, all den tid han har gjort det svært bra i Valencia.

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Newcastle vs PSV Eindhoven 29.07 [friendly]
« Svar #48 på: 02. Aug. 2006, 17:59 »
Sitat fra: "Hans J"
Miguel er høgreback. Var betre i EM 2004, men absolutt. Han er meir komplett enn Carr, med betre basisferdigheiter både defensivt og offensivt. Spørsmålet er kor vidt vi har ressursar til å forsterke denne plassen, i og med at både ein spiss og ein venstreback er langt meir nødvendig.

Tvilar på at Miguel er interessert uansett, all den tid han har gjort det svært bra i Valencia.


tenkte på før han dro til valencia så hadde han vært knall å fått tak i. husker vi var linket til ham. har forsåvidt sett han både spille på høyre og venstre back for portugal og benfica
Andreas Martins