20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 167246 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #45 på: 24. Nov. 2015, 20:35 »
Kunne vore interessant. Det er jo heilt klart at vi trenger å hente nokon solide sentrale midtbanespillere mtp skader og fordi dei alternativa vi har nå, rett og slett ikkje er gode nok.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #46 på: 25. Nov. 2015, 02:00 »
Gokhan Inler får svært lite spilletid i et Leicester som presterer over evne om dagen. Han linkes nå på lån til AC Milan i januar.  Jeg mener han hadde vært perfekt å få inn hos oss. Han har kraft, lederegenskaper og rutine i et lag som desperat trenger nettopp det. Dette hadde ikke vært noen varig løsning, men jeg mener at inntil vi får tak i en ny Cabaye kan nettopp dette være en god løsning. Thoughts?

Måtte jo lånt han i 15 år før vi fant en ny Cabaye  :(

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #47 på: 25. Nov. 2015, 08:44 »
En sentral midtbanespiller med proven PL quality MÅ være øverst på listen i januar. Midtbanen vår slik den er nå er totalt blottet for offensive fibre, uansett om det er Anita, tiote eller colback som spiller på midten. Og når Gouffran (!!!!!) nå er brukt som DCM for reservelaget denne uka for å, visstnok, forberede han for å spille der til helga, DA er det nok. Det er allerede prøvd en gang, og funka ikke akkurat optimalt. Den mannen bør ikke være i tankene til McLaren for en start på kant, langt mindre på sentral midt.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #48 på: 26. Nov. 2015, 13:38 »
Å hente en proven sentral midtbanespiller fra en PL-klubb i januarvinduet kommer til å bli helsikes dyrt. Men Inler på lån er ingen dum ide!

At de ikke henta tilbake Cabaye håper jeg de angrer bittert på i dag.....
« Siste redigering: 26. Nov. 2015, 13:40 av lefsen »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #49 på: 26. Nov. 2015, 13:53 »
Forbanna den avgjørelsen lenge. Og den kan vi egenhendig takke vår snevre overgangspolicy satt av Ashley for.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #50 på: 26. Nov. 2015, 19:24 »
Som jeg skrev i kamptråden nettopp, Sissoko bør spille CM. Det er helt meningsløst å la Gouffran spille der, han har vel aldri bekledd den rollen (med unntak mot City) på høyere nivå? Sissoko var tross alt CM da han kom fra Toulouse.

Hvis Carroll havner i Sunderland bryter helvete løs i Nord-Øst.

Inler er et godt shout. Og ikke minst en annen sveitser, Granit Xhaka. Ellers syns jeg det hadde vært kult om Carrick hadde avsluttet karrièren i Newcastle.
Black and white since 1996

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #51 på: 29. Nov. 2015, 00:54 »
Å hente en proven sentral midtbanespiller fra en PL-klubb i januarvinduet kommer til å bli helsikes dyrt.

Nedrykk er dyrere....

Faen med den midtbanen vi har nå nå, hadde jo gareth barry fått parade gjennom hovedgata, om vi hadde sigbert han.
« Siste redigering: 29. Nov. 2015, 00:57 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #52 på: 29. Nov. 2015, 01:04 »
Hvem i helvete av klasse gidder å signere for dette klovnereiret av en klubb?
No fate but what you make

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #53 på: 29. Nov. 2015, 17:53 »
http://www.themag.co.uk/2015/11/one-man-to-blame-at-newcastle-who-is-missing-most-of-the-flak-graham-carr-newcastle-united/

Jøss, har pipa snudd for dette nettstedet nå?!?!!
Var ikke dette nettstedet en av de som skrøt så av Graham Carr og hans signeringer tidligere. Har hele tiden trodd at alt var Pardew sin feil jeg .........

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #54 på: 30. Nov. 2015, 19:44 »
Det er jo reneste tøv. Jeg er sikker på at hadde vi signert Coutinho så hadde han endt opp som Gouffran.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #55 på: 30. Nov. 2015, 21:15 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/12025958/.html

Ikke så mye penger å hente for daukjøttet vi har i klubben. Tror nok dette bare er tull for i januar blir Ashley desperat om vi ikke allerede er fortapt da.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #56 på: 02. Des. 2015, 16:34 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-transfers-five-mls-10536555

Noen her som kunne vært interessante mon tro? kunne gjerne sett martins på topp igjen. Giovinco og hadde vært artig...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #57 på: 02. Des. 2015, 18:55 »
Regner med det er få som er enig, men hadde likt å få inn Drogba! Enorm vinnervilje, som kunne tatt et oppgjør med de i garderoben. Men lite sannsynlig at han gjør det hvis han kun er her i 3 mnd....

Ellers er jeg positiv til de fleste på den lista, Giovinco hadde også vært en solid tilvekst!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #58 på: 02. Des. 2015, 22:04 »
Ryddesjau på høygang! så - Gökhan Inler på lån (kanskje kjøp) og en Joe Allen på billigsalg som knapt får spilletid kan feks være en god løsning i januar. Jetro Willems inn på vb og en klassestopper som er skikkelig commanding. Jeg ville gått for Kamil Glik i Torino!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #59 på: 02. Des. 2015, 22:21 »
Regner med det er få som er enig, men hadde likt å få inn Drogba! Enorm vinnervilje, som kunne tatt et oppgjør med de i garderoben. Men lite sannsynlig at han gjør det hvis han kun er her i 3 mnd....

Ellers er jeg positiv til de fleste på den lista, Giovinco hadde også vært en solid tilvekst!

Det er nettop dette som gjør at jeg er skeptisk til at lån fra MLS skal være det som redder dette synkende skipet.
Det er vel sjelden disse MLS leiesoldatene utspiller en slik rolle under låneoppholdene også.