20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leeds United - Newcastle United Søndag 20.11 kl. 14:15 FLC  (Lest 8744 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Noe av det som er mest gledelig i mine øyne, bortsett fra 3p og smultring, er hvor offensive vi er i presset! Vinner ballen høyt i banen mange ganger, eller dreper kontringer ved å tvinge de til å spille støtte! Der lå også nøkkelen til seieren synes jeg.

Neste helg kan Rafa bli historisk, eneste Newcastle-manageren som vinner 10 kamper på rad! Og jeg og mange andre skal være ringside! Blir moro 😃
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Men om du tar med slutten av sesongen og begynnelsen av påfølgende sesong(husker ikkje hvilken sesong på 90-tallet) - så leste eg at keegens rekord er 13 kamper på rad med seier...
Håper me bytter brorparten av laget heime mot blackburn, og kviler dei "beste" eller faste alt ettersom. Så me e 100% fit for fight mot Hull 3 dager etterpå.
Venter i spenning...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Jeg ville ikke kalle oss lite solide i forsvar.  Leeds hadde egentlig bare to muligheter, begge kom fra Colback.  Den ene var handsen, som godt kunne blitt straffe, og den andre kom  etter det dårlige  mottaket hans innenfor 16m vår. Bortsett fra det hadde Leeds ingenting synes jeg.  De presset litt i andre, men det ble ikke sjanser av det. I sum en perfekt bortekamp synes jeg. Vi nekter Leeds ballen og utnytter de mulighetene vi får

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Skjønner ikke hva Colback gjør på dette laget. En middels CC-spiller IMO.
Nei.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Noe av det som er mest gledelig i mine øyne, bortsett fra 3p og smultring, er hvor offensive vi er i presset! Vinner ballen høyt i banen mange ganger, eller dreper kontringer ved å tvinge de til å spille støtte! Der lå også nøkkelen til seieren synes jeg.

Neste helg kan Rafa bli historisk, eneste Newcastle-manageren som vinner 10 kamper på rad! Og jeg og mange andre skal være ringside! Blir moro 😃

Misunnere dere så hardt. Midt i eksamensperioden her... Lenge siden sist eg var over, men må nok unne meg ein tur på våren ein gong.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Men om du tar med slutten av sesongen og begynnelsen av påfølgende sesong(husker ikkje hvilken sesong på 90-tallet) - så leste eg at keegens rekord er 13 kamper på rad med seier...
Håper me bytter brorparten av laget heime mot blackburn, og kviler dei "beste" eller faste alt ettersom. Så me e 100% fit for fight mot Hull 3 dager etterpå.

Trur Keegan sin rekord på 13 kamper var kamper uten tap, uten at eg skal seie noko heilt sikkert. Er uansett vedlig imponert av korleis laget framstår om dagene.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Var visst 13 seriekamper på rad, i championship. Sikkert tapt eller spilt uavgjort i ein cup mellom dei seierene ja.
https://www.google.no/amp/www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/how-rafa-benitez-grappling-kevin-12138572.amp?client=ms-android-samsung
Venter i spenning...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Jeg ville ikke kalle oss lite solide i forsvar.  Leeds hadde egentlig bare to muligheter, begge kom fra Colback.  Den ene var handsen, som godt kunne blitt straffe, og den andre kom  etter det dårlige  mottaket hans innenfor 16m vår. Bortsett fra det hadde Leeds ingenting synes jeg.  De presset litt i andre, men det ble ikke sjanser av det. I sum en perfekt bortekamp synes jeg. Vi nekter Leeds ballen og utnytter de mulighetene vi får

Enig. Spiller borte mot et av formlagene i serien og slipper de såvidt til store sjanse. Syns vi var særdeles gode bakover. Hele forsvaret står til sterk børskarakter.

Forøvrig ser jeg at Colback får kritikk så det holder. Føler han var en særdeles viktig årsak til at vi vinner midtbanen og er såpass solide. Gjør at Shelvey kan får mye frihet fremover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Enig med deg angående Colback, Kristoffer. Han kan (og må forsåvidt) absolutt brukes hvis han spiller på de rette strengene. Og det blir spennende å se hva som skjer med Shelvey nå. En midtbane med Hayden og Colback blir meget grov og lite finesse. Viktig at Perez satses på som en kreativ kraft mer enn Diame i "10eren" tenker jeg om Shelvey ikke kan spille på en stund.

Nå så jeg bare de første 60, men Darlow mener jeg har en stor framtid. Virker mer og mer som en komplett keeper. Bare han ikke blir tatt ut på landslaget med det første. Da går det til helvete med den karrieren...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil


For dei uheldige som ikkje fekk sett kampen, her er høgdepunkta. Var ein del som var over på kampen og? Spent på å høyre korleis stemninga på tribuna var
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Colback hadde flere bedre involveringer i går, men for meg hjelper det ikke så mye når han er direkte involvert i de to eneste mulighetene Leeds hadde i går. Blir litt som Taylor, kan spille bra i 89 minutter, så er det et minutt med konsentrasjonsvikt som resulterer i baklengs

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Han er god i gjennvinningsfasen, men med ein gong han har ballen i beina, så føler eg meg ikkje trygg.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Syns det er strengt å bebreide Colback i for stor grad for noen av de to situasjonene. Ballen kommer i høy fart på det dårlige mottaket, og jeg mener straffesituasjonen ble korrekt dømt. Tror vel det blåses større opp enn det er nettopp fordi det er Colback...

Ellers er jeg enig angående Darlow. Særdeles god kamp, og det forsterkes bare av å ha sett høydepunktene. Darlow virker også til å være ganske trygg med ball i beina, spesielt dersom en sammenligner med Krul?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Enig ang. Darlow.
Både Elliot og Krul vil få trøbbel med å spille seg direkte inn på laget når de er spilleklare.

Sels blir vel skippet ut neste år, i og med at vi har Woodman i bakhånd? Tar det for gitt at Krul ikke er Newcastle-spiller neste år.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Enig ang. Darlow.
Både Elliot og Krul vil få trøbbel med å spille seg direkte inn på laget når de er spilleklare.

Sels blir vel skippet ut neste år, i og med at vi har Woodman i bakhånd? Tar det for gitt at Krul ikke er Newcastle-spiller neste år.
Hvorfor er det usannsynlig at Krul kommer tilbake? Vi blir å trenge en etablert keeper når vi rykker opp. Har Ajax utkjøpsklausul?