20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Adriano kanskje på vei  (Lest 15270 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HughieG

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 140
  • 174 kamper/143 mål
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #30 på: 29. Aug. 2007, 00:55 »
Ka meine du med west ham ???

Har Adriano gått der ???

Nei, iallefall ikke enda. Men iflg. TEAMtalk så er West Ham i samtaler med Inter om et mulig lån. Ser ut som om dette er en kombinasjon av avissnakk og en reelll interresse synes jeg. Om West Ham får han på lån så er jo det bra for de, men som danield skriver, så er det jo litt kjipt at om han slår for da vil det nok bli vrient å hente han fast.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2691692,00.html

IamFreddie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 102
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #31 på: 29. Aug. 2007, 02:26 »
Har ikke West Ham lagt inn bud på Adriano?

Men no har vel West Ham prøvd å kjøpe halve europa i sommer også.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #32 på: 29. Aug. 2007, 10:01 »
Sliter med å se for meg Adriano(!) i "lille West Ham"...

HughieG

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 140
  • 174 kamper/143 mål
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #33 på: 29. Aug. 2007, 12:29 »
Det ser ut til at det i utgangspunktet er snakk om muligheten for lån. West Ham sier at "The club are investigating the possibility of a loan deal at this stage."

Men at de kan prøve å kjøpe han er ikke utenkelig.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #34 på: 29. Aug. 2007, 12:45 »
Sliter med å se for meg Adriano(!) i "lille West Ham"...

Javel?
Men Tevez gjekk fint ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #35 på: 29. Aug. 2007, 14:04 »
Sliter med å se for meg Adriano(!) i "lille West Ham"...

Javel?
Men Tevez gjekk fint ?

Skal vel nevnes at tevez var et stort talent og meget god,men ikke stjerne slik adriano er i mine øyne:)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #36 på: 29. Aug. 2007, 15:36 »
Tevez har da en mye større stjerne enn Adriano per nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #37 på: 29. Aug. 2007, 15:40 »
Tevez hadde allerede vunnet OL med Argentina på dette tidspunktet, og var en stor stjerne, spør du meg.

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #38 på: 29. Aug. 2007, 16:22 »
La oss nå ikke diskutere Tevez da folkens, dette er en tråd om en eventuell linking av Adriano til Newcastle.
Ettersom hva jeg har lest, så mener jeg å tro at BigSam ikke vil ha en til spiss, men jeg tror BigSam liker Adriano typen, men nå tror jeg at Adriano krever en gigantisk lønn, så en eventuell overgang er nok ganske så uaktuell per. dags dato.

Jeg selv hadde ikke sagt nei takk, men en høyreback og en eventuell playmaker på midtbanen hadde gjort meg mer fornøyd, enn Adriano.
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #39 på: 29. Aug. 2007, 16:45 »
Tevez hadde allerede vunnet OL med Argentina på dette tidspunktet, og var en stor stjerne, spør du meg.

må bare svare på det dere skriver. Teves var bare unggutten og hvor delaktig var han i vm og ol da gutter. han var ikke noe annet enn et talent som gjorde innhopp.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #40 på: 29. Aug. 2007, 16:49 »
Adriano til West Ham?? Det nekter jeg å tro.lol.Har West Ham mulighet til å hente han på lån noe jeg tror veldig lite på men skulle det ha vært tilfellet så MÅ vi bare slå til.Adriano er en goalgater av ypperste klasse
« Siste redigering: 29. Aug. 2007, 17:06 av BallaJazz »

HughieG

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 140
  • 174 kamper/143 mål
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #41 på: 29. Aug. 2007, 17:04 »
At folk hevder at et talent som spiller i brasiliansk liga og har vunnet B-mesterskapet OL er en større stjerne enn en spiller som har kjempet om toppscorertittelen i Serie A, er spiller på Inter (ca. 45mål/100kamper),og har vært ettertraktet av så og si alle klubber over en viss størrelse i Europa (Manchester United og Real Madrid for å nevne noen) får stå på deres regning. Mannen har scoret 25 (!) mål på 36 kamper for Brasil deriblant to i 4-1 seieren i Confederations Cup mot nettopp, Argentina.

At Tevez pr. dags dato er en bedre ansett stjerne er jeg enig i, men Tevez i det han gikk til West Ham kan ikke sammenlignes med Adriano i det hele tatt. Tevez pr dags dato er ca en stjerne av samme størrelse som Adriano var før han havnet på "skråplanet". (Skjønt jeg personlig mener Tevez er oppskrytt men det er en annen sak. ;) )

Når det er sagt så skjønner jeg ikke hvorfor Adriano skulle ende i West Ham med mindre mannen er ute etter å melke penger. Han er god nok for de fleste klubber i Europa (om han finner formen) og bør heller satse på å finne formen i et godt lag, fremfor å gå til Newcastles andrelag West Ham. Problemet hans er vel kanskje at lønnsnivået hans ikke helt matcher det de klubbene som er villige til å satse på han kan tilby.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #42 på: 29. Aug. 2007, 17:41 »
At folk hevder at et talent som spiller i brasiliansk liga og har vunnet B-mesterskapet OL er en større stjerne enn en spiller som har kjempet om toppscorertittelen i Serie A, er spiller på Inter (ca. 45mål/100kamper),og har vært ettertraktet av så og si alle klubber over en viss størrelse i Europa (Manchester United og Real Madrid for å nevne noen) får stå på deres regning. Mannen har scoret 25 (!) mål på 36 kamper for Brasil deriblant to i 4-1 seieren i Confederations Cup mot nettopp, Argentina.

Her har vi en oppgående kar! flott sagt. 100% enig

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #43 på: 29. Aug. 2007, 17:43 »
Tevez hadde allerede vunnet OL med Argentina på dette tidspunktet, og var en stor stjerne, spør du meg.

må bare svare på det dere skriver. Teves var bare unggutten og hvor delaktig var han i vm og ol da gutter. han var ikke noe annet enn et talent som gjorde innhopp.

Godt mulig Teves bare er ein ungutt.. Men Tevez var da langt meir ettertrakta enn ka Adriano er.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #44 på: 29. Aug. 2007, 17:47 »
Tevez hadde allerede vunnet OL med Argentina på dette tidspunktet, og var en stor stjerne, spør du meg.

må bare svare på det dere skriver. Teves var bare unggutten og hvor delaktig var han i vm og ol da gutter. han var ikke noe annet enn et talent som gjorde innhopp.

Godt mulig Teves bare er ein ungutt.. Men Tevez var da langt meir ettertrakta enn ka Adriano er.

syns det er meget vanslig måle hvem som var mest ettertraktet. vi snakker jo om da han kom til west ham ikke pr dags dato.