20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 198581 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #840 på: 12. Aug. 2017, 02:17 »
Høres veldig suspekt ut ja..

Skulle ikke forundre meg om det stemte, City tredoblet lønnen til Walker når de hentet han fra Spurs. De fristet han vel med mer penger enn oss, og da betyr ikke nødvendigvis spilletid i PL all verden.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #841 på: 12. Aug. 2017, 11:14 »
Til slutt er det kunn pengar som betyr noko for desse spelarane. Får håpa det ikkje stemmer, men det viser i so fall kor "urettferdig" konkurransen i PL er. Trur me skal vera glade viss me unngår nedrykksstriden. Nesten alle andre kan jo tydelegvis bruka meir pengar enn oss. Vertfall i dette vindauget ser det ut som.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #842 på: 12. Aug. 2017, 12:21 »
Ja. Men jeg forstår veldig godt at spillere vil tjene mest mulig (hvertfall mye) med tanke på "pensjon", og vinne medaljer. Men som 24 år gammel spiss, bør man spille mest mulig. Sannsynligvis tenker City på videresalg her.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #843 på: 12. Aug. 2017, 12:47 »
Såklart vil spillerne tjene mest mulig, men utrolig synd at det har blitt sånn.. Er ikke sånn at de tjener lite andre steder! Men hvis det stenmer, så er det vel for videresalg, som Anders skriver..

Vi skal visst også være interessert i Jota (igjen);
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/west-ham-newcastle-set-transfer-10966599

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #844 på: 12. Aug. 2017, 12:59 »
Merkelig sak. Men står på Wiki og (ikke at det er noe sikker kilde da). Virkelig uforståelig at en 24-åring gidder det. Han kommer ALDRI til å få spille for City. Klubben kommer kanskje til å tjene et par mill på videresalg om to år. Skjønner ikke at de gidder heller forsåvidt. Samme historie som med Mooy.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #845 på: 12. Aug. 2017, 14:03 »
For en Harry-ting å gjøre. Vet ikke hvor sant og alt det der, men OM det er sant, håper jeg det kommer noe offisielt fra Rafa, helst i affekt. Føler Pep på mange måter er en skinnhellig gullkalv i fotballverden. Men det der ser en ikke fra virkelig store fotballpersonligheter som Ancelotti, Fergie eller sir Bobby (rip). Og agenter? Skal ikke kaste meg på den. Da blir det enda verre.

Og er det bare meg som synes det er greit at Ashley kom med den statementet? Ikke bruk penger man ikke har. Da er det bedre å selge. Den dagen fotballboblen sprekker, står vi klar og tar sats de siste stegene opp. Om kanskje ikke forbi Scum, Pool og Arse, men en dag går vel både Asia, Dubai og resten av doperne lei og finner seg nye leketøy/hvitvaskingsmetoder.

Kunne absolutt vært en spennende spiller for oss, så det er synd hvis uærlig spill skal ødelegge (nok) en god signering.

Aporopos: Guardiola om milliardoverganger: - Uholdbart
http://nettavisen.no/artikkel/3423363203?s=ios
« Siste redigering: 12. Aug. 2017, 14:19 av siddis »
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #846 på: 12. Aug. 2017, 14:39 »
Og er det bare meg som synes det er greit at Ashley kom med den statementet?
Jeg synes det er meningsløst. Ashley kommer med villedende summer som ikke har noe med saken å gjøre. Han går ut i media kun fordi Benitez har kritisert han. Og grunnen for at Benitez har kritisert ledelsen handler ikke om at nufc ikke kan konkurrere med City. Det handler om at ledelsen rotet enormt tidlig i vinduet med transfer mål Benitez hadde sett seg ut. Rot som man ikke forstår seg på. Pluss at man ikke har maktet å få på plass en spiss  et godt stykke ut i august. Ashley unngår totalt sakens kjerne og journalisten det samme..

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #847 på: 12. Aug. 2017, 15:05 »
Det der er helt sikkert sant Fluffy, og jeg stoler mer på deg enn Ashley ;). Mangelen på en god spiss i troppen er ganske åpenbar. Jeg synes det er vanskelig å ha et fungerende familieliv og samtidig begynne å trekke trådene som henger løst i overgangsvinduet.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #848 på: 12. Aug. 2017, 16:00 »
Kenedy på benken nå?! Her går det unna ja...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #849 på: 12. Aug. 2017, 17:17 »
Kenedy på benken nå?! Her går det unna ja...

Er visst kun fordi Chelski ikke har noen andre tilgjengelig! Bare U-21 spillere på benken, utenom Morata og Cabalero..

Faen så Conte og Chelsea skuffer idag😣🙈

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #850 på: 12. Aug. 2017, 17:19 »
Og er det bare meg som synes det er greit at Ashley kom med den statementet?
Jeg synes det er meningsløst. Ashley kommer med villedende summer som ikke har noe med saken å gjøre. Han går ut i media kun fordi Benitez har kritisert han. Og grunnen for at Benitez har kritisert ledelsen handler ikke om at nufc ikke kan konkurrere med City. Det handler om at ledelsen rotet enormt tidlig i vinduet med transfer mål Benitez hadde sett seg ut. Rot som man ikke forstår seg på. Pluss at man ikke har maktet å få på plass en spiss  et godt stykke ut i august. Ashley unngår totalt sakens kjerne og journalisten det samme..

Veldig godt sagt. Det kunne vore ei litt mindre meiningslaus uttaling viss han hadde avslutta med "...derfor har eg i dag bestemt meg for å selga klubben etter å fått eit bra tilbod."

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #851 på: 13. Aug. 2017, 11:29 »
Denne overgangen er vel identisk med da Lejeune gikk til Shitty.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #852 på: 13. Aug. 2017, 15:05 »
Helvete da
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #853 på: 13. Aug. 2017, 16:59 »
Åpenbart at vi trenger en spiss til, men synes også det skriker etter en mer kreativ spiller bak spiss. Ayoze eller Diame har aldri imponert der.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #854 på: 13. Aug. 2017, 23:09 »
Jese til Stoke (!)
Rafa kunne vel overtalt en landsmann.