20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cystal Palace - Newcastle - 04.02.18 - Kl. 15.15 - TV2 Premium  (Lest 12981 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Kan noen informere VGLive om at Newcastle har brukt alle byttene? :P
Hadde vel vært for mye å forvente at de klarer såpass.

 ;D ;D

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Clark retter opp igjen for seg etter straffen hvertfall!
Men at dummet ikke passer bedre på Benteke er sjokkerende!

Shelvey mister også hodet! 🙄
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Ufattelig om Palace ikkje avgjør dette
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Heldig som slipper unna med kun uavgjort her!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Totalsvikt i 2.omg! Fryktelig av de fleste.. Vant kanskje 5 av 50 dueller!

Nedrykk kommer nærmere og nærmere!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Blir filleristet i 45 min. Helt trist å se hvor langt nede vi er på fotballrangstigen. Hvor mye denne klubben har forfallet. Vi blir rundspilt fra start til mål i andre omgang. Bra med poeng, men dette var fælt! Grusomt!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Skjønner ikke byttene til Benitez. Hvorfor tar han av Kenedy, hvorfor får ikke Murphy spille og hvorfor får Gayle 90+ minutter?
Nei.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Puh, ett poeng, ok. Patetisk hvordan vi gang på gang gir fra oss initiativet så lett, og oppfører seg som huggærne høner.  :-X :-[
No fate but what you make

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Skjønner ikke byttene til Benitez. Hvorfor tar han av Kenedy, hvorfor får ikke Murphy spille og hvorfor får Gayle 90+ minutter?

Lurte på det samme! Når det gjelder Kenedy så virket det som han var sliten. Rett og slett utrent! Murphy burde uansett kommt inn!

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Darlow - 7

Yedlin - 4
Lascelles - 4
Clark - 2
Dummett - 5

Ritchie - 2
Shelvey - 2
Diame - 6
Kenedy - 5

Perez - 3

Gayle - 2

Kanskje den svakaste 2. omgangen vi har spelt på årevis, spesielt mtp. at dette er ein motstandar som vi bør kunne matche.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Helt greit med 1 poeng borte, men bure jo avgjort dette i 1. Omgang.
Ser dere skriver Darlow var kanon. Jeg er ikke enig. Så mye rart han gjør. Han er så utrygg i alt han gjør. I stedet for å bare ta ballen med fra corner kontrollert blir det mølje foran mål med hår unna scoring hver gang.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Lenge sidan eg har sett «Dr. Jekyll and Mr. Hyde» - Newcastle. Det var voldsomt. Flaut. Berre å gløyma denne omgangen og håpa på eit mirakel mot Scums.

Burde skåra fleire i 1.omg og me burde skåra på kontringa rett etter pause.

Det verte mange straffar i kvar kamp framøve, skal ein blåsa på all trøyeholding.
« Siste redigering: 04. Feb. 2018, 17:47 av lgrinde »

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Helt greit med 1 poeng borte, men bure jo avgjort dette i 1. Omgang.
Ser dere skriver Darlow var kanon. Jeg er ikke enig. Så mye rart han gjør. Han er så utrygg i alt han gjør. I stedet for å bare ta ballen med fra corner kontrollert blir det mølje foran mål med hår unna scoring hver gang.

Jepp. Han er ikke flink til å organisere forsvaret heller så vidt jeg kan se. Vi trenger en tryggere keeper.

Vi får tak i ballen litt mer etter at Hayden og Merino kommer inn, men vi sliter i andre omg. Jeg tror ikke urutinerte Murphy er den som hadde kommet inn og snudd dette, og der har du fort problemet vårt også. Vi mangler rutine, PL-erfaring og kvalitet i troppen. Laget er rett og slett altfor dårlig...

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Det verte mange straffar i kvar kamp framøve, skal ein blåsa på all trøyeholding.
Når man ser hvor mye holding det er på hver eneste corner i pl, så synes jeg det Clark gjør er en filleting (helt greit å blåse straffe, men det er så uklare regler på hva som er lov. Virkelig noe som må opp til diskusjon hos dommerstanden) . Ja han drar litt, men dommer blåser en av tjue ganger på det der. Dessverre kom det mot oss.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Det verte mange straffar i kvar kamp framøve, skal ein blåsa på all trøyeholding.
Når man ser hvor mye holding det er på hver eneste corner i pl, så synes jeg det Clark gjør er en filleting (helt greit å blåse straffe, men det er så uklare regler på hva som er lov. Virkelig noe som må opp til diskusjon hos dommerstanden) . Ja han drar litt, men dommer blåser en av tjue ganger på det der. Dessverre kom det mot oss.

Einig!