20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 571649 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2100 på: 19. Mai 2013, 00:26 »
Jaja da får vi leve med lange baller og gutierrez på vingen i 7 år til.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2101 på: 19. Mai 2013, 13:36 »
Da gidder jeg vel rett og slett ikke sette meg på bakbeina og sutre. Da får vi håpe at Pardew har lært av denne sesongen, og tar nødvendige grep der vi sliter. Fortsetter vi i samme bedritne form neste sesong tror jeg ikke han varer lenge uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2102 på: 19. Mai 2013, 16:41 »
Dårlig nyhet om Pardew sitter trygt. Ingen hemmelighet at jeg er kritisk til Pardew og vil ha han UT. Det hjelper lite å sette seg å sutre som du sier Kristoffer, og om det fortsetter i samme stil, så sitter han ikke lenge uansett. Mager trøst det der spør du meg... Jeg er litt redd for at så lenge ting blir litt bedre enn i år, les ikke ligger i nedrykksstriden men heller ikke i nærheten av Europa, så er det greit for Ashley, men en annen sak er hvor greit det er for spillerne våre. Hadde jeg vært Cabaye/Sissoko/Ben Arfa/Santon/Mbiwa, hadde jeg hatt en relativt tynnslitt tillit til Pardew og hvordan laget fremstår. Og jeg er redd for at disse rett og slett vil ha mer "gøy" på fotballbanen og derfor begynner å vurdere muligheter som tilbyr ting Newcastle bare kan drømme om. Noe som i mine øyne er 100% forståelig.
Sleng på at Marveaux og Anita sikkert begynner å bli mektig lei av å stå bak Perch og Jonas i køen, og min dommedagsprofesi er at mange av våre bedre/talentfulle spillere begynner å tvile på hva de kan oppnå i klubben. Og da hjelper det ikke at Pardew blir sparket om ett halvt år, for da tror jeg det allerede er for sent å redde noen av våre beste spillere. Og det er jævla synd, fordi det er MYE potensiale i troppen idag.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2103 på: 19. Mai 2013, 16:49 »
Det spillerne du nevner kan og bør gjøre er å gå i seg selv og forbedre sine prestasjoner. Ingen av dem har levert i nærheten av godt nok denne sesongen, og det er ikke bare Pardews feil.

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2104 på: 19. Mai 2013, 17:01 »
Helt rett i det du, har aldri sagt det ene og alene er Pardews feil heller.

De kan gå så mye i seg selv som de bare vil, om så Anita kryper inn i sin egen endetarm, så skjønner jeg fortsatt godt at han ikke vil stå bak Perch og Jonas i køen.
Og når det gjelder Cabaye/Ben Arfa osv, klandrer jeg dem ikke om de vil spille på ett lag der de faktisk får brukt ferdighetene sine, og gjør ting de trives med på trening fremfor å bli drillet defensivt 5 dager i uken.
Dette har rett og slett å gjøre med hva du trives med og hva du syntes er "gøy", og jeg forstår veldig godt om spillere ikke syntes det er gøy å spille i Newcastle.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2105 på: 19. Mai 2013, 19:07 »
Nok en ynkelig kamp, vi er skremmende dårlig offensivt. Det værste er at det ikke er tegn på fremgang. Dritt lei av både treneren og denne klubben nå. Deilig med en fotballpause fra disse trauste greiene.

oyosla

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2106 på: 19. Mai 2013, 19:49 »
Var tidvis tendensar til litt bedre spel utan at eg trur vi skal tilskrive Pardew noko av æra for det. Orker ikkje ein sesong til med Pardew.
-Sterkt øl gir store ord-

I gamle stammesamfunn skulle menn slåss. Mannsoverskuddet forsvant på den måten. Det er begrenset hvor mange som kan brukes til jordbruk, jakt og avl.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2107 på: 20. Mai 2013, 02:14 »
Kroppsspråket hans, fra 3.10 inn i videoen... Skremt hare, tror ikke han er sikker på å ha jobben neste sesong... https://www.facebook.com/photo.php?v=10200550442096872&set=vb.171254060809&type=2&theater

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2108 på: 20. Mai 2013, 07:15 »
Kroppsspråket hans, fra 3.10 inn i videoen... Skremt hare, tror ikke han er sikker på å ha jobben neste sesong... https://www.facebook.com/photo.php?v=10200550442096872&set=vb.171254060809&type=2&theater

Presterer å seie "two great results away from home", vil ikkje akkurat seie at kampene mot hhv West Ham og QPR var så fantastiske. Ja vi fekk poeng, og dt var det viktigste, men overbeviste ikkje akkurat. Så klarer han å snakke om at vi mangler litt punch på benken i dag mtp Shola er ute. Ja, for han hadde sikkert så mykje å bidra med dersom  vi kunne ha byttet han inn. Kor mange mål har Shola denne sesongen? Har jo berre vore eit levandes frispark dei gongene han har fått spille. Er rimlig sikker på at Shola hadde komt inn i denne kampen dersom han hadde vore på benken.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

AlanTrae

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 9
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2109 på: 20. Mai 2013, 10:15 »
Kroppsspråket hans, fra 3.10 inn i videoen... Skremt hare, tror ikke han er sikker på å ha jobben neste sesong... https://www.facebook.com/photo.php?v=10200550442096872&set=vb.171254060809&type=2&theater

Presterer å seie "two great results away from home", vil ikkje akkurat seie at kampene mot hhv West Ham og QPR var så fantastiske. Ja vi fekk poeng, og dt var det viktigste, men overbeviste ikkje akkurat. Så klarer han å snakke om at vi mangler litt punch på benken i dag mtp Shola er ute. Ja, for han hadde sikkert så mykje å bidra med dersom  vi kunne ha byttet han inn. Kor mange mål har Shola denne sesongen? Har jo berre vore eit levandes frispark dei gongene han har fått spille. Er rimlig sikker på at Shola hadde komt inn i denne kampen dersom han hadde vore på benken.

"Two great results" = bra resultat... Seie ingenting om da var spelemessig bra eller ikkje... Bra resultat og bra spel e ikkje da samme..
"No Shola or no Sissoko" Han dreg ikkje fram mangel på Shola som grunnen til tap... E jo klart da at mangla da to spelara so e da færre valgmuligheta..

Unødvendig med svartmaling av alt mannen seie og gjer :)
Har trua på at da kjem seg til neste sesong :)
Learning about right by doing it wrong... I år har mykje gått gale... Til neste år vert da rettare :)

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2110 på: 20. Mai 2013, 11:10 »
Kroppsspråket hans, fra 3.10 inn i videoen... Skremt hare, tror ikke han er sikker på å ha jobben neste sesong... https://www.facebook.com/photo.php?v=10200550442096872&set=vb.171254060809&type=2&theater

Presterer å seie "two great results away from home", vil ikkje akkurat seie at kampene mot hhv West Ham og QPR var så fantastiske. Ja vi fekk poeng, og dt var det viktigste, men overbeviste ikkje akkurat. Så klarer han å snakke om at vi mangler litt punch på benken i dag mtp Shola er ute. Ja, for han hadde sikkert så mykje å bidra med dersom  vi kunne ha byttet han inn. Kor mange mål har Shola denne sesongen? Har jo berre vore eit levandes frispark dei gongene han har fått spille. Er rimlig sikker på at Shola hadde komt inn i denne kampen dersom han hadde vore på benken.

"Two great results" = bra resultat... Seie ingenting om da var spelemessig bra eller ikkje... Bra resultat og bra spel e ikkje da samme..
"No Shola or no Sissoko" Han dreg ikkje fram mangel på Shola som grunnen til tap... E jo klart da at mangla da to spelara so e da færre valgmuligheta..

Unødvendig med svartmaling av alt mannen seie og gjer :)
Har trua på at da kjem seg til neste sesong :)
Learning about right by doing it wrong... I år har mykje gått gale... Til neste år vert da rettare :)

Gikk litt fort i svingene for meg der ja. Har sitt på det reine der. Såg litt lyspunkter i 1. omgang, men etter det var det ikkje mykje å snakke om, så vart litt frustrert. Satt å venta på at vi skulle komme ut i 2. omgang å vere dårlige, slik vi har for vane etter pause og laget skuffet ikkje.

 Fekk sjå ein god del av dei grunnene som gjer at eg vil ha Pardew vekk. Vil ikkje snakke meir om dødballene våre, får rett og slett vondt inni meg når eg tenkjer på dei. Så har du bytta: Gouffran ut og Jonas forblir på bana. Og den absolutte viljen til å ikkje gå framover på bana med laget, men i stedet vente på at Ben Arfa skal finne på noko heilt på eigenhand. Vi er tross alt på heimebana og ligger under 0-1, da skal vi gå for mål! Kan sjølvsagt seie at når Ben Arfa har ballen så gjer han ein del feil valg, og at han burde bruke medspillerne meir. Men det er jo ein grunn til dette, kan ikkje berre vere fordi Ben Arfa er ego med ballen. Må jo også nødvendigvis vere noko med bevegelsene til medspillerne og om dei faktisk tar gode initiativ og viser at dei har lyst på ballen. Vart litt off topic med tanke på det intervjuet men men..
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

StP

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 74
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2111 på: 20. Mai 2013, 22:44 »
Leste et meget bra intervju av Benitez idag og mannen sitter inne med mye klokskap og sier mye smart som jeg tviler på vi vil høre Pards si;
http://sportsillustrated.cnn.com/soccer/news/20130518/grant-wahl-rafa-benitez/

Ta for eksempel dette svaret;
The corner in the last minute [that led to Branislav Ivanovic's Europa League-winning goal] is something
we were practicing, so you're happy with these things.

Videre forklarer Benitez hvordan Benfica bruker soneforsvar på dødballer(noe han selv bruker), men at dette kan benyttes på flere måter og han vet hvordan man kan angripe og utnytte dette.

Spesielt dette med cornere har vært grusomt irriterende hele sesongen og Pards må jo nesten være totalt lammet da vi ikke har sett noen bedring på dette feltet. Hvor vanskelig kan det være å planlegge noe smart på et treningsfelt? Husker spesielt hjemme mot Stoke da ballen ble slått høyt inn til begovic gang på gang. Hvorfor taes det ikke grep?

Det ble mye snakk om cornere nå, men jeg syns at det viser Pardews mangel på kompetanse da det ikke har blitt gjort noen endringer over sesongen på noe "såpass enkelt". Enhver manager må da kunne se når noe ikke virker og gjøre grep?   

Selv tror jeg å få inn en manager med erfaring fra de større klubbene også vil være bra da en slik person
vil kunne gi oss nyttige innspill. For og dra frem Benitz igjen så vil jeg tro at klubber som Liverpool, Chelsea, Inter og Valencia har en organisasjon og filosofi vi kunne lært av.

Selv håper jeg Pardew byttes ut med en annen manager. Newcastle er en så stor klubb at å få tak i et større navn bør være fullt mulig. Forhåpentligvis har Mike gjort jobben sin og en arvtager står klar når sølvreven sendes ut portene.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2112 på: 20. Mai 2013, 23:12 »
Helt helt enig!!! Dødballer noe vi kan hente mange poeng på, også på dårlige dager, så at det ikke er gjort noe her er helt uakseptabelt. Virker ikke som om noen av gutta har noe tror på scoring og du ser jo at Ben Arfa ofte ønsker en kort variant.

Hvor jævla vanskelig kan det være å planlegge en KNALLHARD corner og noen løp som gir litt mening?

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2113 på: 21. Mai 2013, 11:48 »
Carr or Pardew to go, Mike Ashley’s big decision.

Gouffran and Sissoko are a case in point, they arrived attacking with lightning speed, the opposition were scared senseless by the speed of our breaks and attacking play only for that element to be “coached” out of them once Pardew and his team got their hands on them. The players all now look miserable, playing to Pardew’s defensive belief, knowledge, weaknesses and inadequacies as opposed to their own individual strengths. He has proven this season he can not get the best out of skillful technical attacking players.

http://www.nufcblog.co.uk/2013/05/21/carr-or-pardew-to-go-mike-ashleys-big-decision/

Nei.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2114 på: 21. Mai 2013, 11:56 »
Carr or Pardew to go, Mike Ashley’s big decision.

Gouffran and Sissoko are a case in point, they arrived attacking with lightning speed, the opposition were scared senseless by the speed of our breaks and attacking play only for that element to be “coached” out of them once Pardew and his team got their hands on them. The players all now look miserable, playing to Pardew’s defensive belief, knowledge, weaknesses and inadequacies as opposed to their own individual strengths. He has proven this season he can not get the best out of skillful technical attacking players.

http://www.nufcblog.co.uk/2013/05/21/carr-or-pardew-to-go-mike-ashleys-big-decision/

Spikeren på hodet!

I do not buy the injury excuses, the European excuses the myriad of other excuses that pour out of his mouth at every moment. If the players were as fit as Chris Houghton had them they’d be running through brick walls during the games and taking it easier out of them, the conditioning is obviously a problem.