20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham (Premier League) - 26.08.17, 16:00 - TV2 Sport Premium/Sumo  (Lest 16648 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Jeg har vært (ganske?) kritisk til Rafa så langt i år. For sene bytter, og venter alt for lenge med taktiske endringer. Selv om han er god nok til å få det til.
Men det å organisere lag defensivt, er han fryktelig god til!

Mbemba har vært veldig, veldig god. Men skal bli godt å få inn en ordentlig venstreback, gjerne en offensivt anlagt en.
Så mener jeg at Mbemba og Lejeune kan få danne midtstopperpar utover i sesongen. Men de må imponere der, for Lascelles og spesielt Clark har vært solide der i det siste.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Jeg vil si at per dags dato virker Lejune og Clark som det beste stopperparet, men godt å se at vi har god dekning på den plassen med både Lascelles og Mbemba som mer enn gode nok til å ta en plass i midtforsvaret.
Blir spennende å se hva som skjer på høyrebacken også når Yedlin er tilbake. Har mer troa på han enn Manqullio

Selv synes jeg at Hayden er  den spilleren som har imponert meg mest egentlig, han er balanserer midtbanen vår på en veldig bra måte og passer godt til både Shelvey og Merino ved siden av seg.

Deilig med en seier og nå kommer det 3 meget viktige kamper på rad, der jeg håper at laget fortsetter å jobbe like hardt for hverandre og så lenge vi tar ledelsen i de kampene, så skal vi bli meget vanskelige å bryte ned.