20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NewUtd.com tilbyr kampbilletter!  (Lest 16101 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

  • Gjest
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #30 på: 23. Mai 2006, 18:49 »
Lillestrøm-kampen må først eksistere. Hvis den gjør det, så kjøper jeg villig sju-åtte billetter fra Newutd.com, jeg også.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #31 på: 23. Mai 2006, 19:46 »
Er vel 99% sjanse for at kampen skal spilles, så jeg tenkte kanskje at det gikk an å forhåndsbestille billetter. Er i Italia når den første kampen til Lillestrøm spilles og begynner vel å selge billettene dagen etter den kampen?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #32 på: 23. Mai 2006, 20:52 »
Er vel bare i www.newcastle.no sin verden det går ann å kjøpe/bestille billetter til denne kampen!

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
"Full pakke" hos NUSSC.....
« Svar #33 på: 31. Mai 2006, 13:36 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Er vel bare i www.newcastle.no sin verden det går ann å kjøpe/bestille billetter til denne kampen!


NUSSC selger bjørner og skinn før LSK har avansert.
http://www.newcastle.no/nussc/lsk.htm
Opplegget virker OK, om man kan stole på at det blir gjennomført. Erfaringene med arrangementer fra det hold gjør meg imidlertid skeptisk.

Nå sist var annonsert supportertreff på Belfry under sesongens siste kamp på SJP (Chelsea). Direktesendt kamp og spesialpris på øl var noe av det det ble reklamert med. Jeg var innom. Ingenting av reklamen stemte.

Så når man begynner å selge pakker som nevnt her: http://www.newcastle.no/nussc/lsk.htm - og bruker termer som forhåpentligvis o.l. Så vet jeg ikke hva jeg skal tro.
Men det hadde jo vært gjevt å være på supportertreff / bankett med spillerne da. -Men jeg synes det høres for godt ut til å være sant....
Noen som kjenner til holdbarheten i forhåndsreklamen?
Livet er svart/hvitt!

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #34 på: 31. Mai 2006, 15:32 »
supportertreffet ble avlyst ettersom de ikke skulle vise kampen etter det jeg fikk høre. har bestilt billetter fra dem til lillestrøm kampen som forhåpentligvis går. men ikke betalt noe ennå. er litt usikker på om jeg skal betale og. jeg spurte han hva som skjer med disse bilettene ettersom jeg ble kastet ut av forumet. han sa at det ikke hadde noen påvirkning.
Andreas Martins

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #35 på: 31. Mai 2006, 16:30 »
Sitat fra: "Weiseth"
forhåpentligvis være sammen med spillerne i flere timer.
Fårhåpentligvis står det. Da skjer det vel neppe. Og hvorfor skulle spillerne være med på denne banketten egentlig?

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
Nettopp det å sjekke.....
« Svar #36 på: 31. Mai 2006, 17:08 »
Sitat fra: "amt"
supportertreffet ble avlyst ettersom de ikke skulle vise kampen etter det jeg fikk høre. har bestilt billetter fra dem til lillestrøm kampen som forhåpentligvis går. men ikke betalt noe ennå. er litt usikker på om jeg skal betale og. jeg spurte han hva som skjer med disse bilettene ettersom jeg ble kastet ut av forumet. han sa at det ikke hadde noen påvirkning.


-Men nettopp det å sjekke at man har belegg for hva man reklamerer med er ganske vesentlig da!
Jeg visste at verken Canal+, Sky o.l. viste den kampen. Men med NUSSC sin forhåndsreklame var det å forvente at de hadde en avtale med Belfry å sende kampen. -En av "underkanalene" til BBC skulle visstnok sende kampen. Så det var grunn til å tro at reklamen var reell.

Når man i forbindelse med - den eventuelle - LSK-kampen bruker termen "forhåpentligvis", er det derfor av erfaringer stor grunn til å frykte at reklamen ikke står til troende.

Weiseth får ha meg unnskyldt. Men det er ene og alene NUSSC sine tidligere meritter som gjør at jeg har vanskelig for å ta ting som kommer derfra seriøst.
Seriøst talt så har NUSSC vært en dårlig ambassadør for NUFC.
Livet er svart/hvitt!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #37 på: 02. Juli 2006, 15:45 »
Tilbyr dere billetter denne sesongen også?

Noreng

  • Gjest
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #38 på: 02. Juli 2006, 16:16 »
Jeg vet sannelig ikke.. Du får høre med Nordin.. Som jeg har forstått så er det fortsatt stor tvil om!

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #39 på: 02. Juli 2006, 23:54 »
Om det er faktum at det ikke blir billetter å få er det krise.
Må ty til andre metoder for å skaffe billetter denne sesongen om dette er faktum. Noe som er svært leit for alle som benyttet tjenesten denne sesongen og dere som hadde planlagt tur i år. Betaler gjerne dobbel pris jeg om jeg slipper å kjøpe billetter av svindyre reisebyråer eller svartebørshaier!

Kan vi få en oppdatering på hvordan det står til med saken Nordin?

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #40 på: 03. Juli 2006, 13:04 »
Ja veldig surt. He tenkt meg over mot Liverpool men må vel bli billett via liverpool om d skal bli aktuelt a  :(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Gonzalez

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 226
    • Vis profil
Sv: NewUtd.com tilbyr kampbilletter!
« Svar #41 på: 02. Feb. 2007, 11:34 »
Ja, tilbyr man kampbilletter i år?
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!