20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs Sunderland  (Lest 9671 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

waren

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Newcastle vs Sunderland
« på: 08. Jan. 2014, 14:51 »
Hei.
Lurte på om noen her inne som vet om det blir en felles møteplass før kampen for oss Norske supportere som reiser ned til kampen 1 feb.

Jeg har booket reise og hotell på egenhånd og ikke gjennom Ving. Lurer derfor på om det er noe opplegg  før og etter match for alle, og ikke bare dem som har kjøpt gjennom Ving/newutd ?


only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Sunderland
« Svar #1 på: 09. Jan. 2014, 19:38 »
Hei Waren,

Det vil komme informasjon om dette ganske snart, vi er i slutten av planleggingsfasen. Det meste av opplegget på medlemsturen kommer til å være kun for de som har bestilt via Ving og oss, men vi skal prøve å få til et pub-treff der alle er invitert. Så bare følg med :)
Keep calm and put Shola on.

kurtster

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 11
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Sunderland
« Svar #2 på: 13. Jan. 2014, 15:43 »
Jeg og en kompis skal også på denne kampen i eget regi, og har booket oss inn på Premier Inn Central.
Som i fjor så stikker vi opp på Shearers (eller "nine" om du vil) før kampen - men hadde vært kult om alle norske kunne samles på samme sted f.eks på kvelden etter kampen :)   

:tiote:

lobster

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 9
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Sunderland
« Svar #3 på: 13. Jan. 2014, 18:52 »
Noen som vet når billettene til denne kampen legges ut?

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Sunderland
« Svar #4 på: 13. Jan. 2014, 20:55 »
I morgen klokka 11. Evt. sjekka viagogo

kurtster

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 11
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Sunderland
« Svar #5 på: 14. Jan. 2014, 10:43 »
Lurer på hvorfor de er så sent ute med disse billettene, er det pga flyttingen av kampen? 
Får håpe det ikke blir like vanskelig å komme seg inn på siden i år, som i fjor.. Ser de har testet et "køsystem" på tickets-siden i det siste. :nervøs:

kurtster

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 11
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Sunderland
« Svar #6 på: 14. Jan. 2014, 12:58 »
Ble kaos som vanlig, 3000 i kø, når vi kom inn og valgte plasser så fikk vi "something went wrong with your basket" og vi havnet i kø igjen - meeen, heldigvis hadde vi satt oss i kø på 2 PCer, og det fungerte fint gang nr 2 - så da er billettene i boks ;) 
:toon: :toon: :feiring: :feiring: :happy: :happy:

Ble forøvrig Bar 1892 denne gangen :)

lobster

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 9
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Sunderland
« Svar #7 på: 14. Jan. 2014, 15:23 »
Fikk kjøpt jeg også, hadde først 2 billetter på SouthWest corner, men fikk feilmld før jeg fikk betalt. Plassene var selvsagt tatt på neste forsøk, så da ble det Platinum Club. Funker vel det også.

Spekki

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 224
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Sunderland
« Svar #8 på: 14. Jan. 2014, 21:46 »
Strawerry på terrassen er alltid en sikker vinner, vi er 4 som reiser utenom medlemsturen!  :toon:
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Lasse1

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 3
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Sunderland
« Svar #9 på: 14. Jan. 2014, 23:46 »
Hei folkens! Vi er to stk som reiser over utenom medlemsturen, vi er lett med på noen øl før eller etter kampen :toon:

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Sunderland
« Svar #10 på: 15. Jan. 2014, 08:02 »
Hei.

Me er 5 stk :toon: Skal feira 30-årsdagen min der borte, so feiring verte det uansett utfall av kampen :P

kurtster

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 11
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Sunderland
« Svar #11 på: 15. Jan. 2014, 10:39 »
Fikk kjøpt jeg også, hadde først 2 billetter på SouthWest corner, men fikk feilmld før jeg fikk betalt.

Samme skjedde med oss, vi kom til checkout, så fikk vi feilmelding.. Ble greit irritert da ;p

Men virker som det er mange som reiser fra Norge, og da må det jo være store muligheter for å ordne en samling (selv om vi ikke er med på medlemsturen) ;)

 :shola:

waren

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Sunderland
« Svar #12 på: 15. Jan. 2014, 15:30 »
Ja dette høres ut som en tur med mange Nordmenn :) :)

Vi er også en gjeng på 5 stykker, fikk billett til alle sammen :) ( East Stand )
Har vært i kontakt med en som har en god del kontakter på stadion, og han skulle prøve å få til en privat omvisning hvis noen er keen.

Skal sjekke ut hvor mange han evt kan ta med seg, her blir det evt førstemann til mølla.

Gi beskjed hvis interesse. (richard@kroproduksjon.no) 


 

kurtster

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 11
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Sunderland
« Svar #13 på: 15. Jan. 2014, 20:31 »
sweeet  :toon:

Eirikbjerke1

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 11
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs Sunderland
« Svar #14 på: 20. Jan. 2014, 18:50 »
Meg og en kompis skal også over på New-Sun kampen, og er veldig inntresert i et pubbtreff før kampen for å treffe flere nordmenn, vi reiser med Widerøe fra sola fra Fre-Man, vi skal på på sleeperz hotell som ligger ganske sentralt i byen😉Gleder oss veldig😝HWTL!!!