20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Billetter til Newcastle - Chelsea  (Lest 1619 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

gressenka

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
Billetter til Newcastle - Chelsea
« på: 24. Sep. 2013, 12:29 »
Hei forum!

Jeg har planer om å kjøpe tur til Newcastle - Chelsea kampen til min samboer i bursdagsgave. Ser at billetter legges ut veldig nærme opp til kampdato. Hvordan er deres erfaringer med å skaffe billetter til kamp? Flybilletter må gjerne bestilles relativt tidlig, men på det tidspunktet er jo ikke billetter lagt ut til salgs.

Håper noen med erfaring tar seg tid å hjelpe meg med litt informasjon rundt dette :)

(Jeg har laget profil på nufc sine sider så alt er klart for å kunne kjøpe billett når de blir lagt ut)

På forhånd, takk!

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Billetter til Newcastle - Chelsea
« Svar #1 på: 24. Sep. 2013, 14:15 »
Hvis du har profil og medlemsskap er det ikke noe problem i det hele tatt og sikre seg fine plasser. Da får du tilgang på billetter før de fleste andre så ingen fare for at det skal bli utsolgt. Jeg får de i posten allerede 2-3 dager etter bestilling, men det har hendt noen at de ikke kommer i posten så ta vare på refnr og gå til billettluka på stadion når du kommer frem så får du billettene der.

Ha en flott tur!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Billetter til Newcastle - Chelsea
« Svar #2 på: 24. Sep. 2013, 14:40 »
Ta å sjekk kor mange billettar du får kjøpt!

Treng sjølv hjelp frå 2 her inne som ikkje skal bruke medlemskapet sitt, men har aktivt, til Newcastle-Sunderland. Til den får ein kjøpt kunn 1 billett per medlemskap.

Får du kunn kjøpt ein, so send meg ein pm. So kan du hjelpa meg seinare ;)
« Siste redigering: 24. Sep. 2013, 14:43 av lgrinde »

gressenka

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
Sv: Billetter til Newcastle - Chelsea
« Svar #3 på: 25. Sep. 2013, 11:08 »
Tusen tusen takk for hjelpa!  :) Jeg er ikke sikker på om jeg har kjøpt medlemskap, tror jeg bare har opprettet en profil. Antar at det ikke er det samme?

Takk for tips Igrinde! Skal sjekke hvor mange jeg får kjøpe :)