20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United FC - AFC Bournemouth, St. James' Park lørdag 9.11. kl. 16.00  (Lest 5894 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Ser jo ut til å komme til endel sjanser. Må håpe det løsner skikkelig når det først kommer noen mål 👍

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Hadde Benitez hatt denne sesongstarten hadde han vært genierklært (enda mer enn før). Kanskje på tide å gi Bruce litt kred?

Eg trur lika mange hadde klagd på at det er for defensivt og vist til statistikken til no i sesongen. Og det faktum at angrepstrioen ikkje skårar mål for å underbygge dette. Var jeggu meg mange so ville ha Rafa ut.
Hadde verkeleg likt å sett laget på slutten av førre sesong+ASM med Rafa som manager.

Eg er skikkeleg imponert øve Bruce etter fadesen mot Leicester, men forstår ikkje kvifor ein heile tida skal koma med stikk mot det fantastiske arbeidet Rafa gjorde når han var her.
No er det Bruce som er manager og etter dagens seier fortenar han skryt. 6 viktige poeng frå dei to siste kampane. Hadde vore herleg om me kan sikra plassen tidleg.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Vi er vel avhengige av at stopperne våre har dagen sin foran mål og setter sjansene våre!  ;D
...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Vi er vel avhengige av at stopperne våre har dagen sin foran mål og setter sjansene våre!  ;D
...

 ;D

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Klapp på skulderen når det er fortjent. Fernandez og Clark som har kommet inn de siste kampene har gjort en helt fantastisk jobb. Smått sensasjonelt alle målene som kommer fra det bakre ledd. Også skryt til Maximin som har satt skikkelig fart på laget. En viktig bidragsyter selv om han ikke scorer. Skikkelig fargeklatt! 1-1 scoringen er et beist av et mål selv om der er litt flaks inn i bildet.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Må også takke King for ren feighet på slutten der. Plenty av spillere som ville satt den på bekostning av noen sting i panna!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Clark er vel godt på vei til å passere karer som Perchinino og Ryan "over the wall" Taylor som kulthelt. Rimelig målfarlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Vår beste match under Bruce dette. Almiron og spesielt Saint-Maximin begynner å fungere og har plaget vettet av West Ham og Bournemouth. Artig at Bruce har satt oss opp mer som et defensivt kontringslag enn under Rafa, og med spillerne vi har så er det smart. Villa passer oss bra som motstander så tror vi kan få med noe fra neste match også!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
5 mål på to matcher er også uvanlig kost. 2 poeng opp til 5 plass etter 12 runder er mer enn godkjent av Bruce.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
5 mål på to matcher er også uvanlig kost. 2 poeng opp til 5 plass etter 12 runder er mer enn godkjent av Bruce.

Reknar med du meinar uvanleg kost under Bruce🤔
Skal berre nokre mnd tilbake til førre sesong so hadde me 6 mål på to matcher. Og i mars og februar hadde me og to på rad med 4 og 5 mål. Og litt lengre tilbake finn ein 7 mål på to kampar.
Men ja, veldig uvanleg kost under Bruce til no😊

13.plass med 7 poeng ned til 3.siste og 2 poeng opp til Sheffield United på 5.plass er godkjent av Bruce. Som sagt er det imponerande poengmessig og til tider spelemessig etter fadesen mot Leicester.
« Siste redigering: 11. Nov. 2019, 07:21 av lgrinde »

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Ja 6 mål på 10 kamper under Bruce før siste 2 kamper ::)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
La nå TooN få være full av beundring for Bruce. Hvem bryr seg uansett ;D
Viktigste er at laget plukker poeng uavhengig hvem som styrer skuta slik at nedrykk unngås.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Gleder meg til mai. Gni bedre resultat med Bruce enn Rafa i tryne på dere. 😂😂😂
Dere tolker det sånn at jeg beundrer Bruce. Ja på en måte. For å tørre å ta jobben i Newcastle.
Men på en annen side ville jo jeg ha Rodgers inn( men det ble jo nesten ledd av, hvem ler nå😜😂)
Jeg bare så meg lei på elsket av Rafa med både statistikk , og det faktum at han valgte penger når alt kom til alt. Syns vi spilte mye kjedeligere fotball under Rafa enn vi gjør nå, og først nå begynner jo Bruce få sitt preg på laget. Bruce ønsker mer offensiv fotball men han sa jo tidlig at det er umulig med Rafa stallen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Gleder meg til mai. Gni bedre resultat med Bruce enn Rafa i tryne på dere. 😂😂😂
Dere tolker det sånn at jeg beundrer Bruce. Ja på en måte. For å tørre å ta jobben i Newcastle.
Men på en annen side ville jo jeg ha Rodgers inn( men det ble jo nesten ledd av, hvem ler nå😜😂)
Jeg bare så meg lei på elsket av Rafa med både statistikk , og det faktum at han valgte penger når alt kom til alt. Syns vi spilte mye kjedeligere fotball under Rafa enn vi gjør nå, og først nå begynner jo Bruce få sitt preg på laget. Bruce ønsker mer offensiv fotball men han sa jo tidlig at det er umulig med Rafa stallen.

Du har jo heilt klart vrangforestillingar :) Trur ikkje du har sett alle kampane til no eg :P
5 bak. Forsvaret er vår sterkaste lagdel. Dei skårar til og med flest mål.
Forsvar, ligg djupt og kontre med Almiron og ASM. Defansiv tryggleik og so fart framøve på kontringar...
Tykkjer det liknar på førre manager sin taktikk eg.
Kva er det som pregar eit Bruce-lag? "I`m dying to know!"
Rafa-stallen var jo ein av dei 6 beste laga siste halvdel av førre sesong.
Det har han vel aldri sagt? Nok ein gong noke du finner på? ;D Han begynte vel sei det etterkvart sidan ting ikkje gjekk so bra.
Viss me tapar er det Rafa sin feil, viss me vinner er det Bruce og han sin fantastiske fotball-filosofi sin forteneste ::)
Bra oppsummert her: https://www.themag.co.uk/2019/11/saturday-was-anything-but-a-tactical-triumph-for-steve-bruce-though-having-said-that-newcastle-united/

Eg personleg driter litt i korleis me spelar so lenge me vinner kampar. Ballbesittelse er ikkje so viktig viss du ikkje skapar noke. Likar betre at me kontrar og angrip med få pasningar og får avslutta på mål.
Tykkjer no det er det me har gjort/prøvd på dei siste 3 sesongane. Noke liknande vertfall.

Eg tykkjer og det er moro viss Bruce får det til, men so lenge Ashley er eigar er eg litt likegyldig.
« Siste redigering: 11. Nov. 2019, 12:16 av lgrinde »

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Nå må vi blåse i Benitez, han stakk når han fikk mer penger i KIna, han elsket ikke klubben våres slik som vi gjør.
Håper virkelig Bruce får det til, han er en ekte geordie og det må bare ta med i betrakningen.

Vi gjør det bra nå men enda så vil folk snakke om Benitez,,,, Hvem er Benitez hehe, en som kun forsvarte seg