20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Championship 16/17  (Lest 49028 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #15 på: 24. Juli 2016, 12:14 »
http://www.tv2.no/kanaler/sport-premium/

Tv2 reklamerer i alle fall om Championship på deres sider. Vil tro at dere som har abonnert gjennom sommeren bør vel få refundert?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #16 på: 27. Juli 2016, 15:13 »
Har vi noen "erkerivaler" i ch.chip? Leste noe om villa pga di sendte oss ned sist...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #17 på: 27. Juli 2016, 15:16 »
Ettersom Boro rykka opp opp har vi ikke noen skikkelige lokalderby. Tror nok Villa, Blackburn og Leeds er blant de større oppgjørene blant fansen. Ser fansen svarte Villa som det laget de hatet mest i årets Championship i en eller annen spørreundersøkelse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #18 på: 27. Juli 2016, 16:07 »
Hater vi Leeds? Tror jeg leste den samme greia ang Villa.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #19 på: 27. Juli 2016, 19:46 »
Noen som vet om fulham matchen blir vist på tv2 premium av noen slag?

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #20 på: 27. Juli 2016, 20:01 »
Jeg hater ikke Leeds i alle fall:/ ikke det at jeg elsker dem heller. Men de hører for meg til de gamle lagene i PL. Er noe fint med både dem, Sheffield-lagene, spesielt Wednesday samt Forest. Synd vi røk når Boro endelig kommer opp. Synes å huske en fin markering for Speed mot Leeds på SJP i en cupkamp for noen år siden.

Hva TV angår, har vel ingen enda kjøpt rettighetene? Er det da slik at alle kan vise eller ingen? La liga gikk jo på alskens nett noen kamper i høst?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #21 på: 28. Juli 2016, 13:10 »
Er vel ikke hat det er prat om, men det er vel mer stas og prestisje i et møte med en egentlig stor klubb som Leeds kontra endel andre lag i Wankership. Jeg deler samme følelser som deg siddis angående de lagene du nevner der. Hører liksom hjemme i PL, og Leeds har allerede brukt alt for mange år på å komme opp i rette selskap igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #22 på: 28. Juli 2016, 17:16 »
Villa som er nærmest hatlag vel, etter dissinga etter nedrykket sist.
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #23 på: 28. Juli 2016, 17:57 »
Villa kan godt få lov å bli igjen nede i Championship for min del, men tviler på at det skjer.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #24 på: 28. Juli 2016, 20:59 »
Enig med dei som seier Villa. Lot oss gjennomgå greitt forrige gang vi rykka ned, og var ganske usmakelige.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #25 på: 28. Juli 2016, 23:04 »
Likte ikke det som skjedde ved forrige nedrykk. Imidlertid vært på Villa Park, sett de mot WBA. Fin stadion, god stemning (uten at det kan sammenliknes med St. James på sine bedre dager). Trist om et slikt lag ikke kommer seg opp igjen.
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #26 på: 29. Juli 2016, 07:50 »
Jeg så nedrykkskampen vår mot Villa den gangen. Jeg vet ikke om jeg så og hørte rett, men jeg mener å huske at newcastle-fansen ikke holdt kjeft under hedringen av Petrov ifm. at han hadde fått kreft. Det gjorde Villa-fansen forbanna, som resulterte at de hånet oss da nedrykket var et faktum. Hvis det stemmer kan jeg på en måte skjønne dem: Petrov er en helt i Villa. Uansett, Villa er en stor klubb, og den hører hjemme i PL, akkurat som oss.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #27 på: 29. Juli 2016, 14:40 »
Jeg så nedrykkskampen vår mot Villa den gangen. Jeg vet ikke om jeg så og hørte rett, men jeg mener å huske at newcastle-fansen ikke holdt kjeft under hedringen av Petrov ifm. at han hadde fått kreft. Det gjorde Villa-fansen forbanna, som resulterte at de hånet oss da nedrykket var et faktum. Hvis det stemmer kan jeg på en måte skjønne dem: Petrov er en helt i Villa. Uansett, Villa er en stor klubb, og den hører hjemme i PL, akkurat som oss.

Petrov fikk kreft i 2012..?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #28 på: 29. Juli 2016, 14:55 »
Slik jeg husker det var bare Villa-fansen jævla kjipe. Så jeg har i flere år ønsket at de skulle rykke ned, men det var synd vi rykka ned sammen med de da det først skjedde :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #29 på: 30. Juli 2016, 20:00 »
Har sendt mail til tv2 angående at dei reklamerer for alt av engelsk fotball, men som vg viser - at ingen har kjøpt opp rettighetene endå.
Dei kan jo kje reklamere for noe dei ikkje tilbyr!
Eg sier opp abbenomentet med ein gong om det er tilfellet at dei ikkje tilbyr championship, fa- og ligacup osv.
Vil også ha tilbakebetalt all den tid dei reklamerer for eit produkt dei ikkje kan tilby!

Noken som har gjort det samme og fått svar?

Skal poste her med ein gong eg får svar frå tv2...
Venter i spenning...