20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Parker til Tyneside?  (Lest 28956 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #45 på: 13. Juni 2005, 19:25 »
Sitat fra: "Moods"
Enig! Samtidig så husker vi jo Parkers flotte tid i Charlton hvor han også bøttet inn mål. Parker er en fighter av dimensjoner og vil være en fantastisk tilvekst til midtbanen. Hvis vi også hadde fått Emre ville vi hatt en meget god midtbane før seriestart. Da får vi håpe at vi "bare" trenger noen nye spisser og backer så er hvertfall troen til stede i august (som den alltid er).


Ja da trenger vi berre backer og spisser. Keane og Govou er begge gode alternativer som eg har lyst å bringe til Newcastle. Får vel begge får gunstig pris. Det er snakk om Kuyt, men 8 millionar pund? tja, har ikkje sett han i aksjon , men +20 mål får Feyenoord. Han speler i den nederlandske ligaen, som på langt nær er så bra som nivået i premier league men alikevel. Alt eg har hørt om han er at han er teknisk god, ein god avslutter og har brukbar fart.

Når det gjeld backane så håper vi vi bytter  Viana + cash  mot Miguel.
Det vil seie at Miguel mest trulig kommer til å spele fast. Men ved kjøpe av Miguel vil også påvirke Carr som ikkje har lyst å sitte på benken. Dette vil heve nivået på Høgre backen. Når det gjeld venstre drømmer eg om Trabelsi( ikkje så urealistisk) eller att vi henter Bernard gratis tilbake til paradis.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #46 på: 13. Juni 2005, 19:27 »
Trabelsi er vel høyreback han, men han sliter vel voldsomt med skader?
Hva med Wayne Bridge da? Chelski har kjøpt Kaladze, og er vel fortsatt hypp på Del Horno? Da er vel Bridges fremtid høyst usikker vel? Glen Johnson er også et meget spennende navn, sammen med John O'Shea.
Men Miguel ville vært perfekt, ettersom vi da også ville blitt kvitt Hugo Viana i samme slengen, og fått klasse tilbake.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #47 på: 13. Juni 2005, 19:30 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Trabelsi er vel høyreback han, men han sliter vel voldsomt med skader?
Hva med Wayne Bridge da? Chelski har kjøpt Kaladze, og er vel fortsatt hypp på Del Horno? Da er vel Bridges fremtid høyst usikker vel? Glen Johnson er også et meget spennende navn, sammen med John O'Shea.
Men Miguel ville vært perfekt, ettersom vi da også ville blitt kvitt Hugo Viana i samme slengen, og fått klasse tilbake.


Bridge hadde vert digg. Men eg tviler vi kommer til å få han. Trur mange klubber vil ha han ja!

Både Glenn Johnsen og O'Shea er bra alternativ. Vil helst ha Glenn av dei to nevnte.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Moods

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 193
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Parker til Tyneside?
« Svar #48 på: 13. Juni 2005, 19:31 »
Bernard er vel gratis nå etter at Soton rykka ned, så hadde ikke gjort meg noe om vi hadde henta tilbake han. Tviler på at dette skjer men vi kan jo alltids håpe. Miguel på høyreback har alltid vært drømmen, men vil tro han har mål om å spille i CL og kjempe om titler. Kan jo hende FF kan tilby han en så lukrativ avtale at han ikke kan si nei. Det er forresten stille på Viana-fronten. Kunne tenkt med å fått han og lønningene hans ut av England så fort som mulig.
Howay the lads!!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #49 på: 13. Juni 2005, 19:35 »
Sitat fra: "Moods"
Bernard er vel gratis nå etter at Soton rykka ned, så hadde ikke gjort meg noe om vi hadde henta tilbake han. Tviler på at dette skjer men vi kan jo alltids håpe. Miguel på høyreback har alltid vært drømmen, men vil tro han har mål om å spille i CL og kjempe om titler. Kan jo hende FF kan tilby han en så lukrativ avtale at han ikke kan si nei. Det er forresten stille på Viana-fronten. Kunne tenkt med å fått han og lønningene hans ut av England så fort som mulig.



Vil tro de arbeider for å få solgt ham så fort som overhodet mulig, så det uroer meg ikke at det er så stille på den fronten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
Re: Parker til Tyneside?
« Svar #50 på: 13. Juni 2005, 20:59 »
Det hadde vært en drøm å fått 2 toppspillere til klubben så tidlig på sommeren.. Emre og Parker.. Jeg trordet blir andre boller med de på midtbanen..
Vi har fortsatt litt i underkant av 3 måneder igjen å handle for, og nåtor jeg Souy skal gjøre det bra.. Fårhåpe han klarer å hendte inn fler kvalitet spillere til de andre posisjonene også...

Parker kommer til å gjøre det storti NUFC-trøya hvis han kommer...
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #51 på: 13. Juni 2005, 22:26 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Det er snakk om Kuyt, men 8 millionar pund? tja, har ikkje sett han i aksjon , men +20 mål får Feyenoord. Han speler i den nederlandske ligaen, som på langt nær er så bra som nivået i premier league men alikevel. Alt eg har hørt om han er at han er teknisk god, ein god avslutter og har brukbar fart.



Skal vel streng tatt ikke snakke nedlatende om nivået i Æresdivisjonen i nederland, det er massevis av gode spillere der, og lagene som ligger i toppen holder pr dags dato bedre nivå enn Newcastle, så en spiller som putter 20+ for Feyenoord er for min del et hjertelig tilskudd i klubben!

Utifra det er jeg enig med Nordin, begynner å bli utålmodig nå jeg åsså, selvom det er altfor tidlig egentlig, er jo ikke mange andre klubber som har handlet enda heller da. Men noe må begynne å skje snart! Og det tror jeg vil skje med en gang agenter, formenn og spillere får ut fingern. Får bare håpe at Parker og Emre kommer til oss. Når det gjelder Van Butyen ser det ut til at det bare var vas. Og Bermard tviler jeg sterkt på at vi ser i Newcastle igjen med det første! Han krevde altfor høy lønn for å fortsette her!

Men det er ikke tvil, vi trenger nok en ny back som erstatter, eller er bedre enn Carr, vi trenger ny midtstopper for å øke konkurransen på den plassen. Vi trenger nye midtbanemenn og nye spisser. Det er mange plasser å dekke, og vi får krysse fingrene for at noen har lyst til å komme til oss, og at rykter blir til virkelighet snart!

Bjørn - I have a dream
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mjoert

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 268
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #52 på: 13. Juni 2005, 23:32 »
Trenger vi ikke en venstrekant evt venstre midtbanespiller også?
Nå som Robert er borte har vi ingen alternativer å bruke på venstrekanten.. Emre er et alternativ, men Emre er det jeg kaller en offensiv kreativ sentral midtbanespiller, og jeg mener det er som sentral vi burde bruke han om han evt kommer. Dermed har vi absolutt INGEN som kan spille på venstresiden. Her trenger vi en som kan komme til innlegg osv. En spiller som kan fore Shearer inne i feltet, noe Robert var eminent til i sine gode dager. Altså med Parker og Emre til klubben, trenger vi enda en midtbanespiller, men han må være venstrekant.

Derfor trenger vi i mine øyne ny midtstopper, ny venstrekant og ny spiss. Dette etter at Emre og Parker er signert.
ignert Morten.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Parker til Tyneside?
« Svar #53 på: 14. Juni 2005, 00:03 »
Vi har da N'Zogbia, spilleren som imponerte mest i siste halvdel av sesongen hvis vi ser bort i fra Taylor og Boumsong. Jeg tror han kan bli stor, men det blir vel litt feil å kun satse på et så usikkert kort. Han trenger å ha noen foran seg i køen, slik at han kan lære, så får han heller komme som et skudd etter hvert.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Moods

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 193
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Parker til Tyneside?
« Svar #54 på: 14. Juni 2005, 01:03 »
Back to topic - Jeg leste dette på nufc.com nå og liker det jeg leser :D

 
Sitat
Despite a lack of apparent activity surrounding our alleged acquisition of Chelsea's 24 year -old midfielder Scott Parker, we  understand that this deal will ultimately be concluded in our favour.


De lover samtidig å komme tilbake med mer info vedrørende overgangen når det er begynner å gå i orden. Begynte å bli redd for at det skulle skje det samme som med Van Buyten. Vi skulle visst ha lagt inn et bud på han også, halvparten av prisen men uansett.

Moods - Håper så inderlig på Parker
Howay the lads!!

Mjoert

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 268
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #55 på: 14. Juni 2005, 01:16 »
Selvfølgelig Nordin.. :wink:  glømte jo helt av N'Zogbia, men det er som du sier, han trenger noen foran seg i køen. Trur ikke han er moden nok nå til å være vår faste inventar på venstresiden, men om noen år er han nok det!
ignert Morten.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Parker til Tyneside?
« Svar #56 på: 14. Juni 2005, 12:09 »
Newcastle og Chelsea enige om overgangssum
Edit This
Skrevet av Nordin, 14 Juni 05

Flere britiske medier skriver i dag at Newcastle og Chelsea har blitt enige om en overgangssum for Scott Parker. Dermed er det opp til spilleren selv om han vil flytte nordover, og alt tyder på at det vil skje. Mange fryktet at Parker-overgangen kunne gå i vasken ettersom Spurs krevde Parker og Kezman som erstatning for sportsdirektør Arnesen, men nå har altså Chelsea godtatt en sum som skal ligge på rundt 75 millioner norske kroner.

Det ryktes at Newcastle kommer til å tilby £55 000 i ukelønn til Parker, som slet med spilletid hos ligamesterne forrige sesong. Ukelønnen er den samme som han nå hever i Chelsea.

- Han er en spiller vi liker og som vi har holdt øye med lenge, sa Souness om Parker.

Dermed ser det ut til at Evertons andre signing etter Bent denne sommeren fortsatt lar vente på seg. I følge BBC ser også Everton til å bli slått av Newcastle når det gjelder Inter-spilleren Emre, som sannsynligvis også ender opp på SJP.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

DanMan

  • Gjest
Parker til Tyneside?
« Svar #57 på: 14. Juni 2005, 12:19 »
John O'Shea er da ikke venstreback?? Mulig han kan brukes der, men jeg håper i det lengste på en sjokkovergang med Phillip Lahm.  8)
Håper også sterkt på Viana + cash = Miguel-dealen, og med muligens en midtstopper til er forsvaret meeget bra.

Venter spent på om Parker og Emre kommer (håper i det lengste), men jeg er mer positiv til å bruke Emre på kant. Likevel hadde Boa Morte på venstre vært bra.

Etter dette MÅ vi ha spisser, og Kuyit (feilstavet, men velment) er åpenbart et godt alternativ, selv om jeg ikke kjenner til han. Håper bare ikke vi ender opp med Alan Smith og Robbie Keane, da jeg ikke har allverdens tillitt til noen av disse, særlig ikke førstnevnte. Kezman og Aganzo er min drøm, i tillegg til en stor "jævel" a la Carew (men ikke Carew, fordi egoet hans er stort nok til å gi husly til alle verdens fattige): stor og hurtig, med målteft. Kommer ikke på noen nå.. Forslag?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #58 på: 14. Juni 2005, 13:47 »
Jeg tror Keane kunne vært en meget god signing. En skal huske på at dette er en spiller som scorer regelmessig i PL, og har gjort det over år. I tillegg er han bedre enn noen på Newcastle på assists (per 04/05), og er faktisk mer målfarlig enn Defoe (også per 04/05).
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #59 på: 14. Juni 2005, 13:51 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Jeg tror Keane kunne vært en meget god signing. En skal huske på at dette er en spiller som scorer regelmessig i PL, og har gjort det over år. I tillegg er han bedre enn noen på Newcastle på assists (per 04/05), og er faktisk mer målfarlig enn Defoe (også per 04/05).


sant så sant. Får vi han billig m så er det berre å slå ut.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!