20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 13158 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #60 på: 03. Aug. 2007, 23:45 »
Tenker du på Sibierski da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #61 på: 04. Aug. 2007, 00:34 »
eller Bernard? ;D

djmattis

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #62 på: 04. Aug. 2007, 00:41 »
Ja hvem mener han?

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #63 på: 04. Aug. 2007, 00:42 »
Duff tenker jeg...  ::)

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #64 på: 04. Aug. 2007, 00:44 »
Sikkert Duff.
Kem hadde trudd me sko svi av transersummen på ein venstreving etter N Zogbias strålende sesong ???
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #65 på: 04. Aug. 2007, 00:56 »
Enda en grunn til å holde Luque - "Bomkjøpet til Souness" ute av laget, slik at han ikke fikk slå til...

Eller det hadde vi Pattison til.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #66 på: 04. Aug. 2007, 00:58 »
Haha, den var kneggende god, Sibierski! Han tenkte nok sikkert mer i retningen Duff/Martins - Som eg også syns var meget imponerende til å være Roeder. Hvordan var artikkelen med en "signing who will shock the fotball world" nå igjen? Når Cacapa, spurte Sam om kapteinsbindet, og hvem som skulle få bli den stolte bærer, svarte Big Sam med eit lurt smil: "I haven't signed him yet." Dette får meg til å fryse på ryggen når eg tenker på Sams man management skills kontra Roeders, som tross alt fikk to forholdsvis store signeringer. Har Sammy-boy fremforhandlet en tidlig avtale, og venter med sjokkunngjøringen like før start? Her snakker eg spiller i verdensklasse, ledertype med sterk personlighet - ala Xavi, Barzagli, Lucio, Nesta(?!), Gattuso(min favoritt, han ønsket seg til Premier League for litt siden vertfall...), Vieira-comeback(?), Albelda, De Rossi/Aquilani, Mexes, Sneijder. Drømmemannen for fremtiden, som slår følge med Barton, og eit fremtidig stopper-par med Tayls er Micah Richards(nei, ikkje rutinert ledertype, drømmetenking)!
Venter i spenning...

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #67 på: 04. Aug. 2007, 01:25 »
Jeg håper ikke på noe jeg. For da vil jeg bli skuffet når denne storsigningen ikke kommer. Og jeg har egentlig ikke noe å være skuffet over.
Men skulle det komme en storsigning allikevel, vil jeg jo bare bli i enda bedre humør  ;)

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #68 på: 04. Aug. 2007, 01:35 »
Har du link til utsagnet om at Big Sam ikke har signet sin Kaptein ennå?

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #69 på: 04. Aug. 2007, 02:14 »
Har du link til utsagnet om at Big Sam ikke har signet sin Kaptein ennå?

Big Sam still has to decide on just who will lead United out this season, and because of his vast experience Cacapa could be a candidate.


In fact, when I asked Allardyce about his captain after the win over Juventus at St James’ Park on Sunday he laughed and said: “I haven’t signed him yet.”

var ikkje cacapa, men repporteren som spurte, som kanskje kan gjør det mindre troverdig? hva med linken til "a signing the fotball world isn't ready for" helte-på-å-sei? Om ikkje dette var Enrique da... helspansk venstreside til Duff recovers, Luque betrakter eg også som en "ny signing." Er så jævli glad her eg sitter på båten og fantaserer om sesongen=)
Venter i spenning...

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #70 på: 04. Aug. 2007, 08:37 »
Jeg kan se for meg at Cacapa tar kapteinsbindet egentlig. Rutinert forsvarsspiller med masse CL erfaring og tidligere kaptein i Lyon, blir vel ikke stort bedre enn det??

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #71 på: 04. Aug. 2007, 12:56 »
Trodde faktisk de fleste skulle skjønne at jeg siktet til Duff.
Husker jeg ikke helt feil ble han linket sterkt til Tottenham, men endte plutselig opp her.

Tøft utsagn av Big Sam. Det er klart, det er ikke dermed sagt at han har kjøpt inn, eller kommer til å kjøpe inn den nye kapteinen. Det kan jo hende han allerede er i stallen.
Jeg tolker utsagnet som en måte å skaffe seg selv handlefrihet i forhold til kapteinsvalget.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #72 på: 04. Aug. 2007, 15:10 »
Duff valgte Newcastle fremfor Spurs, Everton og lfc.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida