20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00  (Lest 5168 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #15 på: 19. Jan. 2019, 16:09 »
Sterk tro på seier i dag og 3 poeng =D

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #16 på: 19. Jan. 2019, 16:11 »
Ricthie fortsetter med de fancy korte corneren ja. Herregud
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #17 på: 19. Jan. 2019, 16:18 »
Vi skulle aldri solgt Merino
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #18 på: 19. Jan. 2019, 16:32 »
Og der bruker ikke Ashley noen penger på nye spillere...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #19 på: 19. Jan. 2019, 16:40 »
Faens Richie  ass..

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #20 på: 19. Jan. 2019, 16:50 »
Bra mål, selv om forsvaret til Cardiff var i overkant passive.

Synes Cardiff får ekstremt mye gratis av dommeren. Alt av 50/50s går til de.
Nei.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #21 på: 19. Jan. 2019, 17:16 »
Fy søren så dårlig fotball vi spiller altså.. Igjen, når Cardiff ligger så dypt er vi avhengig av at vi kommer rundt på kant og legger inn, og fyller på i boks på innleggene.. Ingen av delene skjer.. Vi klarer altså ikke å dominere mot Cardiff en gang.. Hvis vi ikke forsterker er jeg styggredd for nedrykk selv om vi vinner denne kampen.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #22 på: 19. Jan. 2019, 17:48 »
Litt der her jeg ikke liker Benitez. Vi leder 2-0 og han erstatter en ving med en forsvarer..

Huff.. Opplever at jeg er negativ nå altså..

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #23 på: 19. Jan. 2019, 17:54 »
Så som så spill, men tremålsseier er sjelden vare. Dejlig!

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #24 på: 19. Jan. 2019, 17:56 »
Litt der her jeg ikke liker Benitez. Vi leder 2-0 og han erstatter en ving med en forsvarer..

Huff.. Opplever at jeg er negativ nå altså..
Om du ikke klarer å være positiv etter denne matchen så blir det vanskelig for deg  ;)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #25 på: 19. Jan. 2019, 18:45 »
Hehe. Årsaken til min negativitet er at jeg synes vi er alt for lite flink til å skape noe gjennom samspill. Det første målet var en soloprestasjon, det andre en dødball. Jeg synes vi blir for upresise, vi klarer ikke kombinasjonsspill eller enkelt trekantspill slik at vi kommer rundt på kant. Det Rondon gjorde på tredjemålet, eller Saha gjorde mot Liverpool på Palace sitt første mål, er det jeg savner fra våre kanter. De må tørre å utfordre slik at de får slått innlegg fra de riktige posisjonene. Det skjer dessverre ikke. Dermed blir vårt angrep for isolert.

Forsvaret vårt var godt i dag. Skryt til Yedlin som var den eneste på kant som prøvde fremover. I tillegg synes jeg Rondon og Perez jobbet bra i dag.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #26 på: 19. Jan. 2019, 19:02 »
Ganske presist oppsummert syns jeg
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #27 på: 19. Jan. 2019, 19:42 »
Hehe. Årsaken til min negativitet er at jeg synes vi er alt for lite flink til å skape noe gjennom samspill. Det første målet var en soloprestasjon, det andre en dødball. Jeg synes vi blir for upresise, vi klarer ikke kombinasjonsspill eller enkelt trekantspill slik at vi kommer rundt på kant. Det Rondon gjorde på tredjemålet, eller Saha gjorde mot Liverpool på Palace sitt første mål, er det jeg savner fra våre kanter. De må tørre å utfordre slik at de får slått innlegg fra de riktige posisjonene. Det skjer dessverre ikke. Dermed blir vårt angrep for isolert.

Forsvaret vårt var godt i dag. Skryt til Yedlin som var den eneste på kant som prøvde fremover. I tillegg synes jeg Rondon og Perez jobbet bra i dag.
Gnistrer ikke av spillet for tiden, men så er det et særdeles tynt mannskap også der ingen er spillertypene som må til. Vi var veldig gode defensivt helt til vi ledet 2-0, skapte mye mer enn Cardiff og vant fortjent 3-0. Så mye mer enn det kan vi ikke forvente med dagens stall.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #28 på: 19. Jan. 2019, 20:31 »
Synes Newcastle gjør en god kamp i dag, og etter det første mpket tili Schar følte jeg aldri at Cardiff hadde noen sjans. Det er ikke pent, Ritchie reduserer nærmest Newcastle tiltim ni menn i åpent spill osv. Men synes det er en megetmulighet godt gjennomført kamp.

Longstaff imponerer btw. Ikke mesterlig, men ser jo absolutt ut som om han med et håndfull kamper eller to kan vokse til wn ålreit spiller. Synes han er overraskende tøff i banespillet til å være så lite erfaren på dette nivået.
Nei.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Cardiff 19. april kl 16:00
« Svar #29 på: 19. Jan. 2019, 22:54 »
Vi vinner fortjent, Cardiff hadde ikke mange mulighetene. Likevel synes jeg ikke dette er godt nok. Det er Cardiff vi spilte mot. Med unntak av Xi hadde vi omtrent toppet laget. Defensivt var vi godt organisert, men offensiv er vi skremmende svake. Sammen med Huddersfield har vi scoret færrest mål i PL. Vi skaper nesten ikke sjanser, og havner vi under taper vi. Det er I det offensive Benitez svikter mener jeg. Han vil vinne med å forsvare seg, mens Keegan og SAF ville vinne med å spille god angrepsfotball.  Og det trenger ikke være så vanskelig, vi må tørre å flytte backene høyere opp på banen slik at de får være med å skape overtall sammen med sin kant.Benitez har kjøpt en spiss som er kjempegod i boksen, men han vil ikke spille den fotballen som gjør at Rondon scorer mål. Det er ironisk. Det er for øvrig som dere sikkert vet det Solskjær har gjort med ManU nå.  Jeg sier ikke at vi skal spille slik fotball mot topplag, men vi få mer schwung over angrepet vårt. Dette holder ikke mot lag som er litt bedre enn Cardiff, og slike lag må vi slå på enten hjemme eller borte en gang hvis vi skal holde oss.