20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ronaldo linket  (Lest 16891 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Ronaldo linket
« på: 26. Feb. 2006, 12:46 »
Skal vel mye til for at dette skjer, men verdt å nevne kanskje :-)

Newcastle are lining up a sensational swoop for Real Madrid striker Ronaldo as the Brazilian looks set to quit Spain in the summer.  
The Magpies are on the look out for a 'big name' replacement for Alan Shearer who is set to retire at the end of the season and a move for Ronaldo could be on the cards after the player hinted at a move to the Premiership in the summer.
The Brazilian superstar has spoken out about how unhappy he is with life at the Bernabeu and a move away looks certain to go ahead in the close season.

Italian giants Inter Milan are keen to take him back to the San Siro while Juventus have also expressed an interest. The Premiership could be his preferred destination though and the likes of Chelsea and Arsenal would no doubt be keen if he became available.

Newcastle can also be added to that list after a source close to the club claimed Freddy Shepherd would do all he could to re-unite the player with his former Madrid team-mate Michael Owen.

"If Ronaldo is available and wants to come to England we will be ready to make a move," the source is quoted as saying. "Everyone laughed when we went for Michael Owen and said that it wouldn't happen.

"But chairman Freddy Shepherd proved the doubters wrong and the same could happen if Ronaldo is put up for sale. He would be affordable as he is 30 this year and the wages will not be a problem with Alan Shearer retiring in the summer."
 
http://www.eatsleepsport.com/news_details.aspx?story_id=312618&l_id=1&t_id=52
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #1 på: 26. Feb. 2006, 14:09 »
Hadde vert konge hvis ronaldo hadde kommet til newcastle. Jeg smiler bare ved tanken. :D  men jeg tviler sterkt på at det skjer. Henry sier hele tiden at arsenal må begynne å vise muskler på markedet. jeg tipper at hvis ronaldo blir ledig står arsenal klar med masse penger. Det samma gjelder chelsea. Eneste sjangsen må være at Owen klarer å lokke ham.
Men klarer viå matche lønnen til en slik spiller? Kongen legge jo opp etter sommeren så selger vi bowyer i tillegg. Real har jo også vist interesse for luque. Hvis han blir en flopp, kan vi jo bytte litt?  :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Journalisten

  • Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1221
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Ronaldo linket
« Svar #2 på: 26. Feb. 2006, 16:59 »
Dette virket litt urealistisk. Men kommer han er det jo fantastisk. Owen og Ronaldo på topp, gjenforent!!! Helt kanon. Håper allikevel minst like mye på Dirk Kuyt.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Lars

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #3 på: 26. Feb. 2006, 16:59 »
Åh herregud! Hvis vi Newcastle henter Ronaldo (noe de ikke gjør), begynner jeg å lure...

Avdanka, feit brasse med lønninger som ikke passer seg noe sted, NEI TAKK!

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #4 på: 26. Feb. 2006, 18:25 »
Målteft og agresjon til tusen. Helt totalt motsatt av en viss annen spiller.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #5 på: 26. Feb. 2006, 19:00 »
Ja takk!!!!! :D

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #6 på: 26. Feb. 2006, 19:03 »
Ronaldo? kvifor ikkje...hadde jo vært litt digg. Men han er kanskje litt for lat?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #7 på: 26. Feb. 2006, 19:55 »
Nei nei, kan ikke satse på en lat brasse i nord england!! Owen og Ronaldo er jo begge utsatt for skader ofte og vil ikke at Newcastle skal stå uten spisser når begge er ute i 3 mnd.. (noe som kan skje og vil skje)

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #8 på: 26. Feb. 2006, 20:16 »
Hmm for det første kommer aldri Ronaldo til Newcastle, for det andre tror jeg ikke han hadde klart å tilpasse seg den engelske spillestilen som er altfor fysisk for en skjørbeint brasilianer. Gå heller for en muskelspiss som Kujit. Benni Mccarthy hadde også vært en fin spiller å bytta inn for Ameobi.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #9 på: 26. Feb. 2006, 20:24 »
Jeg tror det kan ligge noe bak dette ryktet, jeg.
Ja, det er urealistisk at vi skal hente en av verdens aller ypperste spisser for andre sommer på rad, men Fat Fred er troende til å begi seg ut på "eventyret", det er jeg sikker på. Og det er en spillerjakt jeg støtter. Verdensklasses spiss, rett og slett.
Owen var en fjern drøm, det er også Ronaldo, så jeg drømmer i vei, jeg!
Vil juble nesten like høyt for Ronaldo som for Owen :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #10 på: 26. Feb. 2006, 21:39 »
Å si at Ronaldo er lat er idioti. Han er ikke lat. Er du lat scorer du ikke over 20 mål hver sesong. Han kan se litt lat ut ja, og han kan se litt lubben ut, men han har en eksplosivitet, en hurtighet og avslutningsegenskaper som ingen andre. Ronaldo lukter ALLTID målsjanser, men han er langt ifra like involvert i spillet som Shearer.

Det eneste problemet jeg kan se ved Ronaldo er om han hadde greid å tilpasse seg det fysiske tøffe spillet i Premier League. Og mange lag i England ligger såpass lavt at det ikke er mye rom for Ronaldo å løpe i. Du må ofte skape rommene selv. Men med en skikkelig hardhaus og tøffing som makker, så kanskje.

Men Ronaldo kommer neppe til England, og enda mindre til Newcastle.
Men som Kristoffer sier, man vet aldri hva som skjer. Ingen trodde noensinne på at Owen skulle gjøre geordie av seg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #11 på: 26. Feb. 2006, 23:26 »
vi må ha 2 nye spisser! en som skal erstatte shearer og en som skal "erstatte" ameobi. kan ikke riskire neste sesong at ameobi må spille på topp i 20 kamper. Kuyt Og Ronaldo BEGGE TO ;)))))) *drømme*.

Ameobi burde ikke være noe mer enn 4 valg. og chopra er vel heller ikke god nok, men gutten har ikke fått så sinnsykt mange sjanser , slik som ameobi.

Når det gjelder ronaldo, tror han kan passe bra i PL jeg, hukser kampen mot manchester united på old trafford når han laget HATrick ;);)
lt;3 Newcastle <3

oivind99

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 42
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #12 på: 27. Feb. 2006, 01:23 »
Ingen skal tvile på at Ronaldo er en av verdens beste spisser, så det ville har vært genialt å se ham i Newcastle, men det kommer aaaldri til å skje - desverre! Da må vi først ha en manager med stort navn som kan lokke til seg store stjerner..

Stephan Solheim

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 126
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #13 på: 27. Feb. 2006, 01:51 »
Ronaldo i Newcastle hadde vært utrolig bra. Ronaldo er en av verdens beste spisser. Stor, sterk med fart, teknikk og er utrolig dyktig på avlsutninger. Å si at man ikke vil ha han i Newcastle er rett og slett latterlig. Ronaldo er totalt umotivert når han spiller for Real nå for tiden, men det skjønner jeg godt når han bli så dårlig behandlet av Real "fansen".
Ja takk til Ronaldo, og gi oss Woody samtidig !
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Dag Riise

  • Scouser
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Ronaldo linket
« Svar #14 på: 27. Feb. 2006, 02:00 »
Han er meget lat, men jeg tviler ikke på att han ville fått fart på beina dersom han såg en gjenombuddspassning. Han har oppnåd legende status hos meg.
iverpool FC