20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 363983 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2955 på: 01. Sep. 2010, 19:06 »
Meget bra vindu dette, men ville gjerne hatt et par til inn. Utifra uttalelsene til Houghton i det siste virker det som at vi kommer til å fortsette å spille i en 4-5-1 eller en 4-1-3-1 i offensiv modus også fremover. I en sånn formasjon er det viktig å ha en bevegelig spiss som samtidig kan spille target man-rollen ut til fulle. Carroll ser ut til å spille en veldig viktig rolle i årets sesong, men hva skjer hvis han blir skadet!? Jeg for min del ser aller helst ikke at vi blir avhengig av Shola!!! Santa Cruz er nå meget tilgjengelig og jeg mener han kunne vært et meget spennende lån for vår del. Han er nå sikkert veldig motivert for å spille et annet sted enn i Manchester! Vi ble også linket til assulin (free agent) før vinduet stengte. Jeg mener vi trenger en ekstra back-up på kant så det hadde vært utrolig gøy å signe han. Noen som vet om han fortsatt er tilgjengelig?
« Siste redigering: 01. Sep. 2010, 21:04 av kung_zlatan »

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2956 på: 02. Sep. 2010, 10:27 »
Fjerdeplassen i TL er ingen stor prestasjon. Bodø/Glimt ble nummer fire i 2008. Nyopprykket. Odd var nyopprykket og ble nummer fire i fjor.

Off-topic, men syns Jokke toucher innom et godt poeng her når det gjelder Tippeligaen. Det er stort sett bare Rosenborg som klarer å holde seg stabilt opp i toppen, ellers er det veldig mange "jojo lag" som kjemper i toppen av tabellen det ene året, og i bunn den neste. Brann, Stabæk,  Lillestrøm og muligens 'enga prøver vel å befeste seg på øvre halvdel, men  varierer fortsatt en del. Nå er heller ikke steget (målt i poeng) fra bunn og opp til topp veldig langt.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2957 på: 02. Sep. 2010, 10:28 »
Ingen kan si at Van der Vaart ikke er en verdensklasse spiller. I en offansiv midtbanerolle er det få i PL som er bedre. Bra kjøp av Spurs.

Jepp han er god, nesten like god som Ben Arfa, i den rollen :D

Skal vi da konkludere med at Van der Vaart er en verdensklassespiller, men Ben Arfa er bedre? Vet ikke helt om jeg tror på det, men jeg liker konklusjonen.  ;)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2958 på: 02. Sep. 2010, 12:15 »
Det er konklusjonen ja kyllingman :D

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2959 på: 02. Sep. 2010, 16:00 »
Keane hadde klart blitt vår beste spiller om han kom hit.
Først er gosling best og så keane? haha

La oss heller si at Gosling har mest potentsial til å bli god i fremtiden. Keane ville blitt vår beste generellt sett, selv om Carroll presterer best pr dags dato.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2960 på: 02. Sep. 2010, 17:38 »
Sorry Peter, er uenig. Keane i form er fantastisk å se på. Problemet er at han er alt for ustabil i prestasjonene. Og nå har han mistet litt av farta. I tillegg gjør han det forbanna tungvint til tider og kan bomme på de utroligste sjanser.

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2961 på: 02. Sep. 2010, 20:23 »
Nå i det siste har Keane vært ustabil i prestasjonene, men det er nok liten tvil om at Keane har best ferdigheter generelt sett, selv om han kan være ustabil til tider. Keane har mistet litt av farten, men ville vært vår raskeste spiss om han kom hit.

maik assly

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2962 på: 02. Sep. 2010, 22:55 »
Keane hadde klart blitt vår beste spiller om han kom hit.
Først er gosling best og så keane? haha

La oss heller si at Gosling har mest potentsial til å bli god i fremtiden. Keane ville blitt vår beste generellt sett, selv om Carroll presterer best pr dags dato.
Er enig i at Gosling kan bli en god spiller om noen år. Men når du sa at han var en av de som fortjener fast plass på laget blir litt feil da han ikke har bevist noe særlig ennå.