20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301062 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1425 på: 27. Mai 2020, 15:13 »
Vil vel nesten være en for stor kamel (haha, mye symbolikk i denne) å svelge for PL. De har slått veldig hardt ned på alt av piratvirksomhet - så langt at vi som ikke er fans av lag i stygge rød drakter har fått et ganske svekket tilbud de siste årene. Så jeg syns det er god grunn til å være nervøs.

Jeg tenker i et drømmescenario at han derre amerikaneren nå kunne kommet inn fra sidelinja og kuppa kjøpet av klubben, jeg.

Akuratt det at de har begynt å vise færre kamper har jo bare ført til at jeg måtte begynne å bruke pirat stream selv om jeg ikke ønsker det, de tvinger meg jo til det vis jeg vil se kampen live.. Håpløst..

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1426 på: 27. Mai 2020, 15:17 »
Chronicle har dessverre blitt en skikkelig drittblekke. Kjører mange av de samme sakene om igjen og om igjen, klipp og lim fra andre aviser, som andre sier har de null kilder i klubben, fryktelig mye click-bait, intetsigende pjatt og spekulasjoner.

Den eneste jeg fortsatt gidder å lese noe av der, er John Gibson, eller Gibbo som han blir kalt. Jobbet i Chronicle en mannsalder, og har fortsatt noen gode artikler. En old school journalist.
No fate but what you make

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1427 på: 27. Mai 2020, 15:25 »
According to the “Special 301 Report” issued by the Office of the US Trade Representative on April 25, 2020, beoutQ was taken offline in August 2019, and the Saudi Authority for Intellectual Property has since raided stores selling illicit streaming devices and conducted IP awareness campaigns to combat online piracy.”

Uavhengige artikler forteller det motsatte av det som påstås..

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1428 på: 27. Mai 2020, 15:47 »
I dag kontrer jo avisene . Er bare clickbait. Ikke en kjeft som vet noe.
Stoler kun på caulkin.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1429 på: 27. Mai 2020, 15:53 »
Newcastle chronicle skriver i dag at våre «nye» eiere har ikke fått noe info om st det er problemer med oppkjøpet. Alt er i orden. Der var første kontra. Click i vei boys!

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1430 på: 27. Mai 2020, 17:32 »
Jeg begynner å få samme følelse som ved de andre "takeover" forsøkene, er fryktelig redd dette bare koker bort og vi blir sittende med casley og halvtom klubbkasse!

Det jeg er dritt lei er at klubben ikke kommuniserer med fansen på noen som helst måte.. S

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1431 på: 27. Mai 2020, 17:52 »
Jeg begynner å få samme følelse som ved de andre "takeover" forsøkene, er fryktelig redd dette bare koker bort og vi blir sittende med casley og halvtom klubbkasse!

Det jeg er dritt lei er at klubben ikke kommuniserer med fansen på noen som helst måte.. S

Gjør faktisk det selv.... syns det tar voldsomt lang tid, og virker som det er oss mot verden.
Syns absolutt klubben burde gitt supportere litt info. Vi sitter på gjerde og må tro ut fra medier som ikke har peiling selv. Litt tortur

Men media og diverse Folk på Twitter får til å høres ut som at pl testen er en test som er en kamp mot Nye eiere. Sannheten er jo at pl gjerne vil ha nye eiere inn , og samarbeider med de som prøver å kjøpe klubber. De  går nok igjennom ting sammen og evnt retter det som skulle stå i veien. Så om man tenker realistisk , så går nok oppkjøpet igjennom. Alt er nok i orden
« Siste redigering: 27. Mai 2020, 18:06 av TooN »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1432 på: 27. Mai 2020, 18:31 »
En slik test skulle jo i utgangspunktet ta 4-6 uker, og det er nå gått ca 7 uker.
Med project restart og korona er det ikke rart det tar lenger..

All info som har kommet, har vært via "sources close to......".
Fortsatt god tro på at det skjer, og det blir offentliggjort når alt er i boks.



(Men ja, begynner å bli utålmodig og bekymret selv også)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kjotpuck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1433 på: 27. Mai 2020, 20:39 »
feil..

city tokk 7 uker, southampton 8 uker..
og det uten corona tilstander.

The guardian artikkelen og wto greiene er bare piss, de skrev dette for 2 uker siden. Så de har igrunn bare kjørt samme artikkel på nytt for å få clicks.

Tipper det ordner seg rimlig snart.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1434 på: 27. Mai 2020, 22:17 »
Standarden på disse testene er at de skal ta 4-6 uker. Det som har blitt meldt de siste årene.
Noe kan også ta lengre tid selvsagt.

Men korona og project restart hjelper ikke på tiden tror jeg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mathiassen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 235
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1435 på: 27. Mai 2020, 22:50 »
Hei. Nå har jeg børstet av støvet av profilen i forumet her og klar til å bli med på den kommende feiringen av oppkjøpet.

Jeg er inne på forumet hver dag og følger med. Jeg er enig i det dere skriver om alle nyhetsbyråene. Chronicle er så uryddig.

Jeg har stående klar en champagne og Newcastle Brown Ale i kjøleskapet! Venter i spenning!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1436 på: 28. Mai 2020, 00:57 »
Akkurat sett filmen Goal!. Når unge Santiago scorer på overtid mot Liverpool står gåshuden. Håper dette oppkjøpet blir bekreftet snart så vi kan oppleve sånne jubelscener og slik stemning på st.james park.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1437 på: 28. Mai 2020, 21:20 »
Hei. Nå har jeg børstet av støvet av profilen i forumet her og klar til å bli med på den kommende feiringen av oppkjøpet.

Jeg er inne på forumet hver dag og følger med. Jeg er enig i det dere skriver om alle nyhetsbyråene. Chronicle er så uryddig.

Jeg har stående klar en champagne og Newcastle Brown Ale i kjøleskapet! Venter i spenning!

Velkommen tilbake!

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1438 på: 29. Mai 2020, 18:51 »
Serien starter igjen, Newcastle rykker ned og oppkjøpet går i dass. Velkommen til Goal 3.

Mathiassen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 235
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1439 på: 29. Mai 2020, 19:23 »
1. Juni skjer der. Mark my words!  8)