20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: IPTV  (Lest 29395 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: IPTV
« Svar #15 på: 09. Aug. 2019, 22:34 »
Tussler: jeg ser på Tv2 nå. Har forsåvidt ikke noe å si hva du ser på :)


Joda... men dette er vel ikke strengt tatt helt innafor rettighet/lovmessig? Eller er det litt gråsone for øyeblikket?
Vet at det realistisk sett er sånn nåla i en gigantisk høystakk for å bli ferska selvfølgelig, men så blir man litt paranoid da.


Det er ulovlig ja.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: IPTV
« Svar #16 på: 09. Aug. 2019, 22:39 »
Ser nå at den sendes på Premium 2, og den er der 😉👍🏼


Jepp stemmer det. Premium 3 finnes vel ikkje lenger. Var tider når Lundekvam og co satt i studio der under kampene  :(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: IPTV
« Svar #17 på: 09. Aug. 2019, 22:50 »
Tussler: jeg ser på Tv2 nå. Har forsåvidt ikke noe å si hva du ser på :)


Joda... men dette er vel ikke strengt tatt helt innafor rettighet/lovmessig? Eller er det litt gråsone for øyeblikket?
Vet at det realistisk sett er sånn nåla i en gigantisk høystakk for å bli ferska selvfølgelig, men så blir man litt paranoid da.


Det er ulovlig ja.

Ikke mer ulovlig enn å se på Sky via samme IPTV vel?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: IPTV
« Svar #18 på: 26. Sep. 2019, 09:38 »
Kva app brukar dykk? Har no testa det litt ut. Var ikkje nøgde med avspelinga via airplay. Nokre erfaringar her?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: IPTV
« Svar #19 på: 26. Sep. 2019, 11:59 »
Kva app brukar dykk? Har no testa det litt ut. Var ikkje nøgde med avspelinga via airplay. Nokre erfaringar her?
Det kommer litt an på hva du bruker som avspillingsenhet og hvor du skal sende til. Jeg har flere løsninger, men har funnet ut at overføring fra telefon til TV blir veldig hakkete. Jeg bruker Smart IPTV, som er en app på min Samsung Smart-TV. Det fungerer optimalt. Jeg har også en projektor på loftstua som er koblet til en IPTV-boks. Den fungerer som en dekoder, med egen fjernkontroll osv. Det fungerer også veldig bra. Trådløs streaming fra PC eller telefon til en skjerm har jeg dårlig erfaring med.

Ok. Takk. Skal installera app på Apple TV`n. Testa ut det. Brukar du VPN i tillegg for å skjula deg? Dette er vel litt som å laste ned frå piratebay eller liknande...

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: IPTV
« Svar #20 på: 30. Okt. 2021, 13:18 »
Noen som har noen tips and tricks her? :) vil gjerne se Sky Sport om det er mulig.

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: IPTV
« Svar #21 på: 26. Juli 2022, 22:05 »
Noen som har erfaring med IPTV løsninger som Rushmore.tv, https://iptvnorge.xyz eller andre? :) Ser at rushmore.tv blir anbefalt, men at man nå trenger en invitasjon for å kunne bli med... Setter pris på tips!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: IPTV
« Svar #22 på: 01. Aug. 2022, 21:30 »
den du linker til er innafor. iptv norge, brukt den tidligere
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒