20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aleksandar Mitrović  (Lest 64651 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #180 på: 17. Juni 2018, 17:50 »
Mitro hadde vel ikke så mye høyere scoringssnitt i Fulham i Championship enn Gayle da vi var nede. Bare for å roe ned den konstante hypen siden hans utlån og vår klatring til øvre halvdel i samme periode  :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #181 på: 18. Juni 2018, 07:42 »
Faen, han kunne ha satt to mål. Litt mer effektivitet nå Mitro og vi kan virkelig cashe inn. Ingenting påvirker prisen mer enn gode prestasjoner i VM :)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #182 på: 22. Juni 2018, 20:32 »
Putta et mot Sveits nå. Konge!
Nei.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #183 på: 22. Juni 2018, 20:42 »
Herjer!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #184 på: 22. Juni 2018, 20:51 »
Flott! Plussa £5 mill på verdien sin.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #185 på: 22. Juni 2018, 20:51 »
Får ekstremt mye skryt i BBCs studio.  :-*
Nei.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #186 på: 22. Juni 2018, 20:55 »
At han øker verdien sin er egentlig flott, men faen heller. Fyren hadde jo tilført Newcastle enormt om han hadde fått spille. Han har jo en x-faktor som ingen i troppen er i nærheten av.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #187 på: 22. Juni 2018, 21:20 »
Jeg vet at folk er lei av å høre sutringen om Mitro, men jeg fatter og begriper ikke hvordan Joselu og Gaule blir satt foran han i køa... 1 assist og 1 mål på 2 kamper i VM i tillegg til 6 mål i kvaliken og hat-trick siste treningskamp før VM beviser en gang før alle at utsagnet "Gayle herjet også i championshit" bare er tøv

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #188 på: 22. Juni 2018, 21:32 »
Korleis er det ikkje straffe til Mitro? 2 stykker
med livgrep på han... VAR?!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #189 på: 23. Juni 2018, 01:05 »
Ganske merkelig at det er så mange som misliker Mitrovic blant Newcastle supportere. Tipper alle hadde sett fram til å se Mitrovic i Newcastle drakt om han hadde blitt kjøpt basert på denne kampen eller etter opptreden i Fulham.
Få noen gode vinger inn så tror jeg målene kommer.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #190 på: 23. Juni 2018, 10:51 »
Er det så mange som misliker han? Min oppfatning er at flertallet er mer resignert til at vi mister han, grunnet noe Benitez ser som man ikke forstår, fremfor at han er mislikt.

Fortsatt for ineffektiv etter mitt syn da uten at det betyr at jeg misliker han eller blir glad om vi selger han. Tvert i mot
« Siste redigering: 23. Juni 2018, 11:05 av Hughie »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #191 på: 23. Juni 2018, 10:57 »
Er det så mange som misliker han? Min oppfatning er at flertallet er mer resignert til at vi mister han, grunnet noe Benitez ser som man ikke forstår, fremfor at han er mislikt.

Fortsatt for ineffektiv etter mitt syn da uten at det betyr at eg misliker han eller blir glad om vi selger han. Tvert i mot

Enig. Liker Mitro, men om Rafa ikke ønsker han, få han ut. Såpass kynisk må man være syns jeg.
No fate but what you make

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #192 på: 23. Juni 2018, 11:13 »
Ganske merkelig at det er så mange som misliker Mitrovic blant Newcastle supportere. Tipper alle hadde sett fram til å se Mitrovic i Newcastle drakt om han hadde blitt kjøpt basert på denne kampen eller etter opptreden i Fulham.
Få noen gode vinger inn så tror jeg målene kommer.
Husk at han var svært ineffektiv en lang periode i tillegg til å få flere helt idiotiske røde kort. Personlig mener jeg han er en potensiell toppspiss som ikke burde koste et øre under £30 mill i dagens marked.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #193 på: 25. Juni 2018, 12:00 »
Enig i siste talerne her. Jeg har mange ganger sagt at jeg personlig mener det hadde vært verdt å satse på Mitro kontra Gayle, Joselu og Slimani. Mener absolutt at Mitro har potensialet til å overgå alle disse.
Men han passer kanskje ikke inn i Rafas system og har ikke prestert nevneverdig bedre enn dagens spisser i det systemet heller. Det har vært skrevet at Mitro iflg målinger ikke har løpt like mye som sine konkurrenter på trening, og alle vet at Rafa spiller med spisser som pålegges stort ansvar som førsteforsvarer.
Er overhodet ikke "tøv" å påpeke at Gayle og Murphy hadde bedre scoringssnitt enn Mitro for oss, og når en går i fistel over Mitros scoringssnitt i Wanker for Fulham bør vi også kunne påpeke at Gayle ikke var noe dårligere der forrige sesong. Det er også verdt å påpeke at Mitro kanskje passer dårligere inn i et lag som ikke styrer kamper i noen stor grad i PL kontra et lag ala Fulham som dominerer kamper og kommer til masser av legg i en svakere divisjon. Det å bruke internasjonal fotball som målestokk syns jeg også er litt vanskelig da dette ikke kan måle seg med nivået i PL.

Det synes uansett klart at det beste for alle parter er at Mitro finner seg en klubb og manager som ønsker satse på ham, og at vi karer til oss mest mulig penger som vi kan benytte til å finansiere en god spiss Rafa ønsker i sitt system.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #194 på: 25. Juni 2018, 15:00 »
Er det så mange som misliker han? Min oppfatning er at flertallet er mer resignert til at vi mister han, grunnet noe Benitez ser som man ikke forstår, fremfor at han er mislikt.

Fortsatt for ineffektiv etter mitt syn da uten at det betyr at jeg misliker han eller blir glad om vi selger han. Tvert i mot
Helt enig.
Mitro er en kul type de fleste liker, men er jo ikke så vanskelig å se hvorfor Benitez vil ha han ut. Han er den i troppen som frigjør mest kroner til ny spiss. Han er ofte ei tikkende bombe på banen. Han er altfor ineffektiv.

Må også nevne at jeg har sett begge Serbias kamper. Syns ikke han imponerte så sykt som en del her påstår. Ja han skalla inn et perfekt innlegg fra 4 meter. og han ble snytt for straffe. Men utenom det syns jeg han er helt på average.

Skulle ønske han bedre for liker typen selv, og at han elsker Newcastle er det jo ingen tvil om.