20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norgesmesterskapet 2010  (Lest 19662 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #90 på: 22. Sep. 2010, 18:35 »
Fyfaen - Glimt er bedre enn RBK - vi hadde vunnet TL hadde vi vært der! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #91 på: 22. Sep. 2010, 18:37 »
Nå skal jeg starte opp et nytt game på FM med Rosenborg. Får se om jeg klarer å slå de i treningskamp....

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #92 på: 22. Sep. 2010, 18:38 »
Dette er først og fremst en katastrofe for norsk fotball. Jeg stemmer for å gi Huseklepp gratis til Hele Norges Rosenborg før neste sesong, slik at de kan vise vei for oss andre igjen.

Skjerp deg, sånn seriøst. Cup er cup, får heller skryte av Follo. Mitt lag ETF vant jo mot LSK for noen år siden, man hever seg flere hakk i slike oppgjør.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #93 på: 22. Sep. 2010, 18:41 »
Skjerp deg, sånn seriøst.

Hehe, RBK-fansens og Eggens bitterhet over at ikke hele Norge holder med dem i Europa er for latterlig til at man kan slutte å harselere med det sånn uten videre, sorry.

Eggens comeback har forøvrig fått seg en del kraftige smeller nå. Kanskje han snart får en godfot i ræva?

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #94 på: 22. Sep. 2010, 19:04 »
Europa-diskusjonen har vi tatt nå, så jeg lar den ligge :P

Jeg må si jeg likte RBK bedre når de var solide bakover, men Eggen har ikke fått tid til å sette så stort preg på laget at det gjør noe. Jeg tipper de vinner Tippeligaen, får med seg noen brukbare resultat i Europa før Janne tar over. Da blir det spennende å se hva som skjer.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #95 på: 22. Sep. 2010, 19:08 »
Eggens comeback har forøvrig fått seg en del kraftige smeller nå. Kanskje han snart får en godfot i ræva?

Nei, det er jo som Eggen sier, kun tilfeldigheter som gjør at RBK forsvaret lekker som en sil. ;)

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #96 på: 22. Sep. 2010, 19:09 »
Annan er så viktig for oss, så viktig at det er farlig. I tillegg synes jeg ikke Bjærsmyr er på Stadsgaard-nivå enda.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #97 på: 22. Sep. 2010, 19:41 »
Deilig :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #98 på: 22. Sep. 2010, 23:23 »
Fyfaen - Glimt er bedre enn RBK - vi hadde vunnet TL hadde vi vært der! :P

Asker også! :D

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #99 på: 23. Sep. 2010, 18:08 »
Fyfaen - Glimt er bedre enn RBK - vi hadde vunnet TL hadde vi vært der! :P
Hahaha.
Steiner kan ikke fly. Mor Nille kan ikke fly. Ergo er mor Nille en stein. - Erasmus Montanus
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #100 på: 23. Sep. 2010, 18:10 »
Dette er først og fremst en katastrofe for norsk fotball. Jeg stemmer for å gi Huseklepp gratis til Hele Norges Rosenborg før neste sesong, slik at de kan vise vei for oss andre igjen.
Tusen takk for at du synes så synd på oss. Og ja, Huseklepp gratis tar vi gjerne imot. Det vil så defnitivt gagne norsk fotball. :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #101 på: 23. Sep. 2010, 20:19 »
Dette er først og fremst en katastrofe for norsk fotball. Jeg stemmer for å gi Huseklepp gratis til Hele Norges Rosenborg før neste sesong, slik at de kan vise vei for oss andre igjen.
Tusen takk for at du synes så synd på oss. Og ja, Huseklepp gratis tar vi gjerne imot. Det vil så defnitivt gagne norsk fotball. :P

Ikke så mye sympati som frykt for at vi skal miste flaggskipet, lokomotivet og veiviseren vår. Uten Hele Norges Rosenborg ville jo resten av oss famlet i blinde.

I tillegg til tidligere nevnte foretak bør også NFF kjenne sin besøkelsestid og frata Follo klubblisensen umiddlebart så vi får se RBK i cupfinalen. De er sikkert i sin fulle rett, da de garantert har mye økonomisk trøbbel, som alle andre adecco-lag. Respektløst av Ski-laget å ødelegge for norsk fotball på den måten.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #102 på: 24. Sep. 2010, 10:28 »
Haha. Dere andre famler jo i blinde, uansett om Rosenborg er lokomotiv eller ikke. Å stille med reservelaget i e-cup-kvalik er direkte uhørt!

Trenger ikke frata Follo noe som helst. De har nådd cupfinalen ærlig og redelig, og all honnør til dem for det. Såpass storsinnet er jeg. Selv om det ikke er å anbefale å spille toppfotball på skistadion...

Men jeg ser gjerne at NFF fra og med neste år direktekvalifiserer Rosenborg til cupfinalen. Det er jo ingen garanti for at vi vinner uansett :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #103 på: 24. Sep. 2010, 14:36 »
Vi HAR famlet i blinde. Etter at Hele Norges Rosenborg har vist oss hvordan det skal gjøres de seneste år, med sine prestasjoner mot bl.a Leverkusen og Quarabag, er vi klare for alt!

Men helt seriøst så må vi andre gjøre vårt for at dere skal få opprettholde hegemoniet. Vi i Brann skal pakke inn Christian Kalvenes, David Nielsen og Roaldinho Bruunaldo Hansen og sende oppover neste år. Helt gratis.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #104 på: 24. Sep. 2010, 15:27 »
Vi HAR famlet i blinde. Etter at Hele Norges Rosenborg har vist oss hvordan det skal gjøres de seneste år, med sine prestasjoner mot bl.a Leverkusen og Quarabag, er vi klare for alt!

Men helt seriøst så må vi andre gjøre vårt for at dere skal få opprettholde hegemoniet. Vi i Brann skal pakke inn Christian Kalvenes, David Nielsen og Roaldinho Bruunaldo Hansen og sende oppover neste år. Helt gratis.

Etter så mange mer eller mindre vellykkede forsøk på å virke "humoristisk fornærmende" skal du virkelig ha honnør for at du fortsetter i samme stil!  :D