20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Rolando Aarons  (Lest 30444 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #120 på: 16. Nov. 2016, 20:22 »
Resten av sesongen i flg BBC http://www.bbc.com/sport/football/38003861

Trist  :(
No fate but what you make

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #121 på: 17. Nov. 2016, 08:58 »
Helt utrolig at han skal gå på smell etter smell. Kjempe potensiale, men får dessverre ikke vist det fram pga skadene.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #122 på: 17. Nov. 2016, 09:07 »
Dette betyr game over for Rolando i NUFC tror jeg. Gutten hadde potensiale, men skadehistorikken hans er så absurd at jeg ikke tror han kommer til å bli en god spiller.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #123 på: 17. Nov. 2016, 15:44 »
Tror det bare er til å sende gutten på lån når han er tilbake fra skade. Kanskje han har litt mer flax et annet sted?
Dette skulle jo være hans sesong i championship og greier.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #124 på: 13. Mars 2019, 11:21 »
Gått veldig nedover med Aarons siste to sesongene, etter å ha vist så jækla mye spennende.

Men har vært svært god i Sheff Wed under Stiv Brus sin ledelse siden han ble lånt ut på deadline day, og scoret i går. Ble også kåra til MOTM i lokalderbyet mot Sheff Utd her om dagen. Dette sier Stiv:

Sitat
Rolando, who’s had a real big impact on us, has capped off a memorable night for him because I thought he was terrific in the second half in particular.

His career seemed to have fallen off the cliff a little bit, so you blow him a little bit of confidence, put an arm around his shoulder and remind him what a good player he was - which I remember when he first burst onto the scene.

I’m delighted because he’s given us something we haven’t got - he’s got a little trick, he’s quick, and he’s energetic and young and I’m delighted for him because he’s a really, really good kid.

All this nonsense written about him, I’ve not seen it. He’s done great since he walked through the door.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #125 på: 13. Mars 2019, 13:55 »
Gode nyheter. Synd at hans progresjon har vært ødelagt av skader. Hadde jo en lovende sesongavslutning hos oss for noen år tilbake. Jeg trodde da han ville slå gjennom. Dessverre fikk han en ny skade som sattes stopper for det. Jeg håper han får sjansen for oss igjen. Det han viste for oss, etter å ha fått spilt flere kamper, er lovende. Er en liten X-faktor over ham synes jeg.