20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 198636 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #375 på: 11. Juli 2017, 18:41 »
Toon, Newcastle drives ikke godt. Mulig vi ser en endring nå, men når klubber som Everton og West Ham på få år har tatt oss igjen og seila godt forbi, sier det alt om hvor skakkjørt denne skuta er.
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #376 på: 11. Juli 2017, 22:12 »
Everton har jo fått ny rik eier. ellers er jo det lag vi er på høyde med .Er vel ikke mer enn 4-5 sesonger siden så var Newcastle sammen med Arsenal og United de eneste klubbene i pl som gjorde penger. Så skakkjørt er vi nok ikke. Nedrykk tar jo litt selvfølgelig. Men Jeg er ganske sikker penga finnes, bare jævli vanskelig å bruke dem. De skal jo gnukke og gni på hver krone. Problemet ligger jo i at Ashley er en businessmann som vil ha gode deals rent økonomisk. og det sier seg selv at det går utover det sportslige.
« Siste redigering: 12. Juli 2017, 10:23 av TooN »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #377 på: 11. Juli 2017, 23:58 »
Me må få oss ny eigar! Heilt idiotisk samanlikna oss med Everton. Som eg skreiv om kvifor i førre innlegg.
« Siste redigering: 12. Juli 2017, 00:00 av lgrinde »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #378 på: 12. Juli 2017, 09:26 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/winger-keen-sign-newcastle-deal-13316978

Håper vi slenger inn et bud nærmere 15 mill på Jacob Murphy etterhvert. Slike signeringer liker jeg, tatt rett ut fra Sir Bobby-boka. Potensielt stor videresalgsverdi bør jo kunne friste selv Ashley.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #379 på: 12. Juli 2017, 09:59 »
Linka til PSG-keeper Alphonse Areola. Nokon her som kjenner til han?
http://www.footballwhispers.com/blog/areola-would-be-the-signing-of-the-summer-for-newcastle-united

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #380 på: 12. Juli 2017, 10:02 »
Synes jeg leste et sted at det kinesiske overgangsvinduet stenger på fredag. Det kan jo være en grun til at overganger går litt tregt. De har jo kødda til hele markedet. Er nok mange spillere som håper og venter på tilbud derfra.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #381 på: 12. Juli 2017, 11:55 »
Godt poeng Andy!

La oss håpe det løsner litt for oss etter det. Gi meg Murphy, Jonny og Appelt Pires over helga så er vi igang ;)

Noen som vil spekulere i hvor mye Jonny vil kunne koste?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #382 på: 12. Juli 2017, 12:03 »
Linka til PSG-keeper Alphonse Areola. Nokon her som kjenner til han?
http://www.footballwhispers.com/blog/areola-would-be-the-signing-of-the-summer-for-newcastle-united

Var et kjempetalent for et par år siden. Er vel kun 24 år nå, så det er en overgang jeg faktisk kunne vært positiv til. I motsetning til Caballero..

Vi har jo en av de aller beste keepertreneren i klubben, i mine øyne hvertfall, så han kan godt få jobbe litt med Areola.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #383 på: 12. Juli 2017, 15:00 »
« Siste redigering: 12. Juli 2017, 15:02 av kung_zlatan »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #384 på: 12. Juli 2017, 15:11 »
http://www.themag.co.uk/2017/07/newcastle-ready-make-offer-jairo-riedewald-report-newcastle-united/

Dette hadde vært en veldig spennende signering synes jeg!

Dessverre:

Despite reported Newcastle interest in the 20-year-old Ajax defender, the Guardian claim that Riedewald is set to sign for Crystal Palace in a deal worth an initial £7.5 million.

He will link up with former Ajax manager Frank de Boer at Selhurst Park, while the Eagles are also set to complete a loan deal for Ruben Loftus-Cheek this week - another reported United target.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #385 på: 12. Juli 2017, 15:23 »
http://www.themag.co.uk/2017/07/newcastle-ready-make-offer-jairo-riedewald-report-newcastle-united/

Dette hadde vært en veldig spennende signering synes jeg!

Dessverre:

Despite reported Newcastle interest in the 20-year-old Ajax defender, the Guardian claim that Riedewald is set to sign for Crystal Palace in a deal worth an initial £7.5 million.

He will link up with former Ajax manager Frank de Boer at Selhurst Park, while the Eagles are also set to complete a loan deal for Ruben Loftus-Cheek this week - another reported United target.

Nå får jeg litt lyst til å grine.... >:( >:( >:(  Er jo ikke helt sikkert Guardian får rett da.. Vi skal visstnok også forsøke å hijacke Diego Rolan sin overgang til Fulham... Nå tror jeg faktisk jeg melder meg ut inntil det er noe skikkelig positivt på gang.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #386 på: 12. Juli 2017, 15:23 »
Ikke noe nytt, men troverdige Martin Hardy sier at Benitez ikke er særlig fornøyd og kan forlate klubben om det ikke skjer noe. Som sagt ikke noe nytt, men at klubben igjen klarer å feile er jo bare helt utrolig. Får vi det ikke til under en såpass merittert trener så er det bare å gi opp alt under dette regimet.

Nå er vi snart i midten av juli. Vi må nesten signere 1-2 spillere i uken for at kabalen skal gå opp. Spillerne vi er ute etter (men noen få unntak) er også fryktelig lite engasjerende. Murphy synes jeg ser spennende ut, men vi trenger samtidig et klarere førstevalg på vingplass.
« Siste redigering: 12. Juli 2017, 15:29 av Fluffy »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #387 på: 12. Juli 2017, 16:34 »
Riedewald hadde vært en særs spennende signering, akkurat slike type signeringer vi burde gjøre nå. Sammen med Areola :)

Bare så fryktelig synd at vi ikke gjør det! :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #388 på: 12. Juli 2017, 20:21 »
Arnautovic fra Stoke anyone? Ellers nitrist sommervindu. Sjekker ståa hver time men det begynner på en måte å ødelegge dagene mine nå ....

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #389 på: 12. Juli 2017, 20:48 »
Arnautovic fra Stoke anyone? Ellers nitrist sommervindu. Sjekker ståa hver time men det begynner på en måte å ødelegge dagene mine nå ....
West Ham har akkurat fått et bud på 20£m avslått  :)
Men helt enig. Trodde faktisk vi skulle klare å lokke til å oss spillere litt over vår egen hylle med Benitez, men ledelsen gjør jo sitt ytterste for å irritere han virker det som. Spillerne vi blir linket til er jo nesten like trist.