20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]  (Lest 41742 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
VS.





På tide å legge den tunge kampen mot Liverpool bak seg og se fremover. Det kan bare gå en vei nå, og det er oppover. La oss håpe det skjer allerede på lørdag!

Ewood Park er en bane vi trives relativt godt på, og vant 3-1 der i fjor.

Håper vi starter med denne 11'eren:

------------------------Given----------------------

Beye------Taylor--------Rozehnal-------Enrique

Milner-----------Butt----------Emre----------Zog

---------------Smith------------Martins------------
« Siste redigering: 26. Nov. 2007, 18:42 av danield »

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #1 på: 26. Nov. 2007, 19:56 »
Hvorfor Butt i stedet for Barton? Og hvorfor Smith i stedet for Viduka?

Jeg synes Butt og Smith spilte såpass dårlig sist(for ikke å snakke om alle de andre kampene) at de ikke fortjener en plass i elleveren. Det er jo dette som er det mye omtalte som det må gjøres endringer på. Smith og Butt er to av sinkene. På tide at vi innser det.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #2 på: 26. Nov. 2007, 20:00 »
Alan Smith er spiss, ikke midtbanespiller, og da han spilte sammen med Oba mot Everton spilte han glimrende også! Jeg ser veldig gjerne Smith på topp mot Rovers fremfor en rusten Viduka som ikke er i form.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #3 på: 26. Nov. 2007, 20:03 »
Synes selv at man skal ta Smith og Martins på topp.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #4 på: 26. Nov. 2007, 20:08 »
Lykkes vi med overgangene våre, samtidig somvi tør å spille fotball, kan vi meget vel vinne...Nå har jeg vært optimist(noe jeg er av natur) i alle våre kamper hittill, så på lørdag tror jeg vi taper 0-4.. ;)

Beklager redigering i innlegget ditt kø1, jeg trykket på feil redigerknapp. Legger meg flat.
« Siste redigering: 26. Nov. 2007, 20:14 av Fredrik »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #5 på: 26. Nov. 2007, 20:10 »
Hvorfor Butt i stedet for Barton? Og hvorfor Smith i stedet for Viduka?

Jeg synes Butt og Smith spilte såpass dårlig sist(for ikke å snakke om alle de andre kampene) at de ikke fortjener en plass i elleveren. Det er jo dette som er det mye omtalte som det må gjøres endringer på. Smith og Butt er to av sinkene. På tide at vi innser det.
Barton og Emre blir for lett i en match vi garantert vil bli presset bakover. Derfor mener jeg vi trenger krigeren Butt som kan vinne duellene på midten. Samtidig er Viduka tregere og fetere enn noen gang, og Smith sammens med Oba på topp er spennende. Det er spiss Smith er, ikke midtbanespiller.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #6 på: 26. Nov. 2007, 20:12 »
Jeg er helt enig i at Smith er bedre som spiss og at han i de fleste kampene under Sam har blitt malplassert på høyrevingen eller andre plasser, og kan for så vidt være enig i at han starter foran Viduka i denne kampen. Mener fortsatt at Barton bør spille dog.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #7 på: 26. Nov. 2007, 20:27 »
Barton er ikke i form ennå, og i en kamp som denne trenger vi en skikkelig kriger, som gir absolutt alt hele tiden. Det er Butt. Han er en ryddegutt, som ikke går av veien for å meie ned jyplinger som Santa Cruz, dersom de prøver seg, for så å stikke av med ballen. Vi MÅ ha en formsterk Emre på banen. Det sier seg selv.

Smith bør selvsagt starte for Viduka på topp. Han er i klart bedre form enn vår lubne australske venn, og er klart bedre som spiss enn som midtbanespiller.

Smith og Butt er fightere. De ga 110% i alle dueller mot Liverpool, og var blant de få som prøvde å bidra med noe positivt i den kampen. De lyktes ikke i like stor grad offensivt, men når de ikke har med seg lagkameratene så er det svært vanskelig. Butt gjorde faktisk en god kamp mot Liverpool.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #8 på: 26. Nov. 2007, 20:36 »
Og det er antakeligvis denne fighterviljen som blir utrolig viktig for å snu den dårlige trenden akkurat nå. Vi trenger rette innstillingen og never say die-mentaliteten ute på banen. Emre og Barton kan lett bli litt for offensivt spesielt i en kamp som denne, og dessuten er enda ikke Barton 100%. Så å sett Butt og Emre sammen er slettes ikke en feil tanke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #9 på: 26. Nov. 2007, 20:51 »
Støtter laget. Vil egentlig ha Viduka istedenfor Smith siden Viduka er vår mest duellsterke spiss, men så rusten som han var mot Liverpool fortjener han ikke å starte. Butt må også spille siden vi trenger en ryddegutt på midtbanen og Barton er ikke i god nok form enda.

Håper på at vi presterer bedre og poeng er ingen umulighet selv om Blackburn virker veldig sterke.

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #10 på: 26. Nov. 2007, 20:52 »
Tror viduka synger på sitt siste vers nå ;D

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #11 på: 26. Nov. 2007, 20:54 »
Tror viduka synger på sitt siste vers nå ;D

Det tror jeg ikke. Han har vært skadet og når han starter sin første kamp med en gang er det ikke rart han er rusten. Han kommer tilbake, men trenger noen flere treninger og mer matchtrening før han er i toppslag igjen.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #12 på: 26. Nov. 2007, 20:55 »
Tror viduka synger på sitt siste vers nå ;D

BigSam elsker Viduka....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #13 på: 26. Nov. 2007, 20:57 »
Rovers har ikke vunnet på 4 kamper, så det er ikke en helt umulig oppgave, selv om vi møter et skittent Hughes-lag.
Viduka synger nok ikke på siste verset, men mannen har vært mye skadeplaget og spilt svært få kamper sammenhengende. Han har vel spilt mindre sammenhengende enn Owen og Emre har vel?
Viduka er en glimrende spiss fortsatt, som han viste innledningsvis. I form er han for meg fortsatt et klart førstevalg dersom vi skal fortsette å spille med stor-liten-komboen i angrep.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: 1/12: Blackburn - Newcastle 16.00 [Canal+ Sport Extra]
« Svar #14 på: 26. Nov. 2007, 21:36 »
Og det er antakeligvis denne fighterviljen som blir utrolig viktig for å snu den dårlige trenden akkurat nå. Vi trenger rette innstillingen og never say die-mentaliteten ute på banen. Emre og Barton kan lett bli litt for offensivt spesielt i en kamp som denne, og dessuten er enda ikke Barton 100%. Så å sett Butt og Emre sammen er slettes ikke en feil tanke.

Jo, delvis enig i den. Men vi ikke få dei som kan gjøre noe med ballen til å begynne å jobbe litt ?
Mitt lag mot Rovers:
--------Given-------
Beye-Taylor-Rozehnal-Enrique
Milner-Barton-Emre-Zog
-------Martins---Viduka---

Benk: Harper, Cacapa? (Edgar), Butt, Smith, Geremi....

Hadde gjerne sett at eg hadde funnet en spiller eg kunne sutte på beken istedet for Geremi, men det fant eg ikke. Makan til innstilling i Pool-kampen... >:(