20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ambrose til Charlton  (Lest 3577 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Ambrose til Charlton
« på: 10. Juni 2005, 12:38 »
And yet another possibly pending departure could see midfielder Darren Ambrose on his way to Charlton next week, once he returns from international duty in France with England's U20 side.

Sources in Suffolk indicate that Addicks boss Alan Curbishley has intimated to recently-arrived new signing Darren Bent that he is looking to add Ambrose to his stable of ex-Ipswich players.

Nufc.com
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mr. Rasmussen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 91
    • Vis profil
Ambrose til Charlton
« Svar #1 på: 10. Juni 2005, 12:51 »
hmm...liker det ikke. Har tro på Ambrose, og håper han fortsetter. Han har ikke helt innfritt vil jeg si, men håper at an utvikler seg og til slutt en plass i 11'ern.

Men......på en annen side: Om vi får gode penger for han, så burde vi gjøre det. Og handle inn en "sikker-god" spiller. Som blant annet Emerton eller SWP:)
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Ambrose til Charlton
« Svar #2 på: 10. Juni 2005, 13:15 »
Jeg vil ikke se at Ambrose forsvinner, har også tro på gutten!

Han har stort potensiale, og jeg mener det er feil å selge unge spillere av Ambrose' kaliber!
Det bør isåfall bli en pen slump penger, men jeg tviler egentlig på at dette er sant i det hele tatt! Eller så er det fordi jeg ikke vil tro det!

Ambrose, Milner, N'Zogbia, Taylor, Ramage å de gutta der bør være med i fremtidsplanene til Newcastle United mener nå jeg ivertfall!

Bjørn - har ingen plan
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Ambrose til Charlton
« Svar #3 på: 10. Juni 2005, 13:34 »
Tragisk å selge Ambrose... Det lille han har fått vist seg i Newcastle-trøya har vært positivt, og mot Man U på OT var han svært god (9'er på børsen og kåret til MoM av SkySports panel).

I tillegg er han en av de særdeles få midtbanespillerne i klubben som er målfarlig. Målstatistikken og effektiviteten til eksempelvis Kieron Dyer og Jermaine Jenas er midlt sagt skremmende...

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Ambrose til Charlton
« Svar #4 på: 10. Juni 2005, 14:21 »
Er enig med dere alle. Ambrose burde ikke selges. Han har et stort potensiale, og jeg føler at han har noe å bevise i framtiden.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Ambrose til Charlton
« Svar #5 på: 10. Juni 2005, 15:19 »
Sitat fra: "Jarle"
Tragisk å selge Ambrose... Det lille han har fått vist seg i Newcastle-trøya har vært positivt, og mot Man U på OT var han svært god (9'er på børsen og kåret til MoM av SkySports panel).

I tillegg er han en av de særdeles få midtbanespillerne i klubben som er målfarlig. Målstatistikken og effektiviteten til eksempelvis Kieron Dyer og Jermaine Jenas er midlt sagt skremmende...


Du har selvfølgelig helt rett i det du sier, og det at han presterer såpass godt med såpass begrenset spilletid er rett og slett imponerende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Ambrose til Charlton
« Svar #6 på: 10. Juni 2005, 23:49 »
Ville vært typisk å selge Ambrose nå når han har starte å glimte til. Han har imponert i youth turneringa som var nå, har hatt en del assist og newcastle spillerne har framståd positivt. Så da er det vel på tide å kvitte seg med han :|
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Ambrose til Charlton
« Svar #7 på: 11. Juni 2005, 16:17 »
Selger gjerne Ambrose om SWP kommer inn som erstatter :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Re: Ambrose til Charlton
« Svar #8 på: 11. Juni 2005, 17:21 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Selger gjerne Ambrose om SWP kommer inn som erstatter :-)


Selv om vi skulle klare å matche verdiene ManC krever, venter fortsatt et annet hinder også, SWP selv må ville komme til Paradis. Det er slettes ikke sikkert han vil dessverre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Re: Ambrose til Charlton
« Svar #9 på: 11. Juni 2005, 18:05 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Sitat fra: "Asbjørn"
Selger gjerne Ambrose om SWP kommer inn som erstatter :-)


Selv om vi skulle klare å matche verdiene ManC krever, venter fortsatt et annet hinder også, SWP selv må ville komme til Paradis. Det er slettes ikke sikkert han vil dessverre.

Psycho må da kunne legge inn noen godord, vel.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Re: Ambrose til Charlton
« Svar #10 på: 11. Juni 2005, 18:07 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Sitat fra: "Asbjørn"
Selger gjerne Ambrose om SWP kommer inn som erstatter :-)


Selv om vi skulle klare å matche verdiene ManC krever, venter fortsatt et annet hinder også, SWP selv må ville komme til Paradis. Det er slettes ikke sikkert han vil dessverre.

Psycho må da kunne legge inn noen godord, vel.


Hehe, vel, joa, men da må han kanskje stoppe kjeften på SWP's egen far  :wink:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

DanMan

  • Gjest
Ambrose til Charlton
« Svar #11 på: 13. Juni 2005, 12:04 »
Enig her, vil være trist om Ambrose drar.. Det var ikke uten grunn at jeg ville spille med han mot Man U i FA-cupen (da ble jeg forøvrig motsagt her inne), og han er ung, har fart, er pasnings- og innleggsdyktig og på toppen av det hele er han jo målfarlig - han har et meget godt skudd.

Bli, Darren, bli...