20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrea Barzagli til St.James?  (Lest 6425 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Andrea Barzagli til St.James?
« Svar #15 på: 18. Juli 2007, 19:13 »
Gallas hadde vært drøm. Men tror du han velger å gå fra "ambisjonsløse lille Arsenal" til store Newcastle? Jeg har mine tvil på at Sam har ført oss sålangt allerede, jeg...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Andrea Barzagli til St.James?
« Svar #16 på: 18. Juli 2007, 19:24 »
For å si det sånn; Jeg føler at Newcastle har større ambisjoner enn Arsenal om dagen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Andrea Barzagli til St.James?
« Svar #17 på: 18. Juli 2007, 19:25 »
Arsenal er dog enda i CL, mens vi må først bevise at vi har et lag verdig en Europacupplass overhodet. Tviler litt på at Gallas, dersom han først skifter klubb, går til en klubb uten CL-plass, og antakeligvis ihvertfall ikke en uten noe i Europa.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Andrea Barzagli til St.James?
« Svar #18 på: 18. Juli 2007, 19:28 »
Arsenal og Newcastle har vel like ambisjoner. Minimum topp 6 og forhåpentligvis topp 4 ??

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Andrea Barzagli til St.James?
« Svar #19 på: 18. Juli 2007, 19:34 »
Arsenal vil nok minst gå for CL-plass. Trur dei vil bli bedre i år, 2. plass tippa eg.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Andrea Barzagli til St.James?
« Svar #20 på: 18. Juli 2007, 19:37 »
Jeg tipper 5!;)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Andrea Barzagli til St.James?
« Svar #21 på: 18. Juli 2007, 19:47 »
Jeg aner ikke, jeg. Så at Sir Alex mente Arsenal kom til å være mye bedre denne sesongen enn forrige. For meg er de et stort usikkerhetsmoment. De kan enten overraske og blande seg inn helt i toppen, eller de kan slite stort med å beholde CL-plassen. Håper selvsagt siste, selv om det hadde gitt meg mye mer glede å sett LFC fucke alt til denne sesongen! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Andrea Barzagli til St.James?
« Svar #22 på: 18. Juli 2007, 19:50 »
Trodde Arsenal skulle kjempe om gullet denne sesongen jeg!
Tviler på at de er så dårlige som alle skal ha det til. Kom jo på 4. plass forrige sesong, samme poengsum som LFC (eller der omkring!?), da var spillere som Henry, van Persie og Gallas MYE ute med skader. Må også ta med at ung-guttene til Arsenal er ett år eldre og derfor har et år mer med rutine.
Til sist, de som så Ligacup finalen mellom Chelsea og Arsenal sitt ungdomslag så vel hva som bor i disse "guttevalpene" og hvordan Wenger satser på rekrutteringen. De kjørte jo til tider "ball i hatt" med Chelsea sine stjerner, til tross for tap.

Ser ikke helt at Arsenal er så fryktelig mye dårligere enn LFC!?! Torres (scorer vel mellom 12-15 mål i La Liga i snitt), Voronin og Benayon er greie forsterkninger, men ikke noe bedre enn de "vi" (NUFC) har hentet.

Så nærmer vi "oss" Arsenal, bør "vi" pinadø nærme "oss" LFC også! Det mener/tror ihvertfall jeg!

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Andrea Barzagli til St.James?
« Svar #23 på: 18. Juli 2007, 19:54 »
Arsenal er klart bedre enda. De har flere kvalitetsspillere og bredere stall pr dags dato. Arsenal kan godt være med å kjempe om gullet kanskje allerede i år. Tror de klarer en fin 2 plass bak Chelsea jeg. Man Utd "flopper" og tar 3 plassen. Så er det tett mellom Liverpool, Tottenham og Newcastle. Newcastle tar enten 4, 5 eller 6 plass. Flopper nok ikke i år og tar en 7. 6 plass er godkjent.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Andrea Barzagli til St.James?
« Svar #24 på: 18. Juli 2007, 20:09 »
Er det eit lag blandt "dei 4 store" eg unnar suksess er det Arsenal. Dei har ikkje så mange medgangssupporterar, dei spelar fin fotball og brukar relativt små summar på transfer. I tillegg satsar dei mykje på yngre spelarar.

Man U unnar eg lite godt, har alltid hata den klubben, og masse med fjortis medgangs trekker ned.

Liverpool er dei eg hata mest, pga idiot fans med overdreven tru på eget lag. Liverpool utanfor topp-4 hadde vore supert.

Chelsea har eg ikkje noke spesielt i mot, heller dei enn Liverpool og Man U.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Andrea Barzagli til St.James?
« Svar #25 på: 18. Juli 2007, 20:18 »
En god oppsummering der Øyvinden. Av "de 4 store" er Arsenal klart det laget jeg sympatiserer med, og av de grunnene du ramser opp.

Alle de hersens "såkalte Liverpool" supporterene som "våkner til live" hver gang klubben nærmer seg noe stort, men som alltid blir borte i mindere "glamorøse tider igjen". Og så minner de oss om alt de vant den gang da, gjerne før de selv var født, jada, det liker vi!

Chelsea vet jeg ikke helt med. Det er i ferd med å endre synet mitt på MænJu LITT. Men det er fortsatt langt igjen. Har enorm respekt for Ferguson og det han har bygd opp over så lang tid. I tillegg så opptrer han som regel ganske profesjonelt, og i allfall i forhold til en viss portugiser. Når du ser hvordan Chelsea har herjet de siste årene og kjøpt seg til suksess så setter det ting litt i persepktiv og viser iallfall hvordan Ferguson og co har bygd seg opp over tid.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Andrea Barzagli til St.James?
« Svar #26 på: 18. Juli 2007, 20:24 »
Er 100 % enig med Øyvinden. Akkurat slik jeg tenker om top 4. Arsenal har jeg sansen for. Manchester United misliker jeg, Liverpool misliker jeg sterkt og Chelsea verken liker eller misliker jeg.

Arsenal
Chelsea
Manchester United
Liverpool

# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Andrea Barzagli til St.James?
« Svar #27 på: 18. Juli 2007, 20:58 »
Enig med dere over meg her, bare at jeg bytter plass på LFC og ManU! Fordi ManU er den klubben jeg misliker aller mest, UTEN TVIL!!!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Andrea Barzagli til St.James?
« Svar #28 på: 18. Juli 2007, 23:09 »
Arsenal
ManU
Chelski
LFC

Chickenman formulerer bra hva jeg føler for LFC-supporterne. Pluss at de har mange ekle mennesker i laget sitt.
For noen år siden ville jo ManU vært heeelt nederst, men av en eller grunn har det nokså intense hatet mot de fadet ganske så godt ut. Har stor respekt for Sir Alex.
Arsenal har alltid vært mitt "andrelag" i PL. Rett og slett fordi de spiller herlig fotball og har/har hatt fantastiske fotballspillere som Vieira, Henry, Keown, Adams, Fabregas, osv!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Andrea Barzagli til St.James?
« Svar #29 på: 18. Juli 2007, 23:27 »
Jeg vedda 500 spenn med sjefen i dag om hvem som kommer øverst av Newcastle og Arsenal neste år. Han er helt overbevist om at Arsenal kommer til å vinne serien neste år.