20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Avstemming: Sibierski ferdig i Newcastle  (Lest 5284 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Avstemming: Sibierski ferdig i Newcastle
« Svar #1 på: 22. Mai 2007, 13:21 »
Gode nyheter. For gammal og ikkje god nok til å heve laget, bør heller bli satsa på yngre spelarar eller evt kjøpe en ny og bedre spiss.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Avstemming: Sibierski ferdig i Newcastle
« Svar #2 på: 22. Mai 2007, 13:22 »
Her tror jeg newcastlefansen er unisont enige i at dette var det rette. Det hadde ikke gjort noe å hatt Sibbe i ett år til, men noe mer er uaktuelt. Dette baner vei for Andrew Carrol, samt at det virker ganske sikkert at Big Sam kommer til å handle minst én spiss.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Avstemming: Sibierski ferdig i Newcastle
« Svar #3 på: 22. Mai 2007, 13:31 »
Jeg tror Big Sam har satt ned foten her akkurat som med Pavel:

Meanwhile, Pavel Srnicek has expressed his disappointment at being released following Allardyce's appointment last week. The Czech said: "It was a big disappointment as I had agreed with the club that I would stay for a year and then end my career. Unfortunately, not everything in our lives turns out as we wish it to."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Avstemming: Sibierski ferdig i Newcastle
« Svar #4 på: 22. Mai 2007, 13:33 »
Mido hadde vært et typisk Big Sam kjøp som jeg hadde vært fornøyd med.

Mido's future at Tottenham looks increasingly uncertain after the Egypt striker admitted he is unsettled at White Hart Lane. The 24-year-old only made seven Barclays Premiership starts this season and was on the verge of signing for Manchester City at the end of the January transfer window only to agree to stay with Spurs and assess his options this summer. His first season since making his loan from Roma a permanent deal has been hampered by injuries which have limited his availability and resulted in just five goals.


He said: "I would be lying if I said that I am happy at Spurs. Any player who doesn't play will not feel happy."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Avstemming: Sibierski ferdig i Newcastle
« Svar #5 på: 22. Mai 2007, 13:36 »
Mido er klasse, blandt afrikas absolutte beste spelarar. Kan ikkje han også spele kant eller var det berre på CM?

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Avstemming: Sibierski ferdig i Newcastle
« Svar #6 på: 22. Mai 2007, 13:54 »
Carr nestemann ut?

The next player destined to be on his way out of Newcastle is Antoine Sibierski who has rejected a one-year extension at the club, as he looks to secure a two year contract elsewhere. Meanwhile Stephen Carr is being linked with a move to Birmingham City.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Avstemming: Sibierski ferdig i Newcastle
« Svar #7 på: 22. Mai 2007, 13:55 »
Som jeg sa i en annen tråd: syns dette var det eneste riktige. Han ble mest sannsynlig tilbudt en ny ettårskontrakt, hvilket er OK for en spiller som Sibierski, men da han selv ville ha mer satte klubben ned foten. Virker som en fornuftig og profesjonell avgjørelse sett med mine øyne iallfall. Noen fremtidens mann var ikke Sibierski uansett. Alikevel skal vi være takknemlig for det han bidro med i den ene sessongen han var her. Tatt i betraktning at han kom gratis, og neppe var blant de best-lønnede (kan man skrive det?) i klubben syns jeg han bidro helt greitt.

Hva Mido gjelder så hadde det kanskje vært en ideell spiller å hente inn? Antagelig ikke "mors beste barn", men Big Sam ser ut til å vite hvordan den sorten skal håndteres. Mido er vel en relativt stor og sterk spiss også, noe som absolutt ikke er en ulempe slik stallen vår ser ut pr idag.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Avstemming: Sibierski ferdig i Newcastle
« Svar #8 på: 22. Mai 2007, 13:57 »
Carr nestemann ut?

The next player destined to be on his way out of Newcastle is Antoine Sibierski who has rejected a one-year extension at the club, as he looks to secure a two year contract elsewhere. Meanwhile Stephen Carr is being linked with a move to Birmingham City.
Ikke noe jeg vil komme til å miste nattesøvnen over iallfall :)

Den opprenskingen det kan se ut som kommer til å skje nå er sårt nødvendig. Jeg håper bare vi lykkes bedre med å hente nye spillere i sommer enn det vi gjorde ifjor. Men med managerbytte er det vel liten grunn til å tvile på det.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Avstemming: Sibierski ferdig i Newcastle
« Svar #9 på: 22. Mai 2007, 13:57 »
Carr nestemann ut?

The next player destined to be on his way out of Newcastle is Antoine Sibierski who has rejected a one-year extension at the club, as he looks to secure a two year contract elsewhere. Meanwhile Stephen Carr is being linked with a move to Birmingham City.

Det hadde vært en drøm! Baba og Carr kunne dratt på dagen, spør du meg.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Avstemming: Sibierski ferdig i Newcastle
« Svar #10 på: 22. Mai 2007, 13:58 »
Carr nestemann ut?

The next player destined to be on his way out of Newcastle is Antoine Sibierski who has rejected a one-year extension at the club, as he looks to secure a two year contract elsewhere. Meanwhile Stephen Carr is being linked with a move to Birmingham City.
Ikke noe jeg vil komme til å miste nattesøvnen over iallfall :)

Den opprenskingen det kan se ut som kommer til å skje nå er sårt nødvendig. Jeg håper bare vi lykkes bedre med å hente nye spillere i sommer enn det vi gjorde ifjor. Men med managerbytte er det vel liten grunn til å tvile på det.

På en annen side kunne det blitt fatalt hvis vi IKKE lykkes med handlingen! Da sitter vi igjen med en tynnere tropp enn noensinne. Ikke at jeg er så redd for at dette kommer til å skje, men.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Avstemming: Sibierski ferdig i Newcastle
« Svar #11 på: 22. Mai 2007, 14:00 »
Carr nestemann ut?

The next player destined to be on his way out of Newcastle is Antoine Sibierski who has rejected a one-year extension at the club, as he looks to secure a two year contract elsewhere. Meanwhile Stephen Carr is being linked with a move to Birmingham City.
Ikke noe jeg vil komme til å miste nattesøvnen over iallfall :)

Den opprenskingen det kan se ut som kommer til å skje nå er sårt nødvendig. Jeg håper bare vi lykkes bedre med å hente nye spillere i sommer enn det vi gjorde ifjor. Men med managerbytte er det vel liten grunn til å tvile på det.

På en annen side kunne det blitt fatalt hvis vi IKKE lykkes med handlingen! Da sitter vi igjen med en tynnere tropp enn noensinne. Ikke at jeg er så redd for at dette kommer til å skje, men.

Føler meg rolig nå som vi endelig har en kvalitetsmanager med solide kontakter :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Avstemming: Sibierski ferdig i Newcastle
« Svar #12 på: 22. Mai 2007, 14:27 »
Carr nestemann ut?

The next player destined to be on his way out of Newcastle is Antoine Sibierski who has rejected a one-year extension at the club, as he looks to secure a two year contract elsewhere. Meanwhile Stephen Carr is being linked with a move to Birmingham City.
Ikke noe jeg vil komme til å miste nattesøvnen over iallfall :)

Den opprenskingen det kan se ut som kommer til å skje nå er sårt nødvendig. Jeg håper bare vi lykkes bedre med å hente nye spillere i sommer enn det vi gjorde ifjor. Men med managerbytte er det vel liten grunn til å tvile på det.

På en annen side kunne det blitt fatalt hvis vi IKKE lykkes med handlingen! Da sitter vi igjen med en tynnere tropp enn noensinne. Ikke at jeg er så redd for at dette kommer til å skje, men.

Føler meg rolig nå som vi endelig har en kvalitetsmanager med solide kontakter :-)
Vi må nok prøve å stole på det ja. Men forstår at det kan være vanskelig, det er ikke akkurat det vi er best bortskjemt med i Newcastle de siste årene...

Grundemaister

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: Avstemming: Sibierski ferdig i Newcastle
« Svar #13 på: 22. Mai 2007, 14:49 »
Dette ser bra ut!

Behold heller Solano et år og bli kvitt Carr med en gang!
I tillegg henter vi inn en høyreback som skal være 1. valg.

Når det gjelder venstresiden så håper jeg vi beholder baba som backup, og får inn en type klassespiller som Bridge eller Baines.

I midten henter vi Collocini og Ben Haim.
Da har vi følgende forsvar neste sesong:

  Ny-Collocini-Taylor-Baines             og back-up:

Solano-Ben Haim-Hunty-Baba/edgar

Tror det er viktig å prioritere forsvaret i sommer.
Fremme har vi jo to+to like spilletyper.. Owen/Martins og Carroll/Ameobi.

Jeg er fullstendig klar over tidligere skader, men:

A. Vi spiller færre kamper neste sesong, ingen e-cup,
B. Big Sam skal få orden på treningsopplegg og fysio-apparatet.
C. Nå får det faen meg være nok "skadeuflaks"


borbis

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 461
    • Vis profil
Sv: Avstemming: Sibierski ferdig i Newcastle
« Svar #14 på: 22. Mai 2007, 15:01 »
Er ganske sikker på at Sam henter inn nye spillere, nå som han kaster ut alt rasket. Så man trenger ikke være redd for det.

Herlig å se at det er noen som setter ned foten og ikke bare gir ut kontrakter. Sibierski er rett og slett for gammel og ikke god nok til å få en 2-årskontrakt. Nå ser jeg bare fremover til seriestart og da skal vi nok få se et mye bedre newcastle-lag allerede i første serierunde. Men man kan ikke garantere seier ;)
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

“It wasn’t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.”