20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 13188 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Alan Smith
« på: 01. Aug. 2007, 15:50 »
Hva skal vi med denne spilleren? Vi har allerede 3 gode spisser, en middels og et kjempe talent.

Når vi har så lite penger, hvorfor må vi bruke det lille vi har på enda en angriper.  Smith har jo tidligere blitt brukt på midtbanen, men har ikke imponert meg noe nevneverdig.

At vi selger Dyer til West ham, og kjøper Smith gjør at Newcastle United blir et dårligere fotball lag i mine øyne.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #1 på: 01. Aug. 2007, 16:06 »
Selge Dyer men å kjøpe Smith gjør Newcastle til et dårligere fotball lag..Hva mener du med det? Hva grunnlag kan du basere det på? Smith er en fotball spiller jeg har sansen for.Kan både spille midtbane og spiss + at han gir 110% hele tiden.Jeg tror også han vill bli enda bedre under Big Sam da man vill få tillitt og spilletid så vill han også utvikle seg som fotball spiller.Jeg er posetiv til kjøp av Alan Smith og håper det går i orden..jeg tror han vill bli en forsterkning.Husk tiden hans i Leeds ;).Han og Viduka tilbake ;D

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #2 på: 01. Aug. 2007, 16:15 »
Jeg skriver det fordi jeg ikke tror han vil tilføre angrepet vårt noe som helst.  Det er den sterkeste linjen vi har.

Han kan gjøre en jobb på midtbanen, men dyer er utvilsomt en bedre midtbanespiller i mine øyne.

Derfor mener jeg at Dyer ut, og Smith inn gjør oss til et dårligere lag, eller tropp om du vil.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #3 på: 01. Aug. 2007, 16:35 »
Alan Smith sin beste kamp for ManU er etter min mening kampen de hadde mot Chelsea på Old Trafford da Fletcher scoret kampens eneste mål. Er vel 2 sesonger siden!?! I den kampen spilte Smith sentral midtbane (eller defensiv midtbane for de som vil det), og detroniserte Frank Lampard, Makelele, osv. Han var på de som en klegg, jobbet, taklet og kjempet hele kampen igjennom. Spesielt Lampard fikk igjennomgå i denne kampen, ble jo omtrent som en statist.
Kan også si at Smith i den nevnte kampen ble kåret til MOM.......

Så at Smith kan brukes i flere posisjoner er det ingen tvil om, og med innsatsviljen og motet hans passer han like godt inn på midtbanen som på topp, mener ihvertfall jeg!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #4 på: 01. Aug. 2007, 16:37 »
Enig med Frode!
Ser for meg en midtbaneduo med Barton og Smith. Motstanderne vil ikke få et sekund ro iløpet av kampen. Det faktum at han i likhet med Dyer også er anvendelig gjør vel at han omtrent erstatter han. Noe ulik spillertype da. Dyer er bedre teknisk og raskere, mens Smith er mer duellsterk og en som bestandig gir det lille ekstra i innsats.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #5 på: 01. Aug. 2007, 16:47 »
Likheten er vel at Smith også er ganske skadeutsatt?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #6 på: 01. Aug. 2007, 16:48 »
Vel. Han har jo fått et benbrudd da, som vel er noe annerledes enn å slite med hamstring og alle mulige andre skader som Dyer. Han er vel ellers ikke kjent for å være så spesielt skadeutsatt vel?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #7 på: 01. Aug. 2007, 17:02 »
Nei Smith er ikke noen spesielt skadeutsatt spiller.

Jeg skriver det fordi jeg ikke tror han vil tilføre angrepet vårt noe som helst.  Det er den sterkeste linjen vi har.

Han kan gjøre en jobb på midtbanen, men dyer er utvilsomt en bedre midtbanespiller i mine øyne.

Derfor mener jeg at Dyer ut, og Smith inn gjør oss til et dårligere lag, eller tropp om du vil.

annern da.Du kan vell ikke ærlig talt mene at Smith gjør Newcastle til et dårligere lag?

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Alan Smith
« Svar #8 på: 01. Aug. 2007, 17:07 »
Helt enig med Frode.

Smith hadde vært et kjempekjøp, og nå som mange supportere har vent ryggen mot Dyer, i tilegg til at Dyer savner å bo i nærheten av familien sin (som gjør han ufokusert på banen) og har hatt en ganske så urolig tid i Newcastle til nå (Skader, slåsskampen med Bowyer osv.) så tror jeg at å erstatte han med Smith, vil gjøre oss mye bedre.
Spesielt på innsats, med også i dueller.
Jeg føler at Smith kan bli en Ballack (som Ballack var i Leverkusen og FCB), men det får tiden vise, først må han signere for Newcastle.
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #9 på: 01. Aug. 2007, 17:10 »
Hehe, ja, samme type, men håper du ikke har forventningene om at han skal bli fullt så god da!
Jeg hadde tatt imot Smith med åpne armer uansett om Dyer hadde forsvunnet eller ei, selv om det da ikke hadde vært en like stor nødvendighet. Nå som Dyer forsvinner er det en nødvendighet med erstatter, og da føler jeg Smith er en bra mann!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Alan Smith
« Svar #10 på: 01. Aug. 2007, 17:21 »
Hehe, ja, samme type, men håper du ikke har forventningene om at han skal bli fullt så god da!
Jeg hadde tatt imot Smith med åpne armer uansett om Dyer hadde forsvunnet eller ei, selv om det da ikke hadde vært en like stor nødvendighet. Nå som Dyer forsvinner er det en nødvendighet med erstatter, og da føler jeg Smith er en bra mann!

Du må ikke glemme at vi har Big Sam som trener da ;)
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Noreng

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #11 på: 02. Aug. 2007, 09:42 »
alan smith er undervurdert

Morphern

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 26
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #12 på: 02. Aug. 2007, 11:26 »
smith var overvurdert, nå er han undervurdert. Uansett: smith er bra og hever nivået i NUFC sin tropp betrakelit, men jeg vil gjerne beholde dyer. LIker han.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #13 på: 02. Aug. 2007, 11:43 »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #14 på: 02. Aug. 2007, 11:47 »
På ingen måter minsfornøyd! Bare håper ikke prisen er altfor høy. 4 millioner pund burde være nærliggende.