20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Status transfermidler  (Lest 1950 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Status transfermidler
« på: 03. Aug. 2007, 19:41 »
Hva er egentlig status? At Sam har £10 til disposisjon? Eller har han mer, bare at Mort vil holde tøylene strammere rundt tranfervirksomheten, enn det Sheperd gjorde?

Håper dere skjønner. Dårlig formulert, er litt tipsy ;)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Status transfermidler
« Svar #1 på: 03. Aug. 2007, 19:51 »
Har du lest nyhetene på newutd.no i dag?

Mort har uttalt at pengene kommer, men kun på de riktige spillerne. Derfor er det vel kun den innerste ringen i Newcastle som vet hva vi har å bruke.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Status transfermidler
« Svar #2 på: 03. Aug. 2007, 20:20 »
Jeg lurer på hva Mort menere med de "riktige" spillerne men det hadde vært intresangt å finne ut hvor mye vi egentlig har å rutte med.Riktige spillerne mener han vell da de nødvendige forsterkningene vi trenger for å forsterke laget,Men vill for eks Alan Smith være en av dem? Forsvaret blir jo da en første prioritering av de områda hvor vi trenger forsterkning med midtbanen.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Status transfermidler
« Svar #3 på: 03. Aug. 2007, 20:24 »
Skjønner meg ikke på nødvendigheten av disse spekulasjonene. Jeg forholder meg kun til det Mort og Allardyce sier. Pengene følger spillerne, sier Mort. Det holder for meg. Jeg stoler på det, og er dermed sikker på at hvis Baines blir tilgjengelig og ønsker å spille for Newcastle, så får vi pengene vi trenger til å kjøpe ham. Og hvisomatsåfremtifall at Ronaldinho plutselig skulle ønske seg til Newcastle, så har vi sikkert penger nok til han også.

Tror ikke Mort og Ashley har satt noen bestemt grense for hvor mye penger Sam kan handle for. Men det betyr ikke at vi kan splæsje ut 100 millioner her og 100 millioner der uten tanke for hva vi faktisk bruker pengene på. Vi skal ikke bli som Chelsea heller, der spillerne følger pengene, hvis noen skjønner hva jeg mener.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Status transfermidler
« Svar #4 på: 03. Aug. 2007, 20:27 »
Baines blir nok ikke Newcastlespiller.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Status transfermidler
« Svar #5 på: 03. Aug. 2007, 20:48 »
Nei, ser ut som om Sam har lurt media til å tro det, mens han gikk for noen helt uventede.
Ser ut som om pengene kom, omsider :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida