20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Korrupsjon i engelsk fotball - Allardyce pressa til å trekka seg.  (Lest 4108 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
http://www.telegraph.co.uk/football/2016/09/27/sam-allardyce-loses-job-as-england-manager-after-telegraph-inves/

http://www.tv2.no/sport/8621198/

"Ifølge avisen har åtte nåværende og tidligere Premier League-managere tatt imot bestikkelser i forbindelse med kjøp av spillere. I tillegg er to managere i Championship-klubber trukket inn i saken. Hvilke managere og klubber det er snakk om, går Telegraph ikke ut med."

Bør me vera bekymra? :o  Kan Benitez ha nokon svin på skogen? Kjenner på meg at noko er i emning :-\

Ser nokon nemner at Monk og Warnock kan vera 2 av dei 8. Fotballen må jo vera noko av det mest korrupte "organisasjonen" som finst.
« Siste redigering: 28. Sep. 2016, 08:32 av lgrinde »

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Blant favorittene til å erstatte Allardyce er Crystal Palace-manager Alan Pardew, skriver avisen Independent.

Må jo bare le... Bare de ikke går etter Rafa

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Nigel Pearson plutselig suspendert i Derby. Nå har han ustabil nok til at han kan ha klikka, men tenkte med en gang på denne saken.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Når kom dette regelverket?
Er noen år siden Rafa var i England sist, og mulig reglene da var annerledes?

At Pardwho skal ta over skuta til England er jo helt sykt, både sportslig, men også fordi han kanskje er min favoritt til å være øverst på den skandalelista. Er sikkert en grunn til at FA venter med ansettelsen etter ytterligere 4 matcher.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Pardew har hatt altfor lite makt de siste årene til å være langt oppe på denne lista, tror jeg.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Da er Hasselbaink og Barnsleys assistent avslørt. Får håpe det blir med dem i CC
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Pardew hadde faktisk ikke så forderdelige resultater i Newcastle til tross for tidenes missnøye... Det var under Carver og MClaren ting virkelig gikk galt. Pardew hadde vel noe sånt som 750 millioner i netto pluss i overganger,,, og det etter å ha gjort om en nyopprykket klubb til en klubb full av spennende profiler som Cisse, Ba, Sissoko, Ben Arfa, Cabaye, Tiote og flere spennende talenter... Når england ABSOLUTT skal ha en engelsk trener. Og evner å gi Hodgson en ny sjanse etter å ikke ha en eneste seier i VM, i gruppe med Costa Rica. Da vitner det ikke om mange gode engelske alternativer...Si meg en engelsk trener som er bedre egnet enn Pardew...? Det er jo ikke akkurat haugevis med gode alternativer... Han holdt oss solid i PL. Hva gjorde Hodgson med Liverpool og England? Hva gjorde MCLAREN med oss og England? Hva gjorde Carver med oss? Pardew gikk nesten en milliard i pluss og endte på alt fra 5te plass til trygg plass... MClaren brukte en milliard og røyk ned... Carver klarte kunststykket å tape 8 kamper på rad og det var bare flaks at vi ikke rykket ned året før... Mannen jeg ikke var noe stor fan av,
 med tanke på at jeg ønsket en klassetrener,, var jo kanongod om vi skal sammenligne...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Slapp av. Jeg skrev dette som i "Pardew skal ta over England? Hvorfor i alle dager må man kun se på kun på managere fra England"...
« Siste redigering: 12. Okt. 2016, 13:28 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Ja antok det.... Men av engelske trenere om de har bestemt seg for en engesk uansett kvalitet. Så er faktisk Pardew å foretrekke fremfor hodgson og mclaren... Men nivået på engelske trenere er jo mirakuløst lavt.... Eneste spennende jeg kommer på kunne kanskje vært en alan shearer...  Så rart de ikke går for en utenlandsk etter alle fiaskoene... Nå gikk det riktnognok dårlig med svennis og capello og...