20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 328998 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

  • Gjest
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1110 på: 04. Mars 2012, 18:11 »
Leser også litt mellom linjene. Bør spele mot Arsenal, det er verdt fall noko av det nærmeste du finner "perfekt" kamp for Ben Arfa.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1111 på: 04. Mars 2012, 18:19 »
Men Arsenal er en vanskelig motstander og da trenger vi nok en gang "defensiv trygghet über alles", det er jo en stor fare for at Ben Arfa kan miste ballen, og da blir det jo automatisk mål imot, skal man tro hans kritikere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Christian

  • Gjest
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1112 på: 04. Mars 2012, 18:21 »
 :nervøs: Korleis kunne eg gløyme det.  ???

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1113 på: 04. Mars 2012, 18:25 »
Konklusjonen blir jo dermed slik: Hatem Ben Arfa kan tilby oss enorme mengder kreativitet fremover på banen, og han er fantastisk når han spiller så godt som i dag. Men han er ikke like stabil, og presterer ikke like utrolig bra i hver eneste kamp, og det er ikke godt nok for et så godt lag som Newcastle, som tross alt ligger på sjetteplass i PL. Det er en viss fare for at Ben Arfa mister ballen når han ikke er i superduperkanonform, og hvis han mister ballen blir det automatisk baklengsmål. Dermed kan han ikke spille noen kamper fra start, hvor det er en risiko for at vi slipper inn mål. Og det er en risiko i alle kamper, dermed kan ikke Ben Arfa starte noen kamper! :koko:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1114 på: 04. Mars 2012, 18:33 »
Ser ut som at lyset har gått opp for Pardew. Oppførselen hans i forbindelse med straffen var for øvrig forkastelig.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Christian

  • Gjest
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1115 på: 04. Mars 2012, 18:35 »
Konklusjonen blir jo dermed slik: Hatem Ben Arfa kan tilby oss enorme mengder kreativitet fremover på banen, og han er fantastisk når han spiller så godt som i dag. Men han er ikke like stabil, og presterer ikke like utrolig bra i hver eneste kamp, og det er ikke godt nok for et så godt lag som Newcastle, som tross alt ligger på sjetteplass i PL. Det er en viss fare for at Ben Arfa mister ballen når han ikke er i superduperkanonform, og hvis han mister ballen blir det automatisk baklengsmål. Dermed kan han ikke spille noen kamper fra start, hvor det er en risiko for at vi slipper inn mål. Og det er en risiko i alle kamper, dermed kan ikke Ben Arfa starte noen kamper! :koko:
Spot on!  :clap:

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1116 på: 04. Mars 2012, 18:53 »
Jeg er overbevist om at Pardew aller helst vil bruke Ben Arfa, men at han synes prestasjonene hans har vært litt for variable til å få fast plass. Ingen ting er bedre enn om Ben Arfa kan spille sånn som han gjør i dag hver uke, for da er han eksepsjonell.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1117 på: 04. Mars 2012, 19:56 »
Ben Arfa gjør mer positive ting de første 20 minuttene av andre omgang enn obertan har gjort de første 20 kampene denne sesongen.

Deilig å se at vi har en fotballspiller som prøver å spille fotball.
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1118 på: 04. Mars 2012, 20:01 »
Jeg er overbevist om at Pardew aller helst vil bruke Ben Arfa, men at han synes prestasjonene hans har vært litt for variable til å få fast plass. Ingen ting er bedre enn om Ben Arfa kan spille sånn som han gjør i dag hver uke, for da er han eksepsjonell.

Igjen - hvorfor skal han måtte prestere på andre premisser enn sine medspillere?
Jeg vil heller ha en Ben Arfa som spiller utter shite annenhver kamp og fantastisk de andre - fremfor en Obertan som er allround utter shite, eller en Raylor som er allround medioker.
I dag så vi igjen både herligheten Ben Arfa og den frustrerende Ben Arfa. Skaper sjanser ut av ingenting, sender avgårde noen herlige pasninger ingen andre i laget gjør - og skusler vekk et par sjanser fordi han går for lenge med ball. Jeg tar den potensielle frustrasjonen en har med Ben Arfa på banen vel vitende om at han plutselig skaper en stor målsjanse av ren genialitet. Det er jeg villig til!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1119 på: 04. Mars 2012, 20:16 »
Ser ut som at lyset har gått opp for Pardew. Oppførselen hans i forbindelse med straffen var for øvrig forkastelig.

Mot Sunderland er den rett og slett fantastisk!!!

Viser hjerte.
Han kom, ble mett og dett var dett....

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1120 på: 04. Mars 2012, 20:42 »
Ser ut som at lyset har gått opp for Pardew. Oppførselen hans i forbindelse med straffen var for øvrig forkastelig.

Det var no noko før i kampen som framprovoserte ein sopass sterk reaksjon.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1121 på: 04. Mars 2012, 21:10 »
Jeg er overbevist om at Pardew aller helst vil bruke Ben Arfa, men at han synes prestasjonene hans har vært litt for variable til å få fast plass. Ingen ting er bedre enn om Ben Arfa kan spille sånn som han gjør i dag hver uke, for da er han eksepsjonell.

Igjen - hvorfor skal han måtte prestere på andre premisser enn sine medspillere?
Jeg vil heller ha en Ben Arfa som spiller utter shite annenhver kamp og fantastisk de andre - fremfor en Obertan som er allround utter shite, eller en Raylor som er allround medioker.
I dag så vi igjen både herligheten Ben Arfa og den frustrerende Ben Arfa. Skaper sjanser ut av ingenting, sender avgårde noen herlige pasninger ingen andre i laget gjør - og skusler vekk et par sjanser fordi han går for lenge med ball. Jeg tar den potensielle frustrasjonen en har med Ben Arfa på banen vel vitende om at han plutselig skaper en stor målsjanse av ren genialitet. Det er jeg villig til!

Ja. Med det nivået ben arfa har holdt de siste gangene han har vært på banen er han så langt over konkurrentene at han absolutt bør starte. Vi får håpe han klarer å spille bra i 90 min over tid.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1122 på: 04. Mars 2012, 21:34 »
Det er jo ikke verre at dersom han spiller en møkkaomgang ala den han hadde mot Rovers og som Obertan hadde mot Spurs - så byttes han ut i pausen. Uansett syns jeg vi må tillate oss å gi Benny tillit over tid! Det er min bottom line.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1123 på: 04. Mars 2012, 23:00 »
La oss sei det slik. Med den formen me viser no så ser eg ikkje at det kan verte noko verre med å ha HBA frå start i dei 11 siste. Eg er overbevist at han ikkje spelar so dårleg i 2-3 på rad at han fortenar benken i resten. Det er ingenting å tapa på å spela med han frå start.

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1124 på: 05. Mars 2012, 07:25 »
Det viktigste nå er at Pardew har innsett at vi trenger en som Ben Arfa på banen. Så får vi bare se om han gidder å lage plass til han.