20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 327556 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

morgan303

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 610
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #225 på: 22. Des. 2010, 10:53 »
Nja kan vel kanskje bli en tackling eller to som er i overkant hard, men håper som ElvenKind at de holder seg rolig og bare KNUSER Manshitty 3-0!!!

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #226 på: 27. Des. 2010, 03:18 »


Ben Arfa var visst og så kampen.
Andreas Martins

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #227 på: 27. Des. 2010, 20:53 »
Jepp, denne dukket også opp på twitter fra Jose:

Josenufc3
 But im i littebit happy because we see ben arfa again on san james park

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #228 på: 28. Des. 2010, 11:33 »
http://www.caughtoffside.com/2010/12/27/liverpool-hope-to-persuade-5m-newcastle-united-winger-hatem-ben-arfa-to-make-anfield-move/

Liverpool are reportedly considering a move to bring Hatem Ben Arfa to Anfield and will attempt to beat Newcastle United to sealing the French winger on a permanent deal. The 23 year old is currently on loan at St James’ Park but is sidelined with a long term injury after breaking his leg against Manchester City early in the season and Roy Hodgson is hoping to pip the Magpies to securing a deal to bring the Marseille man to Anfield in the summ.


Først og fremst er det Comolli som står for overgangene i Liverpool nå, noe som ikke betrygger meg. Tvert imot. Jeg tviler vel uansett på at Ben Arfa nå plutselig skulle ønske seg til en annen klubb.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #229 på: 28. Des. 2010, 11:35 »
Har ikke Newcastle en klausul på 5 eller 6 mill pund på å kjøpe han ut?
Jeg tror det var snakk om det iallefall, jeg tror og HBA vil spille for Newcastle.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #230 på: 29. Des. 2010, 20:07 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #231 på: 29. Des. 2010, 20:12 »
Er vel 6 mill euro det er snakk om i den artikkelen.

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #232 på: 29. Des. 2010, 20:16 »
Er vel 6 mill euro det er snakk om i den artikkelen.

Pund eller Euro så er det verdt det uansett

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #233 på: 29. Des. 2010, 20:25 »
Bare jeg som ikke leste helt godt. For ivrig etter og poste den ut til dere :P
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #234 på: 29. Des. 2010, 20:30 »
La det skje! Har ikke hatt så mye klasse i klubben siden Woodys dager.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #235 på: 29. Des. 2010, 20:35 »
Ikkje for å vere festbrems, men ingen selvfølge at han er så fantastisk for oss i PL som mange ser ut til å forvente. At han ikke kommer tilbake som samme nivå som før er også en mulighet. Selv om Ben Arfa er en fantatisk spiller, så ser eg ikke helt for meg at han passer som ving i 4-4-2 i PL, men det gjenstår å se.

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #236 på: 29. Des. 2010, 20:44 »
Ikkje for å vere festbrems, men ingen selvfølge at han er så fantastisk for oss i PL som mange ser ut til å forvente. At han ikke kommer tilbake som samme nivå som før er også en mulighet. Selv om Ben Arfa er en fantatisk spiller, så ser eg ikke helt for meg at han passer som ving i 4-4-2 i PL, men det gjenstår å se.

Prøvde han som ving en stund på FM, men det var ingen suksess. Flyttet han frem som en OM, noe som passet han bedre

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #237 på: 29. Des. 2010, 21:45 »
Ikkje for å vere festbrems, men ingen selvfølge at han er så fantastisk for oss i PL som mange ser ut til å forvente. At han ikke kommer tilbake som samme nivå som før er også en mulighet. Selv om Ben Arfa er en fantatisk spiller, så ser eg ikke helt for meg at han passer som ving i 4-4-2 i PL, men det gjenstår å se.

Jeg fikk sansen for HBA da jeg så ham i CL. Da var han strålende mot Pool. Når han er i stand til å finte pool i pølseboden på den tiden pool var på sitt beste defensivt, så har PL inne. Han er kanskje litt som Ronaldo, litt for glad til å druble. Ronaldo fikk fart på sakerne i Scum da han lærte noe meget viktig: når er det tid for å sentre, og når kan man druble. Og akkurat det samme tror jeg gjelder for HBA. Lærer han korrekt tidspunkt for sentre/druble, er han alt for god for Castle.

Fysisk sett er buddet er ikke å bekymre seg for. Bruddområdet blir faktisk sterkere enn hva det var før. HBA brakk heldigvis beina oppå leggen, i motsetning til Eduardo som knakk begge leggbeina nede ved ankelen i tillegg til at ankelen også fikk en trøkk hvis jeg ikke tar helt feil. Bruddområdet blir tykkere enn før, og hvis man brekker beina  lengre ned kan den nye brusken hindre ankelens bevegelighet. Og Eduardo ble jo aldri den samme etter bruddet. Heldigvis skjedde dette ikke med HBA. Legene har jo meldt at han blir 100% frisk. Det mentale kan derimot kanskje bli en utfordring.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #238 på: 30. Des. 2010, 00:23 »
@CaulkinTheTimes George Caulkin
Oy! #NUFC fans - Hatem Ben Arfa will sign for the club on a permanent basis for approx £5m next week. Good news, no? In the paper tomorrow.

@CaulkinTheTimes George Caulkin
Ben Arfa signing will be confirmed at start of next week. Due to return to training at start of Feb.

Journalist fra the times på twitter.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #239 på: 30. Des. 2010, 00:38 »
En seriøs en, sådan! :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida