20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Billetter?  (Lest 25303 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #15 på: 03. Aug. 2006, 16:48 »
Der sier du noe. Merka ikke det først :?

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Billetter?
« Svar #16 på: 09. Aug. 2006, 03:19 »
Det blir dessverre ingen mulighet til å kjøpe kampbilletter via NewUtd kommende sesong:

Sitat
Hi,
Thank you for your ticket enquiry, unfortunately this season we are unable to offer large amounts of tickets to supporters in
advance of general sale, the reason for this is that tickets are readily available approximately 2 weeks prior to each home game
and they can be purchased in a number of different ways; over the telephone with a credit/debit card or online via the official
club website, www.nufc.co.uk.
 
Kind regards
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #17 på: 09. Aug. 2006, 11:24 »
Uffda. Ikke bra...

Er det noen lette måter å skaffe seg billetter på nå da?

lobster

  • Gjest
Billetter?
« Svar #18 på: 09. Aug. 2006, 14:01 »
Virker som sannsynligheten er stor for at det er mulig å skaffe seg billetter via nufc.co.uk to uker før kampen. Det er fortsatt billetter igjen til kampen mot Wigan 19. aug.

Kanskje det blir verre mot de større lagene, men det skal altså være fullt mulig å kjøpe direkte fra klubben.

Magpie84

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 17
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #19 på: 09. Aug. 2006, 23:15 »
Kjipt det derre der, men heldigvis så pleie det å være greit å få fri ifrå jobben på kort varsel, så det satse eg på går fint.

Men det er jo alltid greit å ha ting klart ei god stund på forhånd (fly, hotell).

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Billetter?
« Svar #20 på: 09. Aug. 2006, 23:48 »
Sitat fra: "Magpie84"
Kjipt det derre der, men heldigvis så pleie det å være greit å få fri ifrå jobben på kort varsel, så det satse eg på går fint.

Men det er jo alltid greit å ha ting klart ei god stund på forhånd (fly, hotell).


Enig i det. Det er liksom ikke det samme å bestille tur 2 mnd i forveien, uten å vite med 100% sikkerhet at du får billett til kampen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #21 på: 21. Aug. 2006, 22:28 »
Synd at ikke Newutd.com(no?) får fornyet kvote med billetter i år. Men det skal vel være overkommelig å bestille på nufc.co.uk.
Jeg har i alle fall registrert meg og skal prøve å skaffe meg billett til kampen mot Fulham 9. September.
Er vel ikke verre enn at man sitter klar foran pc'n til rett klokkeslett den dagen billettsalget starter. Da må man vel klare å skaffe seg billett?

Noen som har erfaringer med kjøp av billett direkte fra klubben?
De som har det håper jeg poster sine erfaringer her.

pane

  • Gjest
Billetter?
« Svar #22 på: 23. Aug. 2006, 01:42 »
Hei.

Trenger muligens litt hjelp her. Vi er noen kompiser som har tenkt oss over på Toon - Man U 1. januar. Resten av kompisene mine er Man U supportere men har allikevel lyst til å være med.

Jeg lurer da på om dere har noen forslag til hvordan vi kan få oss en lang helg i Newcastle på billigest mulig vis! Setter stor pris på all mulig hjelp!!

Har i tilegg lest om supportere under 20 som har ordnet seg verge, og i såfall lurer jeg på om det er noen som har tenkt seg over med bår, enten fra Stvg eller Kristiansand som kunne tenke seg å være verge for 3-4 18-19 åringer? :):)

Takker

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #23 på: 23. Aug. 2006, 15:21 »
Du bør passe på at vennene dine ikke tar på seg Manu drakter da og helst later som om de blir glade når Newcastle scorer da eller i det minste at de ikke jubler om ManU skulle scoret, hvis ikke kan det bli bank...

Kjenner forresten en om kjenner en som er Mackem-fan. Han og noen kamerater som er Newcastle fans reiste til St. James Park for å se Newcastle - Sunderland. Han møtte opp i genser åpen med glidelås, med Sunderland drakten unna, idioten (de satt sammen med Newcastle-fansen). Men etter mange stygge blikk og et par trusler om bank måtte han lukke igjen glidelåsen, og når Newcastle scoret ble han pent nødt til å juble og omvendt når Sunderland scoret... Nå har han innrømmet at det i grunnen gjorde mer vondt (iinvendig) en det hadde blitt med bank.  :wink:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #24 på: 23. Aug. 2006, 15:56 »
:)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #25 på: 23. Aug. 2006, 17:47 »
ok

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #26 på: 23. Aug. 2006, 17:48 »
Merkelig om Nussc har avtale om billetter i år når ingen andre får det!

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #27 på: 23. Aug. 2006, 17:51 »
Det har de heller ikke. Jeg sendte mail til dem ang. billett-priser og da henviste de meg til http://www.reiseshop.no. De pakkene de har på siden sin er de pakkene reiseshop tilbyr.

Men det hadde ikke forundret meg om de hadde fått heller, siden de er den ''offisielle'' supporterklubben.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

SverreS

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #28 på: 23. Aug. 2006, 20:30 »
Sitat fra: "pane"
Hei.

Trenger muligens litt hjelp her. Vi er noen kompiser som har tenkt oss over på Toon - Man U 1. januar. Resten av kompisene mine er Man U supportere men har allikevel lyst til å være med.

Jeg lurer da på om dere har noen forslag til hvordan vi kan få oss en lang helg i Newcastle på billigest mulig vis! Setter stor pris på all mulig hjelp!!

Har i tilegg lest om supportere under 20 som har ordnet seg verge, og i såfall lurer jeg på om det er noen som har tenkt seg over med bår, enten fra Stvg eller Kristiansand som kunne tenke seg å være verge for 3-4 18-19 åringer? :):)

Takker


Jeg og en kompis (kanskje flere), skal over på samme tidspunkt (vi er 19 vi også). Vi flyr med Ryanair fra Torp 29. desember og kommer hjem 3. januar. Vi skal bo på Travelodge Newcastle Central. Bodde der i fjor også, og har skrevet litt om det et annet sted på forumet. Helt ok hotell, hvis du ikke er for kravstor... Det var dyrt for hotell disse dagene, men vi betaler ikke mer enn ca 1600,- per pers. for 5 netter. (det er forskjellige priser de forskjellige nettene...) Du kan bestille direkte via nettet på denne linken; https://www.travelodge.co.uk/ (hotellet heter Newcastle Central).

Men det store problemet vårt er også å få tak i billetter til matchen. Kan nok fort ende opp med en litt for dyr løsning...:(

Zidd

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 48
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #29 på: 26. Aug. 2006, 10:15 »
Alternativet er vel å gå på pub når kampen går. Kompis av meg (som er Liverpool fan) gjør det ofte. Dro til Liverpool og om han ikke fikk tak i billetter til under ørten tusen så bare stakk han inn på en pub.
Aldri vært i england  :oops:  :oops:  :oops: så vet ikke, men skal da visstnok væra jævlig til stemning :) Tviler ikke for å si det mildt.