20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu Januar 2018  (Lest 94979 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #330 på: 26. Jan. 2018, 12:26 »
Helt utrolig hvor treigt  denne klubben jobber med overganger.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #331 på: 26. Jan. 2018, 12:31 »
Dei vil ha 20 millionar pund og me byr 14? Dette går aldri.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #332 på: 26. Jan. 2018, 12:44 »
Dei vil ha 20 millionar pund og me byr 14? Dette går aldri.
Like greit. Vil ikke ha han.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #333 på: 26. Jan. 2018, 12:48 »
Dei vil ha 20 millionar pund og me byr 14? Dette går aldri.
Like greit. Vil ikke ha han.

Ser ikkje ut som me får tak i han nei og då tvilar eg sterkt på at me kan greie få tak i den du vil ha :)
Kven vil du ha? Og sei ein som er realistisk.
Ein unggut med eit fancy namn og potensielt ei stor framtid, er ikkje det me treng akkurat no! Me må ha inn folk som kan hjelpa oss i nedrykksstriden frå dag 1.
« Siste redigering: 26. Jan. 2018, 12:50 av lgrinde »

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #334 på: 26. Jan. 2018, 13:23 »
Jeg har trua på han. Det som plager meg er at det ble sagt fra klubben at vi skal ha en 20mill spiss. Hvorfor da ikke kjøpe han for 20 da.

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #335 på: 26. Jan. 2018, 13:39 »
Llambias gikk sommeren 2013 så han er gone. Er Lee Charnley som har jobben med å «strande» overganger nå.
Uansett, det er Ashley som drar i trådene uansett tror jeg. Hans løgner tror jeg ikke på lenger.

Takk for rettelse. meinte så klart Lee Charnley😂

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #336 på: 26. Jan. 2018, 15:37 »
Jeg har trua på han. Det som plager meg er at det ble sagt fra klubben at vi skal ha en 20mill spiss. Hvorfor da ikke kjøpe han for 20 da.

Er vel ingen i klubben som har sagt det. I hvertfall ikke offisielt.

https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-boss-rafa-benitez-14207251
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #337 på: 26. Jan. 2018, 17:06 »
Dei vil ha 20 millionar pund og me byr 14? Dette går aldri.
Like greit. Vil ikke ha han.

Ser ikkje ut som me får tak i han nei og då tvilar eg sterkt på at me kan greie få tak i den du vil ha :)
Kven vil du ha? Og sei ein som er realistisk.
Ein unggut med eit fancy namn og potensielt ei stor framtid, er ikkje det me treng akkurat no! Me må ha inn folk som kan hjelpa oss i nedrykksstriden frå dag 1.

Nei usikker på hvem , men er rimelig sikker på at «dansken» ikke er en som vi kan lene odss på.
Enig i at et fancy ungt navn trolig ikke er løsningen akkurat nå, men på sikt er jo det best. Jeg tror egentlig vi klarer oss helt greit i år uansett.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #338 på: 26. Jan. 2018, 21:05 »
Jeg tror egentlig vi klarer oss helt greit i år uansett.

En så dyktig manager som Rafael Benitez har ikke NUFC hatt på mange år. Må ihvertfall tilbake til SBR sine dager for å finne noe lignende. Vi kan vel uansett nå bare innse at Benitez er tapt om ikke klubben blir solgt.

Kan godt hende at NUFC vil klare seg helt greit, men så vanvittig svake overgangsvinduer og så lite penger som er brukt under Benitez er rett og slett skammelig, og det gir ikke en så dedikert manager som Benitez noen som helst grunn til å fortsette som manager for NUFC.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #339 på: 27. Jan. 2018, 10:20 »
Jeg tror egentlig vi klarer oss helt greit i år uansett.

En så dyktig manager som Rafael Benitez har ikke NUFC hatt på mange år. Må ihvertfall tilbake til SBR sine dager for å finne noe lignende. Vi kan vel uansett nå bare innse at Benitez er tapt om ikke klubben blir solgt.

Kan godt hende at NUFC vil klare seg helt greit, men så vanvittig svake overgangsvinduer og så lite penger som er brukt under Benitez er rett og slett skammelig, og det gir ikke en så dedikert manager som Benitez noen som helst grunn til å fortsette som manager for NUFC.

Veldig einig i det du skiv her. Benitez er garantert tapt om ikkje det verte salg av klubben. Det er i grunn like greitt so lenge Ashley er eigar.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #340 på: 27. Jan. 2018, 11:49 »
Håper og tror det skjer noe salgsfronten når/hvis klubben redder plassen i Premier League. Inntil det får vi bare håpe at Rafa backes såpass at han er fornøyd nok til å bli værende.

https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/rafa-positive-newcastle-sign-striker-14208819

Rafa er positiv til at det vil komme inn en eller annen spiss før DD, får vi bare håpe Ashley og Charnley leverer. De kan når de vil, får vi se om viljen er der?
No fate but what you make

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #341 på: 27. Jan. 2018, 15:26 »
Jeg tror egentlig vi klarer oss helt greit i år uansett.

En så dyktig manager som Rafael Benitez har ikke NUFC hatt på mange år. Må ihvertfall tilbake til SBR sine dager for å finne noe lignende. Vi kan vel uansett nå bare innse at Benitez er tapt om ikke klubben blir solgt.

Kan godt hende at NUFC vil klare seg helt greit, men så vanvittig svake overgangsvinduer og så lite penger som er brukt under Benitez er rett og slett skammelig, og det gir ikke en så dedikert manager som Benitez noen som helst grunn til å fortsette som manager for NUFC.

Veldig einig i det du skiv her. Benitez er garantert tapt om ikkje det verte salg av klubben. Det er i grunn like greitt so lenge Ashley er eigar.

Det er jo aldri like greit å miste en dyktig manager! At Benitez kom til NUFC bare måneder etter at han mistet jobben i Real Madrid (som er verdens største og beste klubb) forteller mye. At han valgte å bli med ned i Championship forteller enda mer. At han nå fremdeles er NUFC manager med de tullingene som styrer klubben og at vi ikke er på nedrykksplass forteller mest.

Jeg ønsker meg for alt det er verdt at Benitez fortsetter i NUFC. Jeg kan ikke fatte hvem andre managere som kan gi klubben noe i nærheten av det han kan. Ikke glem at SBR, som var fra nord øst området, takket nei til å ta over NUFC første gang. Da han først kom trengte klubben det så til de grader, og han er en jo en legende.

Jeg mener, det er mange dyktige managere der ute, absolutt. Benitez er uansett blant de aller beste og én av få som kan løfte klubben på samme vis som SBR gjorde. Så god er Benitez at dette er GARANTERT!!!! Det kan forsåvidt andre managere også gjøre, men da spiller mer inn på tilfeldigheter på flere områder.
Det så vi med Steve McClaren. Garantert en dyktig og erfaren trener, men i NUFC mistet han garderoben fullstendig.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #342 på: 27. Jan. 2018, 16:02 »
Benitez kjem aldri til å gå ein sommar til med Ashley som eigar og alt det medføre seg. Sjølvsagt må me behalda han, men under Ashley greier til og med ikkje Benitez å vinna noko. Eg veit kor viktig Benitez er for denne klubben. Det er berre det at dei 10 siste åra har vore katastrofale og ekstremt deprimerande. Derfor tok eg litt i då eg skreiv at det er lika greit. Eg er vertfall overbevist om at einaste måten å behalda Benitez på er ny eigar.
« Siste redigering: 27. Jan. 2018, 16:19 av lgrinde »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #343 på: 28. Jan. 2018, 01:24 »
Jeg tror faktisk at Rafa kommer til å bli, selv med Ashley som eier.
Han ønsket å komme til Newcastle, han har en plan/visjon for klubben. Hvis han kan overbevise Ashley om at han er rett mann til å føre klubben fremover, og dermed få midler til hva han synes er nødvendig (nødvendig som i minstekravet av midler), føler jeg meg ganske sikker på at Rafa ønsker å bli.

Men som sagt krever det også en del av Ashley. Selv om han har blitt brent før mtp bruk av penger, må han åpne klubbens lommebok for Benitez.

Ellers synes jeg det er ekstremt synd Rafa og Graham Carr ikke fant tonen. Carr burde ikke ha forlatt klubben, men samtidig kan ikke en speider ha såpass mye kontroll over inngående overganger (hvis han faktisk hadde det).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #344 på: 28. Jan. 2018, 09:41 »
Tenk om Ashley bare hadde gitt Carr de pengene han trengte for å handle dem han ville ha. Mye av problemet vårt er jo at vi alltid ender opp med 4.- eller 5.valg, istedenfor de vi egentlig vil ha. Istedenfor Lacazette fikk vi Riviere f.eks.