20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luque  (Lest 3859 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Luque
« på: 04. Jan. 2006, 22:30 »
Har noen noe nytt om Luque saken? Jeg er veldig urolig om ryktene at Luque skal til Real Madrid. jeg har likt denne spilleren lenge før han kom til newcastle og jeg ville blitt knust om han hadde blitt solgt. :cry: (Luque gjorde det veldig bra i boro kampen, men han burde ha scoret) :P

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Luque
« Svar #1 på: 04. Jan. 2006, 23:29 »
Litt småteit å lage egen topic om dette, ettersom vi allerede har en Luque topic allerede. Forumet blir ikke akkurat mer ryddig av dette :wink:

Over til Luque's situasjon. Jeg har ikke hørt så mye mer, men han er nok her for å bli. Det eneste som kan ødelegge for en så god spiller er Souness, og han spiller forhåpentligvis på de siste strengene før han er ute av klubben.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Luque
« Svar #2 på: 05. Jan. 2006, 00:05 »
Personleg trur eg ikkje Souness er dum at han selger/kvitter seg med Luque no. Kall meg gjerne naiv.

Souness veit at det vil framkalle sparkefoten til Shepherd; og gjer det ikkje det vi lingen spelarar komme til klubben i lang tid, grunna måten ein behandlar sine nyinnkjøpte på.

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Luque
« Svar #3 på: 05. Jan. 2006, 00:19 »
Sitat fra: "MortenM"
Personleg trur eg ikkje Souness er dum at han selger/kvitter seg med Luque no. Kall meg gjerne naiv.


naiv! hehe neida:p

Men selv om han ikke vil selge Luque, så er det nok han som fort kan ha skyld i at han forsvinner. Da mener jeg at han fortsetter med den elendige taktikken hvor det overhodet ikke er rom for ballkunstnere som Luque. Og det er trist og si, men et taktikk-løft er umulig i Newcastle så lenge Souness er manager!
ancs and Scousers, go to H***!!

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Luque
« Svar #4 på: 05. Jan. 2006, 00:21 »
Det er eg derimot enig i!

plebbster

  • Gjest
Luque
« Svar #5 på: 05. Jan. 2006, 13:02 »
Det burde bare være mulig for erfarne debattanter å lage tråder. Er så jævlig mye tull med at alle skal lage tråder bare de finner en link nå.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Luque
« Svar #6 på: 05. Jan. 2006, 15:16 »
Moderatorene gjør da en god nok jobb med å stenge unødvendige og vise til de som allerede er aktuelle med samme temaet! Skal bare utvalge få starte tråder blir dette fort kjedeligere og mye imot uskrevne regler for forum og forumbrukere...

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Luque
« Svar #7 på: 16. Feb. 2008, 09:07 »
Vel til dere som sverger på at Luque er verdens beste spiller (i allefall blant de beste). Hvordan går det med han i Nederland??
Nei ser man det, han ble jaggu en flopp selv i "bakgårdsligaen". Og ikke helt overraskende har han jammen fått mange venner der også... Mannen bør kanskje få litt selv innsikt?!?!

http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=100608

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Luque
« Svar #8 på: 16. Feb. 2008, 12:38 »
Luque må vere verdens mest uheldige fotballspiller. Skulle aldri forlatt Deportivo.
 
Luque scora jevnt og trutt i Nederland til Ajax henta ny trener i Roeder2 ( Koster )
Tror heller du bør få litt innsikt før du pratar skit Ulf  ::)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Luque
« Svar #9 på: 16. Feb. 2008, 13:04 »
Du får tro som du vil Benson, men jeg tror ikke det er tilfeldig at det går som det går med Luque...