20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299449 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #75 på: 05. Des. 2017, 18:55 »
http://www.telegraph.co.uk/football/2017/12/05/amanda-staveleys-newcastle-takeover-doubt-stalemate-negotiations/

Liknende sak i Telegraph som også er en seriøs avis. Stor og komplisert avtale, så ikke uventet at det tar litt tid. Bare håpe at Ashley er desperat nok på å få solgt, så dette kan komme i orden.

Er jo forsåvidt ikke så bråhast i forhold til overgangsvinduet. Lest andre historier der den formelle overtakelsen har tatt tid, men nye eiere har godkjent avtaler i forkant. Men, destod fortere det blir en avgjørelse, destod bedre!
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #76 på: 06. Des. 2017, 11:58 »
No fate but what you make

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #77 på: 08. Des. 2017, 07:26 »
Ryder melder nå på Twitter at Stavely og fat Mike har møttes og melder at ting ser lovende ut mtp på overtagelse
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #78 på: 08. Des. 2017, 08:40 »
Ryder melder nå på Twitter at Stavely og fat Mike har møttes og melder at ting ser lovende ut mtp på overtagelse

http://www.skysports.com/football/news/11678/11161079/newcastle-owner-mike-ashley-meets-amanda-staveley-face-to-face

Ser andre medier og har artikler
No fate but what you make

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #79 på: 11. Des. 2017, 21:18 »
Ser at det snakkes om at klubben er solgt? Dette er løse rykter på det engelske forumet.
Kommer en pressekonferanse kl 15.00? Står ikke dag.
Det hadde jo bare vært så digg.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #80 på: 12. Des. 2017, 00:26 »
Må gjerne legge ved link eller noe. Ikke noe på Twitter, kan umulig se for meg st det stemmer.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #81 på: 12. Des. 2017, 09:41 »
Jeg har en god følelse på at dette ordner seg. Det er jo virkelig ikke rart at det drar litt ut, er vel mye småting som skal forhandles om i en sånn stor avtale.

Tror selv Ashley denne gangen innser at om han ikke selger nå, vil han måtte investere mye i januar så vi ikke rykker ned. Tror hans intense motvilje mot å bruke penger faktisk blir det som redder salget:)

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #82 på: 12. Des. 2017, 10:36 »
Hadde vært usannsynlig deilig å fått dette bekreftet nå, i god tid til overgangsvinduet. Da blir det ro i rekkene,  Rafa får forhåpentlig avklart et ok budsjett, det blir lettere å tiltrekke seg spillere osv.....

Og om det går gjennom får vi håpe og tro Staveley & Co, sammen med Rafa, lager en god slagplan for å utvikle klubben til det nivået den hører hjemme.
No fate but what you make

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #83 på: 12. Des. 2017, 10:39 »
Hvis ikke er jeg redd det blir Birkin Bjarnasson på lån med opsjon i januar. Hvis han ikke overskrider klubbens lønnsbudsjett.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #84 på: 12. Des. 2017, 14:20 »
Grunnen til at det kan ta lang tid, er jo at Amanda Staveley og hennes partners in crime må godkjennes som eiere og styremedlemmer av FA. Med mindre de skal fortsette med Lee Charnley og gjengen, da må de bare godkjennes som eiere. I Southampton og Everton tok vel det ganske lang tid, men situasjonen skal visstnok være annerledes for oss/Staveley.

Hvis man kommer seg dit før nyttår, har jeg stor tro på investeringer i januar. Hvis vi ikke gjør har havnet der, kan det hende låne-markedet blir vår greie.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #85 på: 12. Des. 2017, 15:48 »
Grunnen til at det kan ta lang tid, er jo at Amanda Staveley og hennes partners in crime må godkjennes som eiere og styremedlemmer av FA. Med mindre de skal fortsette med Lee Charnley og gjengen, da må de bare godkjennes som eiere. I Southampton og Everton tok vel det ganske lang tid, men situasjonen skal visstnok være annerledes for oss/Staveley.

Hvis man kommer seg dit før nyttår, har jeg stor tro på investeringer i januar. Hvis vi ikke gjør har havnet der, kan det hende låne-markedet blir vår greie.

Lest litt rundt om dette, og skal i utgangspunktet være en smal sak som kan gå gjennom på noen dager, om finansiering og dokumentasjon er ordentlig gjort. Grunnen til at det tok lang tid i Southampton var visstnok at det var mye frem og tilbake med hvordan kjøpet skulle finansieres. 
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #86 på: 12. Des. 2017, 16:42 »
Ja, prøvde å få frem noe slikt jeg også 😜

Lee Ryder mener at Benitez kanskje kom med et hint på dagens pressekonferanse. Kampen i morgen er pri en, men at han håpet på koen gode nyheter ang oppkjøp allerede neste uke.

Nå veit jeg ikke helt hva som ble sagt selvsagt, men regner nesten med at Ryder overtolker litt!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #87 på: 13. Des. 2017, 13:42 »
Caulkin melder at Ashley og Staveley er nære en avtale!

Bud på ca £300m

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #88 på: 13. Des. 2017, 13:50 »
Caulkin er en pålitelig type. Dette liker jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #89 på: 13. Des. 2017, 13:52 »
Blir også sagt at Ashley skal gi midler til kjøp i januar, og bli betalt tilbake etter at kjøpet er i havn på nyåret.