20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Klubbfotball rundt i verden.  (Lest 159360 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

  • Gjest
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #45 på: 01. Jan. 2010, 12:28 »
http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/italia//artikkel.php?artid=599742

Luca Toni leies ut til Roma til 30.Juni fra Bayern.
Goran Pandev er nær en overgang til Inter også, samt Maicon er øverst på ønskelisten til Mancini i City.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #46 på: 01. Jan. 2010, 13:35 »
Håper for guds skyld at ett eller annet skjerer seg rundt Pandev no i Januar, så kan vi hive oss inn i kampen om han i augsust. Kan godt hende at han vil vente på en evt overgang til PL, og heller satse på et utlån fram til sommeren.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #47 på: 01. Jan. 2010, 23:35 »
Håper for guds skyld at ett eller annet skjerer seg rundt Pandev no i Januar, så kan vi hive oss inn i kampen om han i augsust. Kan godt hende at han vil vente på en evt overgang til PL, og heller satse på et utlån fram til sommeren.

Er ikke Pandev en helvetes urokråke uten like? Eller blander jeg ham med en annen nå?

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #48 på: 02. Jan. 2010, 12:50 »
Real Madrid skal være villige til å bla opp 600 millioner for Wayne Rooney  :o

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2791082.ece

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #49 på: 02. Jan. 2010, 12:52 »
Det er ikke nok for SAF...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #50 på: 02. Jan. 2010, 14:54 »
Håper for guds skyld at ett eller annet skjerer seg rundt Pandev no i Januar, så kan vi hive oss inn i kampen om han i augsust. Kan godt hende at han vil vente på en evt overgang til PL, og heller satse på et utlån fram til sommeren.

Er ikke Pandev en helvetes urokråke uten like? Eller blander jeg ham med en annen nå?

Nei, du har du nok rett i det men eg synes han ville vert verdt sjansen

Peter

  • Gjest
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #51 på: 02. Jan. 2010, 15:22 »
Selv om Ferguson hadde godtatt summen, så ville det aldri skjedd. Rooney elsker Man U, og jeg tror han vil bli der hele karrieren. Rooney har liksom statusen som beste spiller og alt det der, og det er mye sikrere og være i Man U og kunne vite at man har fast plass på laget. I Los Galacticos må han konkurere med Ronaldo, Benzema, Higuain, Raul og Van der Vaart. Rooney er på en måte et Man U symbol, han er på en måte representanten for klubben. I Real vil han bare være nest best...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #52 på: 04. Jan. 2010, 17:44 »
Selv om han er superstjerne i ManU, tror jeg likevel ikke vi skal undervurdere betydningen av at det er nettopp Real Madrid som banker på døra. Selv om han vet at han vil spille annenfiolin, så er det Real Madrid, og det er en sjanse du bare får én gang i livet (med unntak av Ronaldo, selvfølgelig).

Bare det å få sjansen til å spille MED alle de stjernene er nok fristende nok i seg selv. Så jeg vil ikke være så skråsikker på at Rooney hadde takket nei. Real Madrid er nå en gang Real Madrid.

Men klart, Rooney er jo Fergusons store gullunge. Det er jo ingen spiller han verdsetter så høyt som Rooney etter at Ronaldo dro. Og jeg tror Rooney har såpass lojalitet til klubben at han ikke kommer til å grine seg til en overgang. Men hvis budet mot formodning skulle bli akseptert, så ser jeg overhodet ikke bort fra at Rooney kunne blitt fristet til å si ja. Den spanske hovedstaden er noe mer eksklusiv enn den gamle erkebritiske industribyen Manchester. Old Trafford er kanskje drømmenes teater, men det er ikke noe dårlig teaterscene Santiago Bernabeu heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #53 på: 04. Jan. 2010, 18:23 »
Skjønner ikke hva som er så ufattelig tiltrekkende med Real Madrid, bortsett det du nevner med stjernespillerne.
Nå elsker jeg riktignok engelsk fotball, og har ikke så mye til over for verken spansk ligafotball, eller Real Madrid.

Men det å grine seg til en overgang, for å bruke ditt uttrykk, kan jeg ikke forstå! Hvis Ebans-Blake som spiller i Wolves hadde gjort, kunne jeg nok kanskje hå sett hvorfor. Men spillere fra Man Utd, en av verdens desidert beste klubber, har jeg null sympati for når de gjør det. Ei heller Arsenal eller Chelsea, men nå er det vel få som har gjort det av dems spillere.
Jeg ville helt klart heller ha vært #1 i Newcastle, fast i lagoppstillingen, fansen favoritt og alt det, enn det å være en av de mange et annen sted (for å ta et scenario).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #54 på: 04. Jan. 2010, 22:20 »
Nå er jo vi fotballfans da, men Real har jo selvsagt masser av ganske lokkende virkemidler å komme med, samt at det tross alt fortsatt sees på som det største laget i hele Europa.
Rooney er så definitivt også gode nok for de, spør du meg. Men jeg tror kanskje Rooney er en såpass bra type at han ikke drar til det laget der, som jeg ikke har nevneverdig med følelser for. Nå syns jeg neimen meg at spansk fotball har nok av verdensstjerner, de skal helst komme andre vei ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #55 på: 04. Jan. 2010, 23:02 »
Joda, Real Madrid er en kjempeklubb! Stolte tradisjoner, men pr. dags dato er de ikke så mye bedre enn Manchester United (gjør meg vondt å snakke så godt om Scums). Laget i Madrid er nok et par hakk bedre ja, men som klubb tror jeg det ikke er store forskjellen. Ronaldo er jo fra nabolandet, så at han har drømt om å spille i Spania, er forståelig. Dog var han Barca-fan som liten :P

Men som du sier, vi er fotballfans. Vi holder med et lag i England. Det er kanskje en slik ting man ikke skjønner før man er helt oppe i det selv.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #56 på: 04. Jan. 2010, 23:07 »
Jeg hadde, selv om det blir vanskelig å kalle det annet enn tomprat, aldri itredd meg verken LFC eller Scum-drakt, såpass veit jeg! ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #57 på: 04. Jan. 2010, 23:13 »
Liverpool-drakta hadde vært lettere å ikle seg, enn det Mackems- eller Scum-drakta ville vært.
Skulle jeg få muligheten til å gå til Mackems (noe som selvfølgelig ALDRI skjer), ville jeg hvertfall ha tenkt veldig nøye gjennom det. Tror ikke jeg hadde gjort som Bruce hvertfall!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

  • Gjest
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #58 på: 05. Jan. 2010, 14:15 »
Goran Pandev er solgt til Inter.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #59 på: 07. Jan. 2010, 19:04 »
Jeg hadde, selv om det blir vanskelig å kalle det annet enn tomprat, aldri itredd meg verken LFC eller Scum-drakt, såpass veit jeg! ;)
Jeg vil faktisk ikke være så bastant.
Jeg liker å tro at jeg aldri hadde gjort det, men jeg er jammen ikke så sikker. Hvis tilbudet hadde vært der, så tror jeg fort at jeg hadde sagt ja. Rett og slett på grunn av den sportslige utfordringen. Det er noe annet når man kommer fra lille Norge, og kanskje bare får den ene sjansen til å spille fotball på så høyt nivå. Men i motsetning til herr Solskjær, som i sin ungdom var Liverpool-fan, så kan jeg aldri tenke meg at jeg så til de grader ville skiftet beite at jeg ble en støttespiller for Manchester United Supporters Trust.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon