20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2019  (Lest 104168 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #180 på: 03. Juli 2019, 09:23 »
Selges Perez for £ 30 Mill. og Longstaff for £ 25 Mill. vil kanskje vår nye manager være så heldig å få utdelt et totalt overgangbudsjett på £ 30-40 Mill. Av den mirakuløse diktatoren på topp. 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #181 på: 03. Juli 2019, 10:47 »
Ja, hadde det bare vært slik at alle pengene gikk til nye kjøp. Kommer nok til å gå i pluss dette vinduet også.
Nå skal Perez og Rondon sine mål erstattes på 3-4 uker og vi har ikke en manager.

Kan ikke se for meg annet enn kjøpene som kommer er max 10 millioner pund pr.spiller.
Dette blir gambling av Ashley som kommer til å ende med nedrykk igjen!

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #182 på: 03. Juli 2019, 12:02 »
Jeg vil faktisk påstå at dette ikke er gambling, det er kalkulert faenskap. Nå tror jeg han med overlegg fucker opp
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #183 på: 03. Juli 2019, 12:31 »
Kan egentlig ikke skjønne at klubben kan selge spillere nå. Vi har jo ikke manager.
Og klubben har et oppkjøp rundt hjørnet 😜.

Perez ville jo bort. Har flørtet med media over lang tid så det syns jeg er greit. Syns ikke han er så sinnsykt god heller. Helt klart en spiller som kan erstattes.

Longstaff tror jeg ikke går. Han blir for dyr. Ung/elsk spiller som har prestert så til de grader bør prislappen være rundt 50mill pund. Og det tror jeg ingen betaler for gan. Så føler meg ganske sikker på at han blir.

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #184 på: 03. Juli 2019, 12:43 »
Perez er jo ikke så god , så selg til den prisen, men da må vi få pengene til spillerkjøp.
Men kjenner jeg big Mike så gjør vi ikke det, jeg setter nok pengene på nedrykk hvis ikke noe spesilet skjer..
Dette er en lidelse desverre

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #185 på: 03. Juli 2019, 13:08 »
Perez er jo ikke så god , så selg til den prisen, men da må vi få pengene til spillerkjøp.
Men kjenner jeg big Mike så gjør vi ikke det, jeg setter nok pengene på nedrykk hvis ikke noe spesilet skjer..
Dette er en lidelse desverre

God? Han har prestert over evne med liten støtte fra midtbanen og backer. Ble endelig bedre da Almiron kom siden vi da fikk mer bevegelse som igjen skapte rom for Perez. I forfjor hadde vi rykka ned hvis det ikke hadde vært for hans assist og mål. Og det ville vært det samme i år også. I tillegg ligger han helt på toppen av lista over gjenvinninger og defensive bidrag. Tror han kommer til å blomstre i Leichester hvor han vil få mer støtte. Tragisk at han selges til en klubb som jeg har ansett som mindre enn NUFC.

For øvrig står dette på Skysports transfer center nå : Perez undergoing Leicester medical

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #186 på: 03. Juli 2019, 13:50 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-leicester-transfer-ayoze-perez-16523231

Leser denne artikkelen, og ser hvordan en mindre klubb enn Newcastle er langt mer ambisiøse og villige til å utfordre.

Fallitterklæring på alle nivå at en middelmådig spiller som Ayoze velger å gå til en klubb som Leicester foran å bli i Newcastle. 

Råder også forvirring om overgangssummen: http://www.nufcblog.co.uk/2019/07/03/conflicting-ayoze-perez-reports-emerge-after-he-agrees-terms-undergoes-medical-at-leicester/

Uansett virker det å være tilfelle at Ayoze har hatt en klausul i kontrakten sin, om  den er på 16 eller 30 mill pund blir spennende å se?
« Siste redigering: 03. Juli 2019, 13:54 av Geordie »
No fate but what you make

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #187 på: 03. Juli 2019, 15:43 »
Merkelige greier dette med Perez. Kan det være Ashley som vil cashe ut mest mulig før et evt salg? Hadde ikke overraska meg. Han unner vel neppe klubben noe i fremtiden når han ikke har gjort det som eier heller.

Det som kanskje gjør det litt mindere merkelig(?), er at Ayoze har ønsket seg bort selv iflg ryktene(?).
Kanskje er det rett å selge nå (det får vi jo uansett aldri et godt svar på nå), men han har fortsatt ikke prestert på et skyhøyt nivå over lengre tid, og det er heller ingen garanti for at han vil gjøre det i Leicester.
Jeg tenker også litt sånn at hva hvis Benitez nettop hadde signert en ny kontrakt, men Ayoze fortsatt hadde blitt solgt? Hadde salget vært mindere smertefullt å akseptere da?

En klubb som Newcastle kan få mye ut av £30 mil, men det fordrer at pengene blir investert i nye spillere. Og det gjenstår selvfølgelig fortsatt å se.

Er heller ikke helt fremed for tanken på at CAshley kanskje vil cashe ut mest mulig før han selger hele klubben nå som du skriver. Selv om jeg egentlig har mista troen på at han selger denne gangen også. Har jo vært noen "attempted take overs" nå hvis man kan si det sånn.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #188 på: 03. Juli 2019, 16:00 »
Perez fikk vise potensiale sitt siste halvdel av forrige sesong. Jeg synes han har manglet litt tempo tidligere, men med Randon og Almiron som mange beskriver, så har han blomstret og vist hva som bor i han. £ 30 mill. Er en god del penger, men om det blir et godt salg eller ikke vil tiden vise. Om Leicester har trigget en klausul i kontrakten hans er det lite å gjøre nå som Ashley styrer.

Nå er det vel bare å kvitte seg med Joselu, Gayle, Saivet, Colback, Longstaff, Hayden, Lazaar og Clark. Vi trenger så 6-7-8 spillere inn som kan styrke laget betraktelig. Er vel idag kun Dubravka, Schar, Lascelles, Almiron, Richie, Lejeune og Shelvey som holder OK PL nivå.

"Heaven help us".  8)

« Siste redigering: 03. Juli 2019, 16:02 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #189 på: 03. Juli 2019, 16:41 »
Det jeg tror (er redd!!) vi må huske på, er at tilbudet til Rafa var 50m + spillersalg. Det er ikke brått sikkert at en ny manager får samme arbeidsvilkår som det Rafa hadde/fikk tilbud om. Er vel tilbake til det gode, gamle head coach-systemet også nå, hvis jeg ikke har misforstått.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #190 på: 04. Juli 2019, 13:14 »
Selger vi Longstaff , da tror jeg driter i hele sesongen,, han er en lokal gutt vi bør bygge laget rundt, vi må kreve mist 1 milliard for han,.. slike spillere det er verdt å se og beholde i klubben

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #191 på: 05. Juli 2019, 21:27 »
Når man ser på spillerne som møtte opp på treningsfeltet etter ferie, så er ikke det mye å skryte av.
Nå er jo våre "stjernespillere" fortsatt på ferie, mens én er solgt og én sendt tilbake etter låneopphold.

Men her trengs det KRAFTIG oppgradering!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #192 på: 05. Juli 2019, 21:52 »
Nå når Ayoze med dro så er vil vel oppe i spiss, to vinger, sentral midtbane, back og manager. Har nå litt å styre med dum & dummere..

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #193 på: 05. Juli 2019, 22:07 »
To spisser helst, og to sentrale midtbanespillere.. Ellers enig med deg!

Joselu som var SÅ nære en overgang til Spania, ser nå ut til å starte på topp for oss når sesongen sparkes i gang..

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #194 på: 05. Juli 2019, 23:14 »
Gayle er en helt grei backup (om han skulle bli). Ikke uenig i to spisser inn, men tviler. Joselu er på vei til Alaves ble det meldt senest i går.

« Siste redigering: 05. Juli 2019, 23:19 av Fluffy »